Oregistrerad Inlagd Mars 11, 2013 Dela Inlagd Mars 11, 2013 Jag får åka him från jobbet om en timme...ledig fram till fredag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bangkokbusen Inlagd Mars 11, 2013 Dela Inlagd Mars 11, 2013 Jag vaknade upp och har en ny härlig dag framför mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nalle Inlagd Mars 11, 2013 Dela Inlagd Mars 11, 2013 (ändrad) Ätit korv och potatis i Lampang och druckit singha hela dan Ändrades Mars 11, 2013 av nalle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Mars 11, 2013 Dela Inlagd Mars 11, 2013 Blev väckt med frukost på sängen av min älskade fru och rara små barn. Grabbarna gillade att få tårta till frukost... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Mars 11, 2013 Dela Inlagd Mars 11, 2013 Att solen skiner så kylan dämpas lite på dagen. -14 i morse kl 4. Hemskt att komma hem till detta från Thailand. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Mars 11, 2013 Dela Inlagd Mars 11, 2013 solen skiner Gäller att se det positiva Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 11, 2013 Dela Inlagd Mars 11, 2013 Att jag kommit hem och fått träffa det käresta jag har Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 11, 2013 Dela Inlagd Mars 11, 2013 (ändrad) Att jag kommit hem och fått träffa det käresta jag har Hytten? Själv är jag inte överlycklig idag. Ändrades Mars 11, 2013 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 11, 2013 Dela Inlagd Mars 11, 2013 Hytten? Nej den får vänta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 11, 2013 Dela Inlagd Mars 11, 2013 Att solen skiner så kylan dämpas lite på dagen. -14 i morse kl 4. Hemskt att komma hem till detta från Thailand. Känns mkt bra att vara hemma jippi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 11, 2013 Dela Inlagd Mars 11, 2013 Hytten? Nej den får vänta Barnbarnet! Då förstår jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Mars 11, 2013 Dela Inlagd Mars 11, 2013 Just nu är jag jäkligt glad för att Karlskoga just slog Örebro med 4-2 borta och kan på Onsdag fixa en plats i kvalserien. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Mars 13, 2013 Dela Inlagd Mars 13, 2013 Jag fick jobbet som jag sökte Ha en bra dag alla önskar Pust 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 13, 2013 Dela Inlagd Mars 13, 2013 Jag fick jobbet som jag sökte Ha en bra dag alla önskar Pust Grattis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Murre Inlagd Mars 17, 2013 Dela Inlagd Mars 17, 2013 För att jag är tillbaka i Fiskebyn o får vara tillsammans med min underbara vän! Men fortfarande arg på rysskärringen som drog upp sin kamera och skulle ta kort på vännen igår på batbussen utan att fråga först! förbannad kärringar som skrattade åt oss när vi gick av, även thailändarna som var på bussen vart förbannade och började stormskälla på rysskärringarna. Men idag är vi lyckliga i vår lilla lägenhet för vi får vara tillsammans igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 17, 2013 Dela Inlagd Mars 17, 2013 Att jag ska ta mig en riktig brakfylla, den senaste var 2 Januari. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ano Inlagd Mars 17, 2013 Dela Inlagd Mars 17, 2013 Att jag ska ta mig en riktig brakfylla, den senaste var 2 Januari. Lycka till! Och följ upp med en präktig bakfylla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 17, 2013 Dela Inlagd Mars 17, 2013 Att jag ska ta mig en riktig brakfylla, den senaste var 2 Januari. Skål tamejfan Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Mars 17, 2013 Dela Inlagd Mars 17, 2013 Jag fick jobbet som jag sökte Ha en bra dag alla önskar Pust Härligt ! Stort grattis ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 17, 2013 Dela Inlagd Mars 17, 2013 Ja nu e jag glad för att jag äntligen fått tummen ur och ska åka å köpa nytt batteri till Mac Book:en. Till saken hör att jag även får äldsta sonen men som handledare, annars hade jag säkerligen köpt fel... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 17, 2013 Dela Inlagd Mars 17, 2013 Lycka till! Och följ upp med en präktig bakfylla Det finns botemedel BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 17, 2013 Dela Inlagd Mars 17, 2013 Det finns botemedel http://youtu.be/r3-WH_c8DjQ Eller?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Mars 17, 2013 Dela Inlagd Mars 17, 2013 Att det är 8 dagar kvar tills man åker till Khao lak, fy fan va less jag är på Nordsjön Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 22, 2013 Dela Inlagd Mars 22, 2013 Jag har frivecka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Mars 22, 2013 Dela Inlagd Mars 22, 2013 Det är vinter hurra hurra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu