Oregistrerad Inlagd Juni 8, 2022 Dela Inlagd Juni 8, 2022 11 minuter sedan, skrev Enis: flyttade på musmattan för där låg det en sedel jag totalt glömt bort enis När min far gick bort och jag fick tömma hans lägenhet i Fruängen, så hittade jag en del sedlar i böcker. Förstod aldrig riktigt varför han gjorde så. Fast nu kanske du kan förklara....! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 8, 2022 Dela Inlagd Juni 8, 2022 On 2022-03-06 at 21:38, skrev 65Selander: Drog nyss min 245 olika tyska öl Bra, kom på att biran hemma är slut! Å dom stänger "1900"! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 8, 2022 Dela Inlagd Juni 8, 2022 2 timmar sedan, skrev Enis: flyttade på musmattan för där låg det en sedel jag totalt glömt bort enis Halvmassage! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juni 9, 2022 Dela Inlagd Juni 9, 2022 Sambon ska jobba sitt första arbetsdag i Sverige! 2-3 månders vikariat. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juni 9, 2022 Dela Inlagd Juni 9, 2022 Polaren som fick stroke / Hjärtinfarkt 01 maj på Suvarnabhum flygplats har flyttats till ett "Take care nursery home" i Pattaya. De krävde en 100 000 THB deposit för att ta in honom. Satte upp en insamling och mellan fredag 03. juni-tisdag 07. juni hade vi fått ihop ca 29 000 SEK som räckte till deposit. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 11, 2022 Dela Inlagd Juni 11, 2022 (ändrad) @Enis Glad för att jag lyckades köpa kyl och frys på blocket. Ismaskin och kolsyra. Jag har redan det, men ska flytta. 2 yngre än dom jag har. Inte några märken eller nåt. 3400 för båda på blocket, det var fullt slagsmål han blev nedringd men jag var snabbast. Dom tillverkas inte längre därför svårt att få tag i speciellt båda 2 matchande. Ändrades Juni 11, 2022 av Nicholas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 11, 2022 Dela Inlagd Juni 11, 2022 (ändrad) Ordentligt på plus igen! 🙏 Ändrades Juni 11, 2022 av ellim63 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bambam Inlagd Juni 11, 2022 Dela Inlagd Juni 11, 2022 On 2022-06-09 at 06:53, skrev Amigo: Polaren som fick stroke / Hjärtinfarkt 01 maj på Suvarnabhum flygplats har flyttats till ett "Take care nursery home" i Pattaya. De krävde en 100 000 THB deposit för att ta in honom. Satte upp en insamling och mellan fredag 03. juni-tisdag 07. juni hade vi fått ihop ca 29 000 SEK som räckte till deposit. Försäkringar ?. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juni 12, 2022 Dela Inlagd Juni 12, 2022 7 timmar sedan, skrev bambam: Försäkringar ?. Försäkring betalade 14 dagars vård, sen tvättade de sina händer. Befintlig sjukdom = enbart akuthjälp. Så tänk två gånger ni som haft problem med hjärtat, fått stent eller haft hjärtrytmrubbningar - arytmi. Han hade en fulltäckande reseförsäkring men villkor är villkor. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 12, 2022 Dela Inlagd Juni 12, 2022 10 timmar sedan, skrev ellim63: Ordentligt på plus igen! 🙏 Bishop Arms hälsar och tackar 🙂😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juni 12, 2022 Dela Inlagd Juni 12, 2022 28 minuter sedan, skrev rolba: Att jag bor i Thailand... Flygplats: Ingen aning idag. Akuten: 5 minuter Skatteverket: Finns det? Pass: 7-14 dagar Försäkringskassan: Va? Bostad: Direkt Vård: Ganska omgående Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juni 12, 2022 Dela Inlagd Juni 12, 2022 Att jag bor i Sverige... Flygplats: Ingen aning idag gissar på 5 min max. Kan rapportera imorgon Akuten: Ingen aning, har gräddfil. Säger bara att jag har svårt att andas Skatteverket: De skickar ett par brev per år, via Kivra, sköter allt på nätet? Pass: Har två som gäller ca 5 år till Försäkringskassan: Brevväxlar ibland men annar kommer utbetalningar regelbundet 19 var månad Bostad: Direkt Vård: Ganska omgående, har frikort till våren 2023. Om det händer nåt, kommer jag inte bli en last för anhöriga utan region tar hand om mig oavsett min förmögenhet Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juni 12, 2022 Dela Inlagd Juni 12, 2022 2 timmar sedan, skrev Amigo: Akuten: Ingen aning, har gräddfil. Säger bara att jag har svårt att andas Funkar det även om har brutit armen eller behöver sy en skärskada? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juni 12, 2022 Dela Inlagd Juni 12, 2022 46 minuter sedan, skrev Mankan: Funkar det även om har brutit armen eller behöver sy en skärskada? Har inte skurit mig, får väl sy själv hemma i såfall. Bröt foten för två år sedan, vad jag minns tog det inte särskild lång tid att bli röntgat. Enda som tog tid var att vänta bli gipsat, dåligt med personal som kunde det just då eller så var det många som hade gjort sig illa. Men som helhet jag kan inte klaga på vården här i Sverige på nåt sätt. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 12, 2022 Dela Inlagd Juni 12, 2022 En tum varmt på altanen runt kl 19 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Juni 12, 2022 Dela Inlagd Juni 12, 2022 27 minuter sedan, skrev rolba: En tum varmt på altanen runt kl 19 Hur många tröjor har frun på sig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 13, 2022 Dela Inlagd Juni 13, 2022 12 timmar sedan, skrev LTD: Hur många tröjor har frun på sig? Hon tål kylan bättre än jag. Fast det är klart, när solen ligger på så tar hon på sig en långärmad jacka. Gärna med huva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juni 13, 2022 Dela Inlagd Juni 13, 2022 Jag blev också glad när sambon fick sitt första schema för denna vecka, hon är lycklig som bara en kan. Totalt 28 timmar, så det är väl 75% av fulltid. Kunde låta bli säga att vardagen kommer... då det kanske inte är lika kul. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 14, 2022 Dela Inlagd Juni 14, 2022 Både nuvarande och förra chefen fick medalj av kungen i fredags https://www.kungahuset.se/arkiv/nyheter/2022-06-10-kungen-delade-ut-medaljer Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Juni 14, 2022 Dela Inlagd Juni 14, 2022 52 minuter sedan, skrev Tallviking: Både nuvarande och förra chefen fick medalj av kungen i fredags https://www.kungahuset.se/arkiv/nyheter/2022-06-10-kungen-delade-ut-medaljer Skämtar du Tallviking, eller menar du på allvar att du blir glad över att Stefan Löfven får medalj av Sveriges kung för ´´Synnerligen framstående politikergärning``? 🤣 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 14, 2022 Dela Inlagd Juni 14, 2022 Precis nyss, skrev ArneMorales: Skämtar du Tallviking, eller menar du på allvar att du blir glad över att Stefan Löfven får medalj av Sveriges kung för ´´Synnerligen framstående politikergärning``? 🤣 😂 Nu är Stefan Löfven varken min nuvarande eller gamla chef som jag nämner om men jag misstänkte att några lättkränkta skulle gå i taket när dom såg Stefans namn i artikeln. Inte helt oväntat att du är en av dom..... 🤣 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Juni 14, 2022 Dela Inlagd Juni 14, 2022 (ändrad) På fotot ser både Knugen och den framstående politikern riktigt glada ut. 😍 Ja dom ligger väl på samma framstående nivå båda. Tack för dagens skämthistoria Tallviking! Ändrades Juni 14, 2022 av ArneMorales Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Juni 14, 2022 Dela Inlagd Juni 14, 2022 Att satt i bilen när Bamse kom lufsande I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juni 14, 2022 Dela Inlagd Juni 14, 2022 3 timmar sedan, skrev ArneMorales: På fotot ser både Knugen och den framstående politikern riktigt glada ut. 😍 Ja dom ligger väl på samma framstående nivå båda. Tack för dagens skämthistoria Tallviking! Klart att de ser glada ut. Ur det socialdemokratiska partiprogrammet: ”Socialdemokratin vill upprätthålla och utveckla den demokratiska samhällsförvaltningen. I linje med detta har vi uppfattningen att statschefen ska utses i demokratisk ordning och att monarkin ska avskaffas.” Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 14, 2022 Dela Inlagd Juni 14, 2022 (ändrad) Att bränsle och matpriserna äntligen börjar komma upp i sitt rätta värde 👍 Nu väntar vi bara på att spritpriserna följer efter 🙂 Ändrades Juni 14, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu