Jump to content
IGNORERAD

Idag är jag glad för att.. :)

Wwax

Recommended Posts

Kan och Biby fick sina personnummer idag!

Nu kan vi skaffa ID-kort, registrera Kan på SFI, och försäkringskassan och registrera Biby i skolan, mm.

/Mikael

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Att det är 8 dagar kvar tills man åker till Khao lak, fy fan va less jag är på  Nordsjön

Men ni måste väl ha haft kanonväder senaste tiden?

Dela på andra sajter

navion hispania
Men ni måste väl ha haft kanonväder senaste tiden?
Det har varit kannon väder istort sett hela hösten och vintern, men det hjälper inte mot norsk flåttig och inavlade sunnmöringar.
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Det har varit kannon väder istort sett hela hösten och vintern, men det hjälper inte mot norsk flåttig och inavlade sunnmöringar.

Sunnmöringarna förklarar det hela.

Dela på andra sajter

.. för jag såg nicket ATOM igen.

undrar sa flundra om gädda är en fisk. och att det är den gamle gode som lurar i vassen igen.

:14:

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

undrar sa flundra om gädda är en fisk. och att det är den gamle gode som lurar i vassen igen.

Instämmer i glädjen  :14:

Måne

Dela på andra sajter

Idag är jag glad över att inte vara i Pattaya över songkran.

Sand gör sig bäst på vykort :)

Dela på andra sajter

Just idag är jag glad för att:

1. äldsta grabben har haft en mycket bra vecka hos "farfar" Mait i Jomtien

2. yngsta grabben har fått jobb i Stockholm

3. jag fick "bara" 85000 i restskatt mot förmodade 105000

4. att jag valde en Nexus 4 istället för en i5!

//S 

There can be only one (Stefan)

Dela på andra sajter

Att min mormors operation gick bra ! Hon ramlade på morgonen och bröt lårbenet . Var riktigt orolig för operationen ,eftersom hon har mycket dåligt hjärta och är 83 år gammal . 

Dela på andra sajter

...det är fredag och heeelg!!

:queen:   Arbete faschinerar mig. Jag kan stå i timmar och se på när andra arbetar  :queen:  

Dela på andra sajter

navion hispania

Tja att det är första dagen på länge som känner mig riktig frisk. Efter en dunder kur antibiotika från Bangkok hospital Phuket. Så nu kan man väll fira NY ÅR då.

Dela på andra sajter

Fan ni var ena skojfriska grabbar :nono:

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

Behövs inte mycket för att glädja en gammal man  :thumbsup:

Så sant så :yahoo:

Dela på andra sajter

Ja då dyker väl snart mytomanen upp  också :not_i:

Dela på andra sajter

Det är fredag och jag kan sänka några bira

Ändrades av Peolito
Dela på andra sajter

Idag är jag otroligt glad för att min son verkar klara intagningen till elektrikerutbildningen.Trots den skyhöga intagningspoängen :14:  :14:  :14:  :14:  :ok:  :ok:  :ok:

Måne

Dela på andra sajter

Idag är jag otroligt glad för att min son verkar klara intagningen till elektrikerutbildningen.Trots den skyhöga intagningspoängen :14:  :14:  :14:  :14:  :ok:  :ok:  :ok:

Tycker att du ska vara stolt också, och du verkar att ha en smart grabb som valt ett yrke som kommer att behövas lång tid framöver :good: .

Dela på andra sajter

Tycker att du ska vara stolt också, och du verkar att ha en smart grabb som valt ett yrke som kommer att behövas lång tid framöver :good: .

Jag är oerhört stolt.Han har själv önskat denna utbildning men det höll på att skita sig när de tog in 2 st. okvalificerade nysvenskar på s.k. inkvotering.Dessa har en stödperson gåendes bredvid i 3 år som utbildningen tar och dessa kommer inte in på betyg.Känns ju lite kymikt att han har fått plugga jävlar och att dessa halkar in på ett bananskal.OBS Jag är inte rasist men några krav ska väl oxå finnas som gäller alla.

Ändrades av måne

Måne

Dela på andra sajter

Jag är oerhört stolt.Han har själv önskat denna utbildning men det höll på att skita sig när de tog in 2 st. okvalificerade nysvenskar på s.k. inkvotering.Dessa har en stödperson gåendes bredvid i 3 år som utbildningen tar och dessa kommer inte in på betyg.Känns ju lite kymikt att han har fått plugga jävlar och att dessa halkar in på ett bananskal.OBS Jag är inte rasist men några krav ska väl oxå finnas som gäller alla.

Man behöver ju inte alltid vara rasist för att man tycker och tänker om vissa saker, jag tycker mer att man är en realist.

Dela på andra sajter

Glad för att det är Fredag, glad för att jag haft en så kanon första vecka på ett nygammalt jobb och nygammalt uppdrag.

Helt slut både i kropp och huvud men sååå tillfreds, äntligen få verkligen JOBBA något man inte gjort på tre år.

Grym egoboost, blev verkligen mottagen med öppna armar av kunden. Slog nog personliga rekordet i kramar första dagen. :preved:

Suttit som konsult/resurs till våra konsulter och ändrat dynamiken totalt i en splittrad grupp bara på en vecka, agerat farsa, mentor, stämningshöjare, motivator och kurator.

Sju av tio "bajsmackor" utförda/lösta på fyra dagar. :D

HÄRLIGT!

Dela på andra sajter

Kenneth4618

Att vågen efter många år visar  tvåsiffrigt igen :crazy:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Att vågen efter många år visar  tvåsiffrigt igen :crazy:

Dit har jag en bit  :crazy: men grattis till det.

Måne

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...