Issanbonde Inlagd Januari 23, 2013 Dela Inlagd Januari 23, 2013 testar för fullt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 23, 2013 Dela Inlagd Januari 23, 2013 För jag har inte kopplat in värmepannan än så jag värmer mig med SangSom/coka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Januari 28, 2013 Dela Inlagd Januari 28, 2013 Idag fick jag nytt arbete. Börjar på Fredag. Väldigt kul Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 28, 2013 Dela Inlagd Januari 28, 2013 Grattis ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Januari 28, 2013 Dela Inlagd Januari 28, 2013 Idag fick jag nytt arbete. Börjar på Fredag. Väldigt kul GRATTIS..ser fram emot sommarens semesterresa! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Januari 28, 2013 Dela Inlagd Januari 28, 2013 Bokas senast onsdag 11 juni till 11 juli. Kommer upp den 18 juni. Så vi kan fira midsommar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Highlander Inlagd Februari 6, 2013 Dela Inlagd Februari 6, 2013 Att det gick så bra som det gjorde när ja hammna i diket i november! Fd agronomklepptoman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 6, 2013 Dela Inlagd Februari 6, 2013 Jajamensan,att få bevista en 99-årsdag är få förunnat och dessutom våra bästa vänner,så JA,det var det värt.Och blev inte ens fyllsjuk efter 1 1/2 dagars Men man ska inte utmana ödet för ofta och nu kör vi vitt i vinter,sen när (om)värmen kommer så blir det till att kyla kroppen igen,förhoppningsvis med några av er Det är något jag ser fram emot min vän. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Februari 7, 2013 Dela Inlagd Februari 7, 2013 Att jag ännu överlevt en dag med tjejen bakom ratten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
khun-petch Inlagd Februari 7, 2013 Dela Inlagd Februari 7, 2013 Själv är jag glad för att jag är så glad,visserligen har en fyra fem chang hjälpt till men dom är ju nästan gratis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ITOY Inlagd Februari 7, 2013 Dela Inlagd Februari 7, 2013 Jag lever Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Februari 7, 2013 Dela Inlagd Februari 7, 2013 att det är fredag imorrn.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 7, 2013 Dela Inlagd Februari 7, 2013 Jag har Co driver Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Februari 7, 2013 Dela Inlagd Februari 7, 2013 Jag har Co driverSkickat från min HTC One X via Tapatalk 2Akta dig så inte GW Persson jagar dig för för kostölden här i trakten..Det snoddes 68 kossor här, så nu finns du på listan av misstänkta..FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 7, 2013 Dela Inlagd Februari 7, 2013 Akta dig så inte GW Persson jagar dig för för kostölden här i trakten.. Det snoddes 68 kossor här, så nu finns du på listan av misstänkta.. FF Har han inte varit det hela tiden Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 7, 2013 Dela Inlagd Februari 7, 2013 Jag har Co driverSkickat från min HTC One X via Tapatalk 2Akta dig så inte GW Persson jagar dig för för kostölden här i trakten..Det snoddes 68 kossor här, så nu finns du på listan av misstänkta..FF Dom är redan slaktade he he Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Februari 7, 2013 Dela Inlagd Februari 7, 2013 ...det vart ett himla gig på Nomads. masser me folk och trevlig stämning och en lycklig Thomas! -) mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 7, 2013 Dela Inlagd Februari 7, 2013 Idag är jag glad för att...ja, just ja, för att inte morgondagen är här. För det blir säkert ett helvete. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Februari 7, 2013 Dela Inlagd Februari 7, 2013 Idag är jag glad för att...ja, just ja, för att inte morgondagen är här. För det blir säkert ett helvete. Hoppa över morgondagen då.... Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 7, 2013 Dela Inlagd Februari 7, 2013 Hoppa över morgondagen då.... Leif Ja, vafan! Lördag två dar' på rad kan aldrig vara fel! Den kör jag på! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Februari 7, 2013 Dela Inlagd Februari 7, 2013 Ja, vafan! Lördag två dar' på rad kan aldrig vara fel! Den kör jag på! Jag känner några som har lördag sju dar i veckan. två dar, vilken amatör. Men man måste ju börja någon gång. Trevlig helg Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 7, 2013 Dela Inlagd Februari 7, 2013 .. För att jag ställde mig på någon djälvla våg som mätte både det ena och det andra... Konstaterade att min kropp var 69 år... trodde minst den var 75... Personliga Coachen såg OK ut så nu blir det träning... */Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Repe Inlagd Februari 7, 2013 Dela Inlagd Februari 7, 2013 Jag var på GrandHotel i Stockholm åt en god middag med 6 st arbetskamrater som har jobbat 25 år i företaget. Helt utsökt var det. mvh Repe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Februari 8, 2013 Dela Inlagd Februari 8, 2013 att Portello nu säljs här...i Skåne... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 8, 2013 Dela Inlagd Februari 8, 2013 Hemligt he he Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu