Sid Inlagd Oktober 9, 2013 Dela Inlagd Oktober 9, 2013 Idag är jag väldigt glad för att vi har haft en väldigt trevlig kväll med 30 årskalas för min sambo. Jag visste inte att det var möjligt att som familj ha det så bra och mysigt innan hon kom in i mitt liv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 9, 2013 Dela Inlagd Oktober 9, 2013 Idag är jag glad, men i morgon är jag gladast. Då drar jag hem från jobbet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Oktober 23, 2013 Dela Inlagd Oktober 23, 2013 Jag var med frugan, och hon fick skriva på för "fast" jobb åt kommun, inom långvården. Hon har gått flera år som timanställd, och vi har haft svårt att planera, nu har hon fått schema fram till maj... Det innebär också att vi förmodligen blir hemma i vinter... Men samtidigt känns det som min pension kom lite närmare. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Oktober 23, 2013 Dela Inlagd Oktober 23, 2013 ...att det fortfarande är några dagar kvar på semestern + att jag är småfull.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 23, 2013 Dela Inlagd Oktober 23, 2013 ...att det fortfarande är några dagar kvar på semestern + att jag är småfull.. Nyttja dagarna och kläm ur det sista nu If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Oktober 23, 2013 Dela Inlagd Oktober 23, 2013 Nyttja dagarna och kläm ur det sista nu Jag gör mitt bästa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 23, 2013 Dela Inlagd Oktober 23, 2013 Jag var med frugan, och hon fick skriva på för "fast" jobb åt kommun, inom långvården. Hon har gått flera år som timanställd, och vi har haft svårt att planera, nu har hon fått schema fram till maj... Det innebär också att vi förmodligen blir hemma i vinter... Men samtidigt känns det som min pension kom lite närmare. Mvh. borje222 Förstår dig,frugan fick fast i början av Oktober och det var en lättnad för oss oxå.Så nu planeras det för semestrar Grattis till er oxå Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 27, 2013 Dela Inlagd Oktober 27, 2013 ,,,, att jag hade den här extratimmen ,,, hann med både disken och rakningen If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 27, 2013 Dela Inlagd Oktober 27, 2013 Bekräftat att det blir dalarna nästa helg, Gud så skönt! Ingen el, inga grannar, inga störande moment! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Oktober 28, 2013 Dela Inlagd Oktober 28, 2013 Glad för att frugans grabb fortsätter att sköta sig. I morse kom han tillbaka efter några veckor i hembyn. Mitt i natten hade bilen han åkte med blivit stoppad i en poliskontroll som dom inte fick lämna förrän samtliga lämnat urinprov. 3 yngre män i bilen åkte dit på 5000 i böter efter att proven visat spår av Yaba. Chaffisen och frugans grabb var dock rena. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 4, 2013 Dela Inlagd November 4, 2013 (ändrad) Att min våran minsting (Ea) flyttar nära mig, ca 300 meter fågelvägen.' Sen att hennes företag går riktigt bra, hoppas att fortsätter med det.. FF Ändrades November 4, 2013 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 5, 2013 Dela Inlagd November 5, 2013 Jag har blivit mycke mycke bättre nu på gamla dar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 6, 2013 Dela Inlagd November 6, 2013 (ändrad) Blev glad när jag kollade in "saldot" på mina Eurobonus-poäng. Fast jag ser att det ska vara 135000p som går ut 2017 i stället för 105000p Ändrades November 6, 2013 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd November 6, 2013 Dela Inlagd November 6, 2013 Idag är jag glad för att jag kunnat bevisa att föreningen jag bor i har fel ang avloppen i huset. Dessa ventilerar för dåligt så det luktar i min lgh när jag är borta några dagar. Så nu har dom lite att "bita" i... Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 6, 2013 Dela Inlagd November 6, 2013 Idag är jag glad för att Nonki fixat våra biljetter på ett föredömligt sätt,som vanligt.Känns tryggt Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd November 6, 2013 Dela Inlagd November 6, 2013 Idag är jag glad för att Nonki fixat våra biljetter på ett föredömligt sätt,som vanligt.Känns tryggt När åker du? BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 6, 2013 Dela Inlagd November 6, 2013 När åker du? I sommar har ju grabben i skolan så det är bara att gilla läget.Nu viskar den lurige på axeln att det kanske blir en resa före det Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd November 7, 2013 Dela Inlagd November 7, 2013 I sommar har ju grabben i skolan så det är bara att gilla läget.Nu viskar den lurige på axeln att det kanske blir en resa före det Du skrev att du skulle åka samtidigt som mig och A innan? Jag åker i December som det ser ut nu. Men inte omöjligt att det blir i sommar också dock?! :/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 7, 2013 Dela Inlagd November 7, 2013 Du skrev att du skulle åka samtidigt som mig och A innan? Jag åker i December som det ser ut nu. Men inte omöjligt att det blir i sommar också dock?! :/ Du brukar ju säga att det blir till sommaren. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd November 7, 2013 Dela Inlagd November 7, 2013 Du brukar ju säga att det blir till sommaren. Jo, vi har faktiskt alltid åkt på sommaren sen frugan och grabben kom. Men nu blev det vintern p.g.a. många anledningar.. så det ska bli skönt och komma ner under vintern för första gången sen 2007. Men som jag sa, så kan det bli en tur till sommaren också beroende på frugan och hur hon jobbar då. Men blir det i sommar så blir det runt mitten av Juni isf. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 7, 2013 Dela Inlagd November 7, 2013 Jo, vi har faktiskt alltid åkt på sommaren sen frugan och grabben kom. Men nu blev det vintern p.g.a. många anledningar.. så det ska bli skönt och komma ner under vintern för första gången sen 2007. Men som jag sa, så kan det bli en tur till sommaren också beroende på frugan och hur hon jobbar då. Men blir det i sommar så blir det runt mitten av Juni isf. Som vi då Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 Att jag får leva och bo i Skåne, där stormarna är som en västanfläkt jämfört med tyfonerna i sydostasien.- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 11, 2013 Dela Inlagd November 11, 2013 Att Jittra skrev detta på fb igår Grattis på farsdag pappa, älskar dig <3 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 19, 2013 Dela Inlagd November 19, 2013 (ändrad) Idag nådde jag 200k på mit EuroBonus-kort. Ändrades November 19, 2013 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd November 19, 2013 Dela Inlagd November 19, 2013 I morgon är jag glad för att Sverige slog Portugal igår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu