Jump to content
IGNORERAD

Idag är jag glad för att.. :)

Wwax

Recommended Posts

Guest Forden34

För att jag har 15 dagar kvar tills jag sitter i Thailand å hinkar sprit å strör pengar som en dyngspridare strör skit på åkrarna

Dela på andra sajter

Att Djurgården slaktade Oskarshamn igår :-)

Så säger dom att bönder inte har tur :)

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

JomtienThomas

Jag är så glad att det är Måndag, och detta är en händelserik vecka som når sitt "KLIMAX" när gubbdagis åker till Bangkok på Lördag.

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Har just gått ut genom porten på raffet.

Nästa jobb startar tidigast 14:e januari.

Jag kan tänka mig att komma tillbaka hit om 9år igen..kanske.

Har aldrig haft mer än 6veckor sammanhängande ledighet och nu slår jag till med 2,5 månader och det är fanimej grymt välförtjänt

Sen edit

Ska tydligen på jobb på onsdag.

Nåja, svider lite men känns onödigt att sprätta bort semester i november månad.

Så lite glad är jag ändå.

Stavanger! Here i come

Dela på andra sajter

Just i detta nu är jag riktigt jäkla glad över att jag fick fingrarna ur. och köpte en resa. Den 28e bär det av och i 3mån slipper man pälsmössa och skoteroverall :crazy:

Dela på andra sajter

Mycket trevligt att jag nu fått veta att min iPad mini ska levereras senast 23 november.

Och så är Appleaktien på plus för en gångs skull ;)

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Mycket trevligt att jag nu fått veta att min iPad mini ska levereras senast 23 november.

Och så är Appleaktien på plus för en gångs skull ;)

Herr Chang har talat.

Hämtade min dotters i butik samma dag som den kom.

Dela på andra sajter

Guest Fredman

Och så är Appleaktien på plus för en gångs skull :wink:

Herr Chang har talat.

Du avväger ju naturligtvis när du bör avyttra dina aktier men ett bolag som tappar marknadsandelar brukar inte börsen gilla.

Dela på andra sajter

Att jag har fått en tomt på 1200 kvm såld, belägen på Öland cirka 400 meter från Kalmarsund och att jag åter har haft en 9-dagars period i Isaan utan en droppe alkohol.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

Du avväger ju naturligtvis när du bör avyttra dina aktier men ett bolag som tappar marknadsandelar brukar inte börsen gilla.

Vad som betyder något är hur stor omsättningen och vinsten är. Inte hur många billiga enheter man lyckas sälja.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Idag är jag glad för att min iPhone 5 och Mac Book Pro levererades hem till mig. Att jag dessutom kranar rödvin efter 2 vita veckor känns inte heller fel :)

Sand gör sig bäst på vykort :)

Dela på andra sajter

Guest Fredman

Vad som betyder något är hur stor omsättningen och vinsten är. Inte hur många billiga enheter man lyckas sälja.

Herr Chang har talat.

Ja eller den förväntade vinsten och uppenbarligen är det tillräckligt många som tror på en positiv utveckling,

Dela på andra sajter

...........att dag är bara 10 dagar tills en av mina nästan bortglömda vänner från Sverige kommer på besök, det är lite mer än 10 år sedan vi sågs, ska bli mycket spännande och även närgeografiskt givande emedan det kommer att företas utflykter, lite längre än de vanliga strövtågssnubblingarna i storstadsdjungeln alltså!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

...att det inte bara jag som har glömt vår bröllopsdag igår :bag:

En dansk som ber om ursäkt för hans konstiga svenska

Dela på andra sajter

..För att jag blev bjuden på bärs och sprit igår. :)

DTS avvecklad använder befintlig feed via algo, besparing 500k per år och implemetation 750k till ATS.

RMDS avvecklad gått över till Bloomberg B-pipe 3.5 mille sparat per år, vassego min gamla kund. :D

..Reuters måste hata mig nu, muuuahahaha! (så går det när man skickar en okunnig tekniker och en hotfull överlägsen säljare som ställer orimliga krav på en kund :nono:)

Åsså är jag glad att det bara är 1.5 månader tills jag börjar på nytt jobb. :) Är så less på att vara konsult..

Ändrades av Wwax
Dela på andra sajter

För att vi har några grymma resebildtrådar på gång här på MPR som man kan gotta sig med här i höstmörkret :thumbsup: :thumbsup:

Luke the drifter, HC, Lamai, med flera. En :14: till er

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...