Kollba Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Nu är jag riktigt glad, för min iPhone 5 har anlänt! Tar mig friheten att publicera några bilder på uppackningsorgien... Lägg märke till det bifogade "gemet". Det behövs när man ska öppna lucka för det nano-SIM jag måste hämta hos Teliabutiken. Herr Chang har talat. Tur att det ännu är 3 timmar kvar till middagen när man får såna bilder kastade i ansiktet. Med lite tur hinner jag återfå aptiten... Det löser sig, sa han som sket i vasken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kollba Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Bortsett från det så är jag glad att det har känts som lördag i 2 dagar nu... Det löser sig, sa han som sket i vasken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 HC skulle stolt demonstrera hur Siri fungerar. Han trycker på några knappar och säger "what is best, apple or samsung". Då ringer siri upp Kerstin Persson. HC's revisor. HC försöker igen. "What time is it?" Siri ringer till Prince hotel i Chiang mai. "Where am I". Siri ringer tíll Nerike. (Han saknar jag, var är han?) Sen stoppar HC ner fånen i fickan. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Jag låter hc berätta om sina glasögon. Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Jag hittat en Moderat-anka! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 4-1 "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Nu är HC riktigt glad Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 Gillar han KRAV-bananer? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Teliabutiken meddelar att visserligen är min iPhone olåst, men om jag ska använda den i Thailand så måste jag hitta ett ställe i Bangkok som heter Nana nånting... och där ska jag få ett nana-SIM för att iPhone ska fungera på bästa sätt. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Teliabutiken meddelar att visserligen är min iPhone olåst, men om jag ska använda den i Thailand så måste jag hitta ett ställe i Bangkok som heter Nana nånting... och där ska jag få ett nana-SIM för att iPhone ska fungera på bästa sätt. Herr Chang har talat. Vad är det för speciellt med nana sim kort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Finns nog förprogrammerade nr till en massa brudar på Soi;en Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 Nu är jag riktigt glad, för min iPhone 5 har anlänt! Tar mig friheten att publicera några bilder på uppackningsorgien... Lägg märke till det bifogade "gemet". Det behövs när man ska öppna lucka för det nano-SIM jag måste hämta hos Teliabutiken. Herr Chang har talat. Köpte täng mo på stranden och fick en exklusiv gaffel på köpet.. Same same but different Blir strandförsäljaren stämd nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 Finns nog förprogrammerade nr till en massa brudar på Soi;en Mvh Amja Exakt, man slipper lägga in en massa telefonnummer när man är intresserad av annat Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 Teliabutiken meddelar att visserligen är min iPhone olåst, men om jag ska använda den i Thailand så måste jag hitta ett ställe i Bangkok som heter Nana nånting... och där ska jag få ett nana-SIM för att iPhone ska fungera på bästa sätt. Herr Chang har talat. De ska tydligen vara bra de där nana-SIM:en... Sent by my flintaphone and Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 De ska tydligen vara bra de där nana-SIM:en... Sent by my flintaphone and Tapatalk Ja, det finns en pool nära Nana någonting, och det är mycket trevliga sim där. Speciellt om man själv är olåst utan badbyxor Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 Ja, det finns en pool nära Nana någonting, och det är mycket trevliga sim där. Speciellt om man själv är olåst utan badbyxor Herr Chang har talat. Ibland är det jobbigt med bundet abonnemang...man saknar tiden då det ibland var prepayed...ifs så gick det ofta att snylta gratis, men å andra sidan så är det bara att betala månadsavgiften på ett bundet abonnemang så fungerar det hela tiden.bara man är inom räckvidd så klart Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 Ja, det finns en pool nära Nana någonting, och det är mycket trevliga sim där. Speciellt om man själv är olåst utan badbyxor Herr Chang har talat. Ibland är det jobbigt med bundet abonnemang...man saknar tiden då det ibland var prepayed...ifs så gick det ofta att snylta gratis, men å andra sidan så är det bara att betala månadsavgiften på ett bundet abonnemang så fungerar det hela tiden.bara man är inom räckvidd så klart Jag anar vissa undertoner här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 (ändrad) Bilen gick igenom besiktningen med ett påpekande gammal volvo 850-95 Men fick just nya bekymmer... Man måste ju ha vinterdäck HJÅLP Ändrades Oktober 27, 2012 av Issanbonde Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Oktober 29, 2012 Dela Inlagd Oktober 29, 2012 Vi har skickat in UT-ansökan för Kan och Biby idag, efter att vi hämtat alla papper från översättningsbyrån i Bangkok i lördags. Vi kom just tillbaka från vår två veckor långa semester i Kina och nu får vi se hur det går med ansökan och intervju i Bangkok, då jag åker tillbaka till Sverige nästa helg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd Oktober 29, 2012 Dela Inlagd Oktober 29, 2012 För att HC lät mig känna på hans iPhone 5 I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Oktober 30, 2012 Dela Inlagd Oktober 30, 2012 Ja seaserpent... men vad gör du med exfru Chang? Och sen med fru Siamkap? Bilderna tagna med iPhone 5. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd Oktober 30, 2012 Dela Inlagd Oktober 30, 2012 Ja seaserpent... men vad gör du med exfru Chang? Och sen med fru Siamkap? Bilderna tagna med iPhone 5. Herr Chang har talat. Hehe, dom blev glada att träffa en riktig man. I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 30, 2012 Dela Inlagd Oktober 30, 2012 Har ni haft sektträff? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 30, 2012 Dela Inlagd Oktober 30, 2012 När blir jag inbjuden till sektträff. Då ska vi snacka radering plist-filer och annan mumma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd Oktober 30, 2012 Dela Inlagd Oktober 30, 2012 När blir jag inbjuden till sektträff. Då ska vi snacka radering plist-filer och annan mumma. Och inte minst att sista tillsammans och dra elaka Android skämt... I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Oktober 30, 2012 Dela Inlagd Oktober 30, 2012 Har ni haft sektträff? Nja, men det är ingen dum idé! Då slipper man se medlemmar som pillar med fula mobiler Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu