Baa Inlagd Oktober 30, 2012 Dela Inlagd Oktober 30, 2012 (ändrad) Idag är jag glad för att jag har en mobiltelefon som man kan ringa med, då slipper man få på skallen av besserwissers som ska glänsa med leksaker som våra barnbarn kommer att skratta sig harmynta åt! Utskrattad farfar Baa Ändrades Oktober 30, 2012 av Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ano Inlagd Oktober 30, 2012 Dela Inlagd Oktober 30, 2012 När blir jag inbjuden till sektträff. Då ska vi snacka radering plist-filer och annan mumma. Den slutgiltiga raderingen av plist-filer. Kör som root om du vågar... find / -name '*.plist' | xargs rm -f Tillägnad alla som någon gång kört "rm -rf /någonting" med fel användare och råkat stoppa in ett blanksteg efter "/". Men varför tar det sån tid och varför surrar hårddisken så? ... Sh*t!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 30, 2012 Dela Inlagd Oktober 30, 2012 Nja, men det är ingen dum idé! Då slipper man se medlemmar som pillar med fula mobiler Herr Chang har talat. Så ni tänkte ha en mobilfri sektträff då mao Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Oktober 30, 2012 Dela Inlagd Oktober 30, 2012 (ändrad) Idag är jag glad för att kulmagen inte är större än vad den är. Min lilla magge är nämligen ganska platt i jämförelse med Mayra Rosales som tycks ha "större" bekymmer. Ändrades Oktober 30, 2012 av Siam-Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 30, 2012 Dela Inlagd Oktober 30, 2012 För att min 16 år gamla bil gick i genom besiktningen med blankt papper Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Oktober 30, 2012 Dela Inlagd Oktober 30, 2012 Att jag fick tummen ur bakdelen och köpte min biljett... 28/11 turkarna 5347:- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 31, 2012 Dela Inlagd Oktober 31, 2012 Har just gått ut genom porten på raffet. Nästa jobb startar tidigast 14:e januari. Jag kan tänka mig att komma tillbaka hit om 9år igen..kanske. Har aldrig haft mer än 6veckor sammanhängande ledighet och nu slår jag till med 2,5 månader och det är fanimej grymt välförtjänt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 31, 2012 Dela Inlagd Oktober 31, 2012 (ändrad) Har just gått ut genom porten på raffet. Nästa jobb startar tidigast 14:e januari. Jag kan tänka mig att komma tillbaka hit om 9år igen..kanske. Har aldrig haft mer än 6veckor sammanhängande ledighet och nu slår jag till med 2,5 månader och det är fanimej grymt välförtjänt Sitter du på Arlanda nu?Annars kan du stalka Knasen några dagar,jag vet var han är Ändrades Oktober 31, 2012 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 31, 2012 Dela Inlagd Oktober 31, 2012 Sitter i Bergen just nu. Ska se om jag hinner installera några webkameror på ARN. Men först en tur till Oslo för att kolla in taxfree butiken och dricka öl i loungen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd November 1, 2012 Dela Inlagd November 1, 2012 Har just gått ut genom porten på raffet. Nästa jobb startar tidigast 14:e januari. Jag kan tänka mig att komma tillbaka hit om 9år igen..kanske. Har aldrig haft mer än 6veckor sammanhängande ledighet och nu slår jag till med 2,5 månader och det är fanimej grymt välförtjänt Är det på Mongstad du har varit? Då kan jag förstå att du är glad nu, dit skulle inte jag heller vilja äka tbx. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 1, 2012 Dela Inlagd November 1, 2012 Är det på Mongstad du har varit? Då kan jag förstå att du är glad nu, dit skulle inte jag heller vilja äka tbx. Jepp, 2 år gjorde jag denna gång igen. Har gjort 2år tidigare och då stämplade jag ut 2003, för gott trodde jag då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd November 1, 2012 Dela Inlagd November 1, 2012 För att jag ska ut och resa,,, och imon blir det bombom på suvvan airport Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd November 1, 2012 Dela Inlagd November 1, 2012 (ändrad) För att jag ska ut och resa,,, och imon blir det bombom på suvvan airport Hämtning av VIP-limo med besättning från Pattis...eller? Ändrades November 1, 2012 av Jive Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd November 1, 2012 Dela Inlagd November 1, 2012 För att jag ska ut och resa,,, och imon blir det bombom på suvvan airport Ha det så trevligt du kan nu. Jag kommer ner på nyårsafton. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd November 1, 2012 Dela Inlagd November 1, 2012 Hämtning av VIP-limo med besättning från Pattis...eller? Smålänning som man är så skickade jag henne med buss som anländer suvvan 15.00 imon... Jag landar 14.35 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd November 1, 2012 Dela Inlagd November 1, 2012 Jepp, 2 år gjorde jag denna gång igen. Har gjort 2år tidigare och då stämplade jag ut 2003, för gott trodde jag då. Ja ställen som Mongstad vill man helst aldrig återvända till. Jag har oxå varit där 2ggr men inte så långa turer. Jag tycker bäst om jobb som varar ca 6mån, sen börjar man bli sugen och dra vidare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd November 1, 2012 Dela Inlagd November 1, 2012 Smålänning som man är så skickade jag henne med buss som anländer suvvan 15.00 imon... Jag landar 14.35 Ha det gott nu Gawar! Ser fram emot rapportering från The darkside framöver. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd November 1, 2012 Dela Inlagd November 1, 2012 Idag är jag glad att min gamle trätobroder(Surinp3) i sin storhet har släppt in mig igen. Tackar och bugar(det var till dig Surin någon annan behöver jag inte göra det för) Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 1, 2012 Dela Inlagd November 1, 2012 Smålänning som man är så skickade jag henne med buss som anländer suvvan 15.00 imon... Jag landar 14.35 Ha det grymt och starta nu the greatest bildtråd ever... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stugan5 Inlagd November 1, 2012 Dela Inlagd November 1, 2012 Idag är jag glad för hela 12 dagar kvar hemgång. Skall njuta ännu mer.( Om jag kan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krallas Inlagd November 2, 2012 Dela Inlagd November 2, 2012 Och idag är jag glad för att det bara är en vecka kvar innan jag sitter med en sommarlätt i handen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Murre Inlagd November 2, 2012 Dela Inlagd November 2, 2012 Igår kom jag hem från Ryssland Sista resan Aldrig mera Vyborg :14: Idag är jag trött men glad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd November 2, 2012 Dela Inlagd November 2, 2012 För att den här tiden nästa vecka så vinglar man omkring hand i hand med Lamaien på BKK´s gator Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 2, 2012 Dela Inlagd November 2, 2012 För att den här tiden nästa vecka så vinglar man omkring hand i hand med Lamaien på BKK´s gator haha, ska vi ligga sked också? Skickat från min U8860 via Tapatalk 2 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd November 2, 2012 Dela Inlagd November 2, 2012 haha, ska vi ligga sked också? Skickat från min U8860 via Tapatalk 2 Då blir det trångt och kanske inte uppskattat den jag delar bädd med Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu