ola med b Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 det bara är fem långa dagar kvar till semester. Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 ...att semestern börjat... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 29, 2013 Dela Inlagd Juni 29, 2013 Att det är pissväder och jag kan sitta inne och fulsurfa med gott samvete Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 29, 2013 Dela Inlagd Juni 29, 2013 Jag är glad för att det fortfarande kommer in bidrag till lille Pop, att hon inte är bortglömd. Det är jag glad för idag.. Tack för påminnelsen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FANTASY Inlagd Juni 29, 2013 Dela Inlagd Juni 29, 2013 Att jag har sålt gården så nu föll ytterligare en pusselbit på plats, på julafton försvinner firman så då blir det en enkel till surin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 29, 2013 Dela Inlagd Juni 29, 2013 (ändrad) Äldsta sonen med polare kommit fram till Magaluf. Får se i vilket skick han kommer hem i nästa vecka Ändrades Juni 29, 2013 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Juli 19, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juli 19, 2013 För att jag blivit med hoj igen, genomvåt av svett och lycklig! Twin is the shit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 19, 2013 Dela Inlagd Juli 19, 2013 Ska vi lära grabben å ta en pilsner då, eller varmbocka ett helrör I det fallet har han en egen mentor Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 23, 2013 Dela Inlagd Juli 23, 2013 http://youtu.be/sl_DwlabzEw Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Juli 24, 2013 Dela Inlagd Juli 24, 2013 Maken och jag äntligen är överens om att skicka in skilsmässopapprena! Kanske låter knasigt att vara glad över men det jag väl egentligen är glad över är att maken accepterat läget och vill gå vidare med sitt liv. Att jag dessutom märker att han har tagit tag i sin situation och faktiskt verkar lättad och lycklig mitt i sorgen är helt fantastiskt! Kommer alltid bära honom med mig i hjärtat och vill ju inget annat än att han skall må bra och vara lycklig! asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 24, 2013 Dela Inlagd Juli 24, 2013 Maken och jag äntligen är överens om att skicka in skilsmässopapprena! Kanske låter knasigt att vara glad över men det jag väl egentligen är glad över är att maken accepterat läget och vill gå vidare med sitt liv. Att jag dessutom märker att han har tagit tag i sin situation och faktiskt verkar lättad och lycklig mitt i sorgen är helt fantastiskt! Kommer alltid bära honom med mig i hjärtat och vill ju inget annat än att han skall må bra och vara lycklig! Grattis. Vet av erfarenhet hur skönt det är. Det innebär att man nått slutet på uppförsbacken och det nu bara blir enklare och man kan koncentrera sig på att titta framåt och släppa det tråkiga bakom sig ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 24, 2013 Dela Inlagd Juli 24, 2013 Vann just 80 kr på Joker ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Juli 24, 2013 Dela Inlagd Juli 24, 2013 Maken och jag äntligen är överens om att skicka in skilsmässopapprena! Kanske låter knasigt att vara glad över men det jag väl egentligen är glad över är att maken accepterat läget och vill gå vidare med sitt liv. Att jag dessutom märker att han har tagit tag i sin situation och faktiskt verkar lättad och lycklig mitt i sorgen är helt fantastiskt! Kommer alltid bära honom med mig i hjärtat och vill ju inget annat än att han skall må bra och vara lycklig! Jag hoppas att ni kan fortsätta att vara vänner. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juli 24, 2013 Dela Inlagd Juli 24, 2013 Vann just 80 kr på Joker ! Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juli 25, 2013 Dela Inlagd Juli 25, 2013 Att lönen satt som en smäck på kontot If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 25, 2013 Dela Inlagd Juli 25, 2013 Att det blev Beefeater idag... Bruchletta, Pepparsteak med gratäng. Äppelpaj med vaniljsås å glass tillsammans med Remy Martin å kaffe.. Man får inte skriva k**lla här va? men det är vad det gjorde i munnen... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juli 25, 2013 Dela Inlagd Juli 25, 2013 Att det blev Beefeater idag... Bruchletta, Pepparsteak med gratäng. Äppelpaj med vaniljsås å glass tillsammans med Remy Martin å kaffe.. Man får inte skriva k**lla här va? men det är vad det gjorde i munnen... Säg nu som det är, att du delade efterrätten med frugan och skulle du mot förmodan få i dej allt detta själv, så är jag mäkta imponerad. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 25, 2013 Dela Inlagd Juli 25, 2013 Säg nu som det är, att du delade efterrätten med frugan och skulle du mot förmodan få i dej allt detta själv, så är jag mäkta imponerad. Korrekt uppfattat, kan faan käka allt själv. Hon hjälpte till med för och efterrätten...Cognacen klarade jag själv.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juli 25, 2013 Dela Inlagd Juli 25, 2013 Korrekt uppfattat, kan faan käka allt själv. Hon hjälpte till med för och efterrätten...Cognacen klarade jag själv.. He he, jag känner igen det där. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 25, 2013 Dela Inlagd Juli 25, 2013 Vann just 80 kr på Joker ! Hur f-n visste du det 17.54? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 25, 2013 Dela Inlagd Juli 25, 2013 Hur f-n visste du det 17.54? Mailet kom 18:42 och inlägget skrevs 18:54... Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 25, 2013 Dela Inlagd Juli 25, 2013 Då är det fel på min dataklocka för på den står det 17.54 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 25, 2013 Dela Inlagd Juli 25, 2013 Då är det fel på min dataklocka för på den står det 17.54 Tror snarare det är MPR-klockan som inte följer sommartid Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 25, 2013 Dela Inlagd Juli 25, 2013 För att jag fick mitt bygglov på en gäststuga till supersnabbt av Söderköpings kommun. Riktigt bra service och hjälp av en trevlig handläggare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 25, 2013 Dela Inlagd Juli 25, 2013 För att jag idag mellan 16:00 och 19:30 fick ihop 12 övertidstimmar på 4 beredskapsryck. Ändå han jag hem och käka lite Har redan fått ihop 19 timmar denna vecka och jag går av på måndag morgon, så fler kan det bli till ledighetskontot “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu