Batting Inlagd September 4, 2022 Dela Inlagd September 4, 2022 51 minuter sedan, skrev ThailandNovise: Maggan försöker få de andra att hålla sams. Ja men det betyder ju inte att volymen sänks Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 8, 2022 Dela Inlagd September 8, 2022 Nästan gratis att tanka idag. 18,63 för 95 oktan på Preem. Sen är det ju lite rabatt på kortet åxå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 8, 2022 Dela Inlagd September 8, 2022 4 minuter sedan, skrev rolba: Nästan gratis att tanka idag. 18,63 för 95 oktan på Preem. Sen är det ju lite rabatt på kortet åxå. Vänta tills på måndag,då är det som vanligt igen Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 8, 2022 Dela Inlagd September 8, 2022 1 minut sedan, skrev måne: Vänta tills på måndag,då är det som vanligt igen Försent, jag har ju redan tankat. Har nog tomdunkar för 500 liter ståendes. Kanske ska fylla upp dem åxå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd September 8, 2022 Dela Inlagd September 8, 2022 On 2022-09-04 at 17:57, skrev Batting: Jag misstänker att Kristersson hellre ser de Rödgröna som segrare i valet, än att segra med Sverigedemokraterna som största parti. Då blir han tvungen administrera all möjlig skit 🤣 Visst är det så, den lilla stekaren med färgat hår är en smygsosse, precis som Reinfeldt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 9, 2022 Dela Inlagd September 9, 2022 Fyllda 60 år så blev jag igår kontaktad av en headhunter från London för en Pan nordisk tjänst på ett internationellt bolag. Det första jag tänkte var att det måste vara brist på unga förmågor nu. Sist jag blev kontaktad av en headhunter var för dryga 5 år sedan och då bytte jag faktiskt till det jobb jag har idag. Jag svarade headhuntern att jag var mycket smickrad men har bara tänkt att jobba ca 2 år till på det sätt/timmar jag gör idag. Väldigt glädjande att vara aktuell för den tjänsten trots min ålder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 9, 2022 Dela Inlagd September 9, 2022 4 timmar sedan, skrev Fredman: Fyllda 60 år så blev jag igår kontaktad av en headhunter från London för en Pan nordisk tjänst på ett internationellt bolag. Det första jag tänkte var att det måste vara brist på unga förmågor nu. Sist jag blev kontaktad av en headhunter var för dryga 5 år sedan och då bytte jag faktiskt till det jobb jag har idag. Jag svarade headhuntern att jag var mycket smickrad men har bara tänkt att jobba ca 2 år till på det sätt/timmar jag gör idag. Väldigt glädjande att vara aktuell för den tjänsten trots min ålder. 60?Då har du ju nyss klivit ur tonåren 🍻 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 9, 2022 Dela Inlagd September 9, 2022 (ändrad) 4 timmar sedan, skrev Fredman: Fyllda 60 år så blev jag igår kontaktad av en headhunter från London för en Pan nordisk tjänst på ett internationellt bolag. Det första jag tänkte var att det måste vara brist på unga förmågor nu. Sist jag blev kontaktad av en headhunter var för dryga 5 år sedan och då bytte jag faktiskt till det jobb jag har idag. Jag svarade headhuntern att jag var mycket smickrad men har bara tänkt att jobba ca 2 år till på det sätt/timmar jag gör idag. Väldigt glädjande att vara aktuell för den tjänsten trots min ålder. Slutade när jag fyllde 64 och då fick jag 4 jobberbjudanden, nappade på 2 av dem på mina villkor. Nu är jag 69 och har ett kvar med jobb max en dag i veckan som dessutom är oförskämt bra betalt🙂 Ändrades September 9, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd September 9, 2022 Dela Inlagd September 9, 2022 Att jag igen lyckats med att irritera en viss nick på MPR.. 5555 Bara genom att dela en snurrig gubbe. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 9, 2022 Dela Inlagd September 9, 2022 33 minuter sedan, skrev Amigo: Att jag igen lyckats med att irritera en viss nick på MPR.. 5555 Bara genom att dela en snurrig gubbe. Är det det viktigaste för dej att irritera nån HUVA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd September 9, 2022 Dela Inlagd September 9, 2022 4 minuter sedan, skrev Boa52: Är det det viktigaste för dej att irritera nån HUVA Tycker bara att det är löjligt att reagera så starkt på karma gubbar. Själv ser jag det som en kul grej men lägger ingen vikt på dem. Och att det sedan leder till inlägg som är i nivå av en obildad mellanstadie elev. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd September 9, 2022 Dela Inlagd September 9, 2022 7 minuter sedan, skrev Boa52: Är det det viktigaste för dej att irritera nån HUVA @Amigobor ett lappkast ifrån dig, eller 2. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 9, 2022 Dela Inlagd September 9, 2022 18 minuter sedan, skrev ThailandNovise: @Amigobor ett lappkast ifrån dig, eller 2. Ja jag är besviken att en norrläning skriver så .Ett lappkast ca 30 mil Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd September 9, 2022 Dela Inlagd September 9, 2022 1 minut sedan, skrev Boa52: Ja jag är besviken att en norrläning skriver så .Ett lappkast ca 30 mil Jag bor inte i Norrland. @Amigo är då bara ett lappkast norröver från dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd September 9, 2022 Dela Inlagd September 9, 2022 1 minut sedan, skrev ThailandNovise: Jag bor inte i Norrland. @Amigo är då bara ett lappkast norröver från dig. Att dissa nån pga bostadort är också nivå av mellanstadie, eller lågstadie. Jag skulle skämma ögonen ur huvudet om jag skrev sånt. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd September 9, 2022 Dela Inlagd September 9, 2022 Precis nyss, skrev Amigo: Att dissa nån pga bostadort är också nivå av mellanstadie, eller lågstadie. Jag skulle skämma ögonen ur huvudet om jag skrev sånt. Dissa inte folk då för var dom bor. Problemet löst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd September 9, 2022 Dela Inlagd September 9, 2022 (ändrad) 7 minuter sedan, skrev ThailandNovise: Dissa inte folk då för var dom bor. Problemet löst. Det är din tolkning av min inlägg, subjektiv. Ändrades September 9, 2022 av Amigo fel stavat Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd September 9, 2022 Dela Inlagd September 9, 2022 Precis nyss, skrev Amigo: Det är sin tolkning av min inlägg, subjektiv. Din subjektiva tolkning av mitt inlägg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 9, 2022 Dela Inlagd September 9, 2022 18 minuter sedan, skrev ThailandNovise: Din subjektiva tolkning av mitt inlägg. HUVA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd September 9, 2022 Dela Inlagd September 9, 2022 13 minuter sedan, skrev Boa52: HUVA Amigo och Boa52 Varför inte starta ett gemensamt vinnande parti? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd September 9, 2022 Dela Inlagd September 9, 2022 8 minuter sedan, skrev berlitz: Amigo och Boa52 Varför inte starta ett gemensamt vinnande parti? Varför inte prata om politik utan argumentum ad hominem Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 9, 2022 Dela Inlagd September 9, 2022 Precis nyss, skrev Amigo: Varför inte prata om politik utan argumentum ad hominem Begär inte det omöjliga han är bara rädd att Nasse partiet inte vinner nåt För sitta i regeringen får dom inte utan bara stå utanför och klaga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 9, 2022 Dela Inlagd September 9, 2022 10 timmar sedan, skrev Fredman: Fyllda 60 år så blev jag igår kontaktad av en headhunter från London för en Pan nordisk tjänst på ett internationellt bolag. Det första jag tänkte var att det måste vara brist på unga förmågor nu. Sist jag blev kontaktad av en headhunter var för dryga 5 år sedan och då bytte jag faktiskt till det jobb jag har idag. Jag svarade headhuntern att jag var mycket smickrad men har bara tänkt att jobba ca 2 år till på det sätt/timmar jag gör idag. Väldigt glädjande att vara aktuell för den tjänsten trots min ålder. Jättekul för din skull.....🙏 Måste varit detta du blev "headhuntad" för, eller hur?..... https://www.ents24.com/uk/tour-dates/the-chippendales Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 9, 2022 Dela Inlagd September 9, 2022 (ändrad) 4 timmar sedan, skrev Boa52: Begär inte det omöjliga han är bara rädd att Nasse partiet inte vinner nåt För sitta i regeringen får dom inte utan bara stå utanför och klaga En gång hette nassepartiet Bondeförbundet. Numera heter det lite mer anonymt Centerpartiet. Ändrades September 9, 2022 av Alarik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 11, 2022 Dela Inlagd September 11, 2022 (ändrad) Att frun gjorde över 10000 i förtjänst efter omkostnader igår. Det hade hon aldrig gjort i Tavelsjö Ändrades September 11, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu