måne Inlagd November 21, 2012 Dela Inlagd November 21, 2012 Har du fått ordning på avloppet än? SN Nej,nu odlar dom för fullt för att ev.kunna hitta nån orsak.Men med hjälp att olika metoder så rensas det kontinuerligt. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd November 21, 2012 Dela Inlagd November 21, 2012 Nej,nu odlar dom för fullt för att ev.kunna hitta nån orsak.Men med hjälp att olika metoder så rensas det kontinuerligt. Men har du blivit gladare av den där proppränsaren som du beställde från regnbagscentret? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd November 21, 2012 Dela Inlagd November 21, 2012 Är att rekommendera, dom e riktigt på hugget nu snutarna med körkorts koll. Överallt står dom Ja, det har skett en ordentlig ökning av MC-kontroller. Nu väntar man bara på nästa steg - kontroll av bilarna. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd November 21, 2012 Dela Inlagd November 21, 2012 Idag är jag glad för att jag fick en dag extra i Thailand. Flyget hem blev inställt så nu "måste" jag stanna en dag till. Å de gör jag så gärna.. :thumbsup: Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 21, 2012 Dela Inlagd November 21, 2012 Idag är jag glad för att jag fick en dag extra i Thailand. Flyget hem blev inställt så nu "måste" jag stanna en dag till. Å de gör jag så gärna.. :thumbsup: Secken otuuuur då!! PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 21, 2012 Dela Inlagd November 21, 2012 Men har du blivit gladare av den där proppränsaren som du beställde från regnbagscentret? Den funkade tyvärr inte,men nu har di lärde tagit detta på allvar så nu kan det bara bli bättre,tack för dina råd. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 21, 2012 Dela Inlagd November 21, 2012 Men har du blivit gladare av den där proppränsaren som du beställde från regnbagscentret? Den fanns även här på en hälsokostaffär Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd November 21, 2012 Dela Inlagd November 21, 2012 Den funkade tyvärr inte,men nu har di lärde tagit detta på allvar så nu kan det bara bli bättre,tack för dina råd. Hoppas att det är en pålitlig rörmokare som du har anlitat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd November 21, 2012 Dela Inlagd November 21, 2012 Idag är jag glad för att jag fick mitt mc kort Grattis jag tog mitt 1973 och fan vad glad jag var. Hoppas du är lika glad. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 21, 2012 Dela Inlagd November 21, 2012 (ändrad) Hoppas att det är en pålitlig rörmokare som du har anlitat Nu törs jag ju inte prata "skit" om rörmockare här men den så kallade rörmockare jag numera besöker verkar ta detta på allvar,kanske nån packning som behöver bytas ut.Det är ju inte det ända som är utslitet på min sargade kropp men man får det man förtjänar kanske. Ändrades November 21, 2012 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd November 21, 2012 Dela Inlagd November 21, 2012 att jag inte har Måne som rörmokare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 21, 2012 Dela Inlagd November 21, 2012 att jag inte har Måne som rörmokare DET ska du vara glad för. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd November 21, 2012 Dela Inlagd November 21, 2012 det idag är två år sedan jag träffade min nuvarande fru på nätet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd November 21, 2012 Dela Inlagd November 21, 2012 För första gången på länge är jag faktiskt riktigt glad idag. Allt har väll inte hänt på pricken idag men iaf. Jag beställde en 3mån resa som jag inte trodde jag skulle kunna få detta år.. Förra veckan skickade jag passet för dubbel entry visum med ganska kort varsel.Tog bara 5dagar så fick jag det tillbaka. Fick ett jäkligt fint hotell i BKK till bra pris. Hann att få fjärrvärmen inkopplad innan jag åker och förhoppningsvis kommer han som köpte min panna och hämtar den i helgen. Fick en bil såld som jag inte behöver och sen är det bara 1v kvar tills jag får träffa nån i BKK som jag har väntat länge på att få träffa. Jo man kan säga det har varit en bra dag/vecka, så då tyckte jag att jag är värd minst 1öl ikväll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd November 21, 2012 Trådstartare Dela Inlagd November 21, 2012 Att jag har exakt en månad kvar på gamla jobbet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 21, 2012 Dela Inlagd November 21, 2012 (ändrad) Att jag nu inte nyttjat alkoholhaltiga på 3 veckor här i Isaan. Ändrades November 21, 2012 av stefan5300 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
koratbengt Inlagd November 22, 2012 Dela Inlagd November 22, 2012 Att det finns några glada o trevliga på mpr..inte bara gnällspikar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd November 22, 2012 Dela Inlagd November 22, 2012 Att jag är nykter och skötsam plus att jag snart skall få min beskärda del av samhällsbidraget den 25 varje månad kommer den som en smäll på käften Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd November 26, 2012 Dela Inlagd November 26, 2012 frun och dottern har idag fått UT godkänt. Det är dock fortfarande en massa praktiska detaljer som återstår (säga upp sig från lärarjobbet, betala tillbaka lånet, sälja bilen, vänta på UT-kortet, etc.), så vi får se när de kan komma hit. /Mikael Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 26, 2012 Dela Inlagd November 26, 2012 Att jag inte har rännskita som min fru har. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd November 26, 2012 Dela Inlagd November 26, 2012 Idag e jag glad för att jag ska åka till bkk imorgon och träffa en mycket bra tjejkompis som jag inte sett på mååånga år. Hoppas på god mat, mycket sprit och många foton.. Sen ska jag börja mitt nya liv på gymmet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 26, 2012 Dela Inlagd November 26, 2012 Idag är jag glad för att jag igår fick besök från en trevlig resebyrå från Lund som personligen besökte och levererade en resa till mig, då jag var i Malmö hamn....snacka om fullservice! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefantaby Inlagd November 26, 2012 Dela Inlagd November 26, 2012 Idag är jag ganska glad trots att min bror idag flyger till Kabul för 1 års tjänst där, jag har lite vibbar i magen när jag tänker på att jag kanske inte får se honom i livet pga av att riskerna i Kabul är något större än i Örebro. Oj det kanske var fel tråd. Stefan Täby Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd November 26, 2012 Dela Inlagd November 26, 2012 Att jag nu inte nyttjat alkoholhaltiga på 3 veckor här i Isaan. Idag är jag glad att jag snart får NYTTJA alkohol i Isaan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 26, 2012 Dela Inlagd November 26, 2012 Idag är jag ganska glad trots att min bror idag flyger till Kabul för 1 års tjänst där, jag har lite vibbar i magen när jag tänker på att jag kanske inte får se honom i livet pga av att riskerna i Kabul är något större än i Örebro. Oj det kanske var fel tråd. Stefan Täby Vi Örebroare är ett tufft släkte så du får säkert träffa din bror igen(fast under trevligare förhållanden) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu