Kenneth4618 Inlagd September 5, 2023 Dela Inlagd September 5, 2023 (ändrad) 8 minuter sedan, skrev apknug: Att Skatteverket ex officio ändrar i deklarationen och föreslår en lägre taxering är mycket ovanligt. Undrar vad den skattskyldige hade missat. Ja det kan du få undra. Eller skaffa dig ett eget liv istället 🙂 Ändrades September 5, 2023 av Kenneth4618 1 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 5, 2023 Dela Inlagd September 5, 2023 (ändrad) Lägre skatt på pension och högre jobbskatteavdrag Nu faller det manna från himmlen Får nog bli första klass 🤣 Ändrades September 5, 2023 av Kenneth4618 1 3 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 5, 2023 Dela Inlagd September 5, 2023 Precis nyss, skrev apknug: Jaha nu vaknade han tydligen utan liv som måste kommentera allt folk skriver.... Varför skriver du om dig själv, har du inga vänner? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 5, 2023 Dela Inlagd September 5, 2023 (ändrad) 19 minuter sedan, skrev apknug: Min revisor är min bästa vän som skickar in en deklaration som gör att jag inte riskerar att betala för mycket i skatt. Slösar inga pengar på en revisor. Skatteverket är så bra att de skickar tillbaka överskotten med ränta 🙂 Klarar mig bra ändå bra, värre med de som lever på gränsen 😁 Ändrades September 5, 2023 av Kenneth4618 3 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 5, 2023 Dela Inlagd September 5, 2023 33 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Lägre skatt på pension och högre jobbskatteavdrag Nu faller det manna från himmlen Får nog bli första klass 🤣 Nä stopp där. Har du kollat med Boa att det är ok? 2 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 5, 2023 Dela Inlagd September 5, 2023 Precis nyss, skrev rolba: Nä stopp där. Har du kollat med Boa att det är ok? Oops!! Glömde det😖 4 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 5, 2023 Dela Inlagd September 5, 2023 Glad för att jag inte låg i hängmattan när vädret slog om. 2 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 5, 2023 Dela Inlagd September 5, 2023 Dessutom gick börsen riktigt bra idag 😉 Dags för en ny madrass 🤣 3 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 5, 2023 Dela Inlagd September 5, 2023 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Dessutom gick börsen riktigt bra idag 😉 Dags för en ny madrass 🤣 Ja det är tur att man inte lyssnar på frugan som bara säger sälj när det går upp. 😇 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd September 6, 2023 Dela Inlagd September 6, 2023 10 timmar sedan, skrev rolba: Glad för att jag inte låg i hängmattan när vädret slog om. Hade du legat i den så hade den aldrig vält 🙃 1 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 6, 2023 Dela Inlagd September 6, 2023 20 timmar sedan, skrev rolba: Ja det är tur att man inte lyssnar på frugan som bara säger sälj när det går upp. 😇 Du är redan i fällan som delger henne det 🤣 1 3 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 8, 2023 Dela Inlagd September 8, 2023 Fel ställe möjligt men jag är glad att dum f-n till svensk har åkt dit och är man på rymmen så är man inte smart om man taggar stället. It was possible to follow Martin’s actions because of the posts he made on social media. Martin put a location tag at a resort in Bang Rak, Koh Samui, at approximately 4am today, which allowed the arrest squad to track him down and apprehend him. Martin showed up close to the resort’s parking lot at about 4.10pm, and he was taken into custody right away. Two-year run ends: Swedish drug trafficker captured in Koh Samui 3 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 9, 2023 Dela Inlagd September 9, 2023 (ändrad) On 2023-09-05 at 17:39, skrev Kenneth4618: Skatteåterbäringen är här..................i december Fick besked idag att de slutgranskat min deklaration att den är klar om jag godkänner deras beslut. De vill ge mig mycket mer återbäring än vad jag räknat med och vill ha mitt godkännande. Jag svarade att det var ok 🙂 Blir Qtar bizz nästa gång till Thailand 🫠 Den kom redan igår, Qtar bizz med entre till https://www.qatarairways.com/en/lounges/al-safwa-lounge.html redan bokat 🙂 Ändrades September 9, 2023 av Kenneth4618 8 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd September 9, 2023 Dela Inlagd September 9, 2023 2 timmar sedan, skrev apknug: Ah Qatar Airways troligen en av världens bästa biss produkter och från Stockholm om vill njuta servicen ombord istället för att sova. Service *3 med loungen. Non stop thai kan slänga sig i väggen. Välkommen ner i maj nästa år! non-stop regerar. expressen fredag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 9, 2023 Dela Inlagd September 9, 2023 3 minuter sedan, skrev Nicholas: non-stop regerar. expressen fredag. Inte för en flygnörd, frun åker dagen före med thai men hon är ju thai som somnar när hjulen lättar på Arlanda 🙂 4 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 19, 2023 Dela Inlagd September 19, 2023 I dag är jag glad att en gubbe blivit utvisad så lungt och skönt på forumet Han kommer inte att klara sej från nåt forum, kommer med ett nytt nick på thaisnack men där blir han inte långlivad, Blir nog bara facebook för honom, bra för jag har inte det 1 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 19, 2023 Dela Inlagd September 19, 2023 (ändrad) 27 minuter sedan, skrev Boa52: I dag är jag glad att en gubbe blivit utvisad så lungt och skönt på forumet Han kommer inte att klara sej från nåt forum, kommer med ett nytt nick på thaisnack men där blir han inte långlivad, Blir nog bara facebook för honom, bra för jag har inte det Vem har blivit utvisad? Berätta, eller Baretta som det heter numera 😁 Vilket nick hade han på thaisnack? Ändrades September 19, 2023 av Kenneth4618 2 2 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd September 20, 2023 Dela Inlagd September 20, 2023 Diesel priset kommer att sjunka. Det blev ju 10 öre och fortfarande inte utlovad 10 kronor. Heja jimpa och Ebba. Och plast påse skatten försvinner härligt 😃😃🙏🙏🙏. Skönt med en stabil regering som aldrig kommer med lögner 😃😃😃 2 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd September 21, 2023 Dela Inlagd September 21, 2023 On 2023-09-20 at 18:06, skrev soi covboy: Diesel priset kommer att sjunka. Det blev ju 10 öre och fortfarande inte utlovad 10 kronor. Heja jimpa och Ebba. Och plast påse skatten försvinner härligt 😃😃🙏🙏🙏. Skönt med en stabil regering som aldrig kommer med lögner 😃😃😃 Ett riktigt paradigmskifte. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... 65Selander Inlagd September 22, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 22, 2023 senast 1700 börjar 6v semester, lutar mot att man flexar ut runt 1500. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Mr Ning Ning Inlagd Oktober 5, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 5, 2023 Glad för att jag klarat 30år från det att jag slutade dricka alkohol. Hade jag inte gjort det så hade jag inte varit i livet idag. Detta ska firas med en Svartsvaldstårta med några vänner. 39 Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 5, 2023 Dela Inlagd Oktober 5, 2023 48 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Glad för att jag klarat 30år från det att jag slutade dricka alkohol. Hade jag inte gjort det så hade jag inte varit i livet idag. Detta ska firas med en Svartsvaldstårta med några vänner. Respekt 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Oktober 25, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 25, 2023 Fått en leverans. 22 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Oktober 25, 2023 Dela Inlagd Oktober 25, 2023 On 2023-09-20 at 18:06, skrev soi covboy: Diesel priset kommer att sjunka. Det blev ju 10 öre och fortfarande inte utlovad 10 kronor. Heja jimpa och Ebba. Och plast påse skatten försvinner härligt 😃😃🙏🙏🙏. Skönt med en stabil regering som aldrig kommer med lögner 😃😃😃 Är det några som kan det där med blåsningar så är det politiker! Konstigt är det att det inte är straffbart att vara politiker. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Oktober 25, 2023 Dela Inlagd Oktober 25, 2023 För att i o m Jimmys krav på lön minst 27 350 SEK för arbetsinvandrarna kommer gynna även andra anställda inom vård och omsorg. Varför skulle de som jobbar idag inom berörda yrken jobba för mindre lön? Tyvärr kommer det drabba löntagarna i form av höjda kommunalskatter i längden. 1 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu