B747 Inlagd Juli 25, 2013 Dela Inlagd Juli 25, 2013 För att jag idag mellan 16:00 och 19:30 fick ihop 12 övertidstimmar på 4 beredskapsryck. Ändå han jag hem och käka lite Har redan fått ihop 19 timmar denna vecka och jag går av på måndag morgon, så fler kan det bli till ledighetskontot Du arbetar i ljusets hastighet med andra ord?? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 25, 2013 Dela Inlagd Juli 25, 2013 Du arbetar i ljusets hastighet med andra ord? ? Vi har min 3 timmar per ryck och 3 av dem var inom samma område och ett i närheten och det handlade mest om att stänga dörrar som står öppna till kyl/frysrum eller återställa högtryckare. Varmt idag “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 25, 2013 Dela Inlagd Juli 25, 2013 Vi har min 3 timmar per ryck och 3 av dem var inom samma område och ett i närheten och det handlade mest om att stänga dörrar som står öppna till kyl/frysrum eller återställa högtryckare. Varmt idag Ok.En lönsam dag på jobbet! PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 25, 2013 Dela Inlagd Juli 25, 2013 Vi har min 3 timmar per ryck och 3 av dem var inom samma område och ett i närheten och det handlade mest om att stänga dörrar som står öppna till kyl/frysrum eller återställa högtryckare. Varmt idag Nu kom regnet här i österg så det blev svalare. Trol åska inatt Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Idag ligger glädjen i att meditera över alla underbara människor som finns i mitt liv. Min familj, mina vänner, bekanta och nya människor jag kommer att träffa i framtiden. Glädjen finns i all energi jag får och får ge, i alla kärlek jag får och får ge och i glädjen som delas! Det är nyttigt att "inventera" de som finns runt om en ibland så att man inte glömmer att vara tacksam för vad som finns mitt framför ögonen asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Idag är jag glad för att det är fredag och att jag ska tillbringa hela helgen tillsammans med flera underbara människor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Idag är jag glad för att jag får vara tacksam. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Jag slipper skriva i tråden som jag startade igår http://www.maipenrai.se/forum/t/25836-idag-%C3%A4r-jag-inte-glad/?view=getnewpost utan har fått mina papper som jag behöver nästa vecka. Allt gick smidigt, det är bara jag som är otålig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Jag slipper skriva i tråden som jag startade igår http://www.maipenrai.se/forum/t/25836-idag-%C3%A4r-jag-inte-glad/?view=getnewpost utan har fått mina papper som jag behöver nästa vecka. Allt gick smidigt, det är bara jag som är otålig. Skönt att allt löste sig för dig. :thumbsup: Längtan kan ju skapa problem ibland Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Murre Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Fredagskväll i Bangkok med lilla hjärtat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Ytterligare 13 timmar till komptidskontot idag Uppe i 45 timmar nu i juli “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 jag ska åka på en bilsemester till Norge imorgon med goa vänner och kolla på deras fjordar Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tobias Vara Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Är så glad att det är sista dagen på semestern........... Och ett steg närmare vintern och Thailand,Maitans Vad jag längtar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Juli 27, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juli 27, 2013 (ändrad) EDIT: Äh, det ordnar sig. Ändrades Juli 27, 2013 av Wwax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Juli 29, 2013 Dela Inlagd Juli 29, 2013 Idag är jag glad för att det inte är igår... asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd Juli 29, 2013 Dela Inlagd Juli 29, 2013 Idag är jag glad för att det inte är igår... Aj-Aj, var det en hård lördag? Jag hade en lite hård fredag på festivalen och en mycket lugn lördag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 29, 2013 Dela Inlagd Juli 29, 2013 För att man gick av beredskapsveckan denna morgon och att vi åker till Göttlaburg på fredag 54 timmar komp blev det kompbanken denna vecka som nu är uppe i 152 timmar. Så jäkla skönt att ta lite ledigt då och då “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 29, 2013 Dela Inlagd Juli 29, 2013 Fick en snilleblixt redan första dagen på kontoret. Kom på att jag hade möte med två trevliga kollegor på onsdag-torsdag och det kan vi ha bättre på sommarstugan än kontoret! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 29, 2013 Dela Inlagd Juli 29, 2013 För att jag bara har en veckas semester kvar... Äntligen kan jag snart komma tilbaka till jobbet och vila upp min kropp och framfö allt min lever.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 30, 2013 Dela Inlagd Juli 30, 2013 Jau haur sovmorron Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Juli 31, 2013 Dela Inlagd Juli 31, 2013 Aj-Aj, var det en hård lördag? Jag hade en lite hård fredag på festivalen och en mycket lugn lördag. Migrän och ledvärk. istället för en trevlig dag med vänner. Bakfylla har jag fortfarande inte listat ut vad det är för något!!! asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
foreverbubbles8 Inlagd Juli 31, 2013 Dela Inlagd Juli 31, 2013 För att jag får vara långledig i två dagar nu. Nu blir det fan ett besök på glasbanken, sen vete fan vad som händer Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Juli 31, 2013 Dela Inlagd Juli 31, 2013 Idag är jag glad för att jag skall få träffa min nya systerson i morgon!! Jag är glad för att jag skall få träffa hans syster och föräldrar och resten av min familj. Jag är glad för att jag har en så otroligt fin familj, en familj som älskar, vårdar, tröstar och bråkar med samma hjärtliga intensitet asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FANTASY Inlagd Augusti 2, 2013 Dela Inlagd Augusti 2, 2013 Nu är jag glad för att jag får köra bil om 38 minuter men va fan jag är ju full igen så det blir imorgon afton, jag lovar bo i skogen utan körkort är ett helvete så håll hastigheten säger en dåre som förlorat kortet 7 gånger har alltid bråttom även i sängen säger vissa, nu ska jag fira att jag får köra om blåsapparaten säger ok imorgon vilket jag tvivlar på skål nu är det dags att lyssna på Queen Sug balle FANTASY Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 3, 2013 Dela Inlagd Augusti 3, 2013 Nu är jag glad för att jag får köra bil om 38 minuter men va fan jag är ju full igen så det blir imorgon afton, jag lovar bo i skogen utan körkort är ett helvete så håll hastigheten säger en dåre som förlorat kortet 7 gånger har alltid bråttom även i sängen säger vissa, nu ska jag fira att jag får köra om blåsapparaten säger ok imorgon vilket jag tvivlar på skål nu är det dags att lyssna på Queen Sug balle FANTASY Kör försigtigt nu Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu