surfaren73 Inlagd November 11, 2012 Dela Inlagd November 11, 2012 För att på fredag få flyga till Sverige och träffa min älskade fru i 2 veckor. Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd November 11, 2012 Dela Inlagd November 11, 2012 För att jag lyckats sparka iväg kärringen igår och hitta sig ett jobb vilket hon gjorde så hon började idag kl 14.00 på nån resturang här i närheten. Äntligen kan man börja njuta av semestern! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Highlander Inlagd November 12, 2012 Dela Inlagd November 12, 2012 Att det gick så bra som det gjorde förra måndagen ! Fd agronomklepptoman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 12, 2012 Dela Inlagd November 12, 2012 (ändrad) För att jag lyckats sparka iväg kärringen igår och hitta sig ett jobb vilket hon gjorde så hon började idag kl 14.00 på nån resturang här i närheten. Äntligen kan man börja njuta av semestern! Få kärringen i jobb så att hon inte är i vägen under semestern? Ändrades November 12, 2012 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd November 12, 2012 Dela Inlagd November 12, 2012 För att solen skiner och jag är en dag närmare resan Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 12, 2012 Dela Inlagd November 12, 2012 För att solen skiner och jag är numera mätt av nån thaimat som frugan gjorde igår,och som jag avverkade idag,till kvällningen vankas det skäll men gott var det Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakaeo Inlagd November 12, 2012 Dela Inlagd November 12, 2012 Lätt för dig att vara glad, men tänk på mig. Får shack wao till söms. Randig fånge Sakaeo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 12, 2012 Dela Inlagd November 12, 2012 Får du ingen "drömpipa"? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd November 13, 2012 Dela Inlagd November 13, 2012 Få kärringen i jobb så att hon inte är i vägen under semestern? Njae ivägen vill jag väl inte påstå. Men jag fixar inte att umgås med någon 24/7.. Jag behöver tid för mig själv med.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 18, 2012 Dela Inlagd November 18, 2012 Fick vara med på Kathina festen i Chok Chai 2011-11-11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 18, 2012 Dela Inlagd November 18, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 18, 2012 Dela Inlagd November 18, 2012 Fick vara med på Kathina festen i Chok Chai 2011-11-11 Blev litta fel på datumet 2012-11-11 ska det va´ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 18, 2012 Dela Inlagd November 18, 2012 För att solen skiner och jag är numera mätt av nån thaimat som frugan gjorde igår,och som jag avverkade idag,till kvällningen vankas det skäll men gott var det Du förtjänar allt skäll du kan få. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 18, 2012 Dela Inlagd November 18, 2012 Nu spinner hon som en katt Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 18, 2012 Dela Inlagd November 18, 2012 Att Djurgården snurrade upp Leksand med 6-2. Det var lite gamla takter i Djurgårn idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd November 18, 2012 Dela Inlagd November 18, 2012 Idag e jag glad för Djurgården, prellbokningen och att jag LEVER. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd November 19, 2012 Dela Inlagd November 19, 2012 I dag är jag jäkligt glad för om ett par timmar landar en gammal kompis i Udon, en kompis som är kvar trots att det är mer än 10 år sedan vi senast sågs, kommer nog att bli ett gäng nostalgipilsner de närmaste veckorna.fan alltså, man är nästan nostalgisk redan! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 19, 2012 Dela Inlagd November 19, 2012 Idag är jag glad för att jag är glad. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd November 19, 2012 Dela Inlagd November 19, 2012 Idag e jag glad för att klockan e över 15 och inget regn har synts till ännu. Men de hänger i luften.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 19, 2012 Dela Inlagd November 19, 2012 Idag e jag glad för att klockan e över 15 och inget regn har synts till ännu. Men de hänger i luften.... Det regnar väl inte på gymmet Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd November 19, 2012 Dela Inlagd November 19, 2012 Det regnar väl inte på gymmet Har inte tränat på snart 1 vecka nu... Men idag ska jag lösa gym kort på ett annat gym som jag slipper åka moppe till... Ligger här runt hörnet bara. Gått upp 1 kg nu... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 19, 2012 Dela Inlagd November 19, 2012 Har inte tränat på snart 1 vecka nu... Men idag ska jag lösa gym kort på ett annat gym som jag slipper åka moppe till... Ligger här runt hörnet bara. Gått upp 1 kg nu... Man ska inte jojobanta,man ska träna till sig kroppen.Häls.från en som slutat träna och börjat förfalla Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd November 19, 2012 Dela Inlagd November 19, 2012 Man ska inte jojobanta,man ska träna till sig kroppen.Häls.från en som slutat träna och börjat förfalla Blev så nu pga det här med körkort å allt... Men nu på nya gymmet kan man skaffa personlig tränare med, funderar på att göra det första månaden iaf... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd November 19, 2012 Dela Inlagd November 19, 2012 Jag är glad för att min dator fungerar som den ska igen... Och att solen skiner. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd November 19, 2012 Dela Inlagd November 19, 2012 Jag är glad för att min dator fungerar som den ska igen... Och att solen skiner. Jaha, det är där solen är. =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu