Jump to content
IGNORERAD

Idag är jag glad för att.. :)

Wwax

Recommended Posts

• 3 veckor senare...
21 timmar sedan, skrev 65Selander:

Drog nyss min 245 olika tyska öl Screenshot_20220306-213550_Untappd.thumb.jpg.d1dd214f2e21cf7c81861d14c5040ae5.jpg

20220306_213121.jpg

Respekt.

Dela på andra sajter

Igår blev man glad

image.thumb.jpg.d752dee21e134ab9e7dcd6f2777fb426.jpg

Williams morbror är Saab-frälst så han hjälpte till

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

dansa med siv
3 hours ago, Enis said:

Igår blev man glad

image.thumb.jpg.d752dee21e134ab9e7dcd6f2777fb426.jpg

Williams morbror är Saab-frälst så han hjälpte till

enis

Inte dåligt att få igenom en kärra som gått lite mer än 38860 mil men så var det också en efterbesiktning men bra jobbat Gunnar.

Ändrades av dansa med siv
Dela på andra sajter

On 2022-02-18 at 14:38, skrev Tallviking:

Nyhetssajten Bulletin har försatts i konkurs

https://www.expressen.se/dinapengar/bulletin-forsatts-i-konkurs/

https://www.dn.se/kultur/bulletin-fortsatter-far-nygammal-agare/?fbclid=IwAR0WGHj3W3ivd3w6xyvoJSyTEl_90pvgIHkx9bIfcIMjoJz9lj9Wg14YKrk

Nej men ursh då, de obekväma sanningarna får tydligen fortsätta komma fram.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

Koh Changer
On 2022-03-08 at 16:40, skrev dansa med siv:

Inte dåligt att få igenom en kärra som gått lite mer än 38860 mil men så var det också en efterbesiktning men bra jobbat Gunnar.

Det är inte milen, det är underhållet. Besiktade V70:n i somras, har 46000 mil i mätaren, plus att tidigare ägare har sparkat mätaren 20 000.

Bilen gick igenom med rent papper. Den har från början gått som taxi på landsbygden, med skolkörningar förutom vanligt taxikörning. Oljebyten och service skött till punkt och pricka. Tog ett utdrag från Volvo, så oljebytesintervall verkar varit 1000 mil,så har fortsatt med det. Nu står den bara då jag fick tag på en xc70, men helt underbar bil körmässigt, tyst, inga missljud. 

Pessimist blir inte besviken

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Mankan:

Sitter inte Tino kvar i Ukraina dit han "migrerade" eller har han flytt det landet också ?

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Mankan:

Jag hoppas verkligen att Bullen överlever; gillar Tino starkt även om han är allt det hans riktigt stora fans säger att de föraktar (drama queen, snowflake etc). Det behövs ett högeralternativ i media som fångar upp de som inte gillar miljardärhögern (SvD) eller Slaskhögern (Fria Tider etc) och där skulle Bullen kunna fylla en funktion för personer som jag. 

Död åt Putin och hans croonies

Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Tallviking:

Sitter inte Tino kvar i Ukraina dit han "migrerade" eller har han flytt det landet också ?

Han kom väl till Sverige med sin familj som flyktingbarn har jag förstått men om han har flytt fler länder eller vart han bor nu har jag dålig koll på. 

Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev Mankan:

Han kom väl till Sverige med sin familj som flyktingbarn har jag förstått men om han har flytt fler länder eller vart han bor nu har jag dålig koll på. 

Han "flydde" från Sverige för ett tag sedan eftersom han fick så mycket skit för sina idéer och "teorier" så han trodde väl att Ukraina skulle ge honom lite mer "frihet" och slippa bli emotsagd hela tiden

Men det var ju uppenbart "taskig timing" m.a.p kriget där nu

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Tallviking:

Han "flydde" från Sverige för ett tag sedan eftersom han fick så mycket skit för sina idéer och "teorier" så han trodde väl att Ukraina skulle ge honom lite mer "frihet" och slippa bli emotsagd hela tiden

Men det var ju uppenbart "taskig timing" m.a.p kriget där nu

Ja hans analyser och slutsatser om flyktinginvandringen har väl bland vissa kretsar inte tagits emot med öppna armar för att utrycka sig milt. Att han dessutom är påläs, kan styrka sina påståenden med väl underbyggd fakta och där till på köpet själv flyktingbarn har nog fått de ”goda” "antirasisterna" att se rött. Synd bara att de ska ge sig på budbäraren när deras egen världsbild får sig en törn.

Det jag har läst om och av honom så verkar han inte direkt rädd att bli oemotsagd. Tvärtom ganska debattvillig, men har väl aldrig riktigt bjudits in i ”finrummet”.

Att han skulle ha flytt från Sverige får stå för dig. För mig låter det som ett hån mot riktiga flyktingar. Han verkar ju i alla fall vara skriven på en adress i Stockholm.

Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Mankan:

Ja hans analyser och slutsatser om flyktinginvandringen har väl bland vissa kretsar inte tagits emot med öppna armar för att utrycka sig milt. Att han dessutom är påläs, kan styrka sina påståenden med väl underbyggd fakta och där till på köpet själv flyktingbarn har nog fått de ”goda” "antirasisterna" att se rött. Synd bara att de ska ge sig på budbäraren när deras egen världsbild får sig en törn.

Det jag har läst om och av honom så verkar han inte direkt rädd att bli oemotsagd. Tvärtom ganska debattvillig, men har väl aldrig riktigt bjudits in i ”finrummet”.

Att han skulle ha flytt från Sverige får stå för dig. För mig låter det som ett hån mot riktiga flyktingar. Han verkar ju i alla fall vara skriven på en adress i Stockholm.

Skrivs väldigt mycket om Tino och alla hans personlighetsproblem bl.a på flashback. Hans "flykt" till Ukraina har förvånat många. Speciellt om man är chefsredaktör på en tidning i Sverige och dessutom numera ägare.

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Tallviking:

Skrivs väldigt mycket om Tino och alla hans personlighetsproblem bl.a på flashback. Hans "flykt" till Ukraina har förvånat många. Speciellt om man är chefsredaktör på en tidning i Sverige och dessutom numera ägare.

Jaha det är Flashback som är din källa, det förklarar ju saken. Det verkar stå väldigt lite när jag googlar om han förehavanden i Ukraina. Kanske han jobbar där eller har någon annan anknytning. Det finns ju faktiskt "Svenskar" som på kortare eller längre basis bosätter sig in andra länder utan att för den skull flytt Sverige. Men du kanske vet mer om hans påstådda "flykt"?

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Mankan:

Jaha det är Flashback som är din källa, det förklarar ju saken. Det verkar stå väldigt lite när jag googlar om han förehavanden i Ukraina. Kanske han jobbar där eller har någon annan anknytning. Det finns ju faktiskt "Svenskar" som på kortare eller längre basis bosätter sig in andra länder utan att för den skull flytt Sverige. Men du kanske vet mer om hans påstådda "flykt"?

"Ryktesbildningen" har väl snarast skapats av att han helt plötsligt lämnade Sverige och ingen verkar ens veta varför han flyttade till Ukraina. Ukraina är ju känt för mycket. Inte allt är "smickrande" och positivt....

Ändrades av Tallviking

Dela på andra sajter

Kenneth4618
49 minuter sedan, skrev Tallviking:

Han har inte varit chefredaktör enligt Wikipedia

Chefredaktörer

Paulina Neuding (december 2020 – februari 2021)

Ivar Arpi (februari 2021 – mars 2021)

Andrew Rosenthal (april 2021 – )

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Tallviking:

"Ryktesbildningen" har väl snarast skapats av att han helt plötsligt lämnade Sverige och ingen verkar ens veta varför han flyttade till Ukraina. Ukraina är ju känt för mycket. Inte allt är "smickrande" och positivt....

Se där, då kanske det är sant som Putin säger att det bara är en räddningsaktion för att befria Ukraina från nynazister...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

38 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Han har inte varit chefredaktör enligt Wikipedia

Chefredaktörer

Paulina Neuding (december 2020 – februari 2021)

Ivar Arpi (februari 2021 – mars 2021)

Andrew Rosenthal (april 2021 – )

Det har han visst varit.  @Tallviking skriver aldrig något som är fake news...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
5 timmar sedan, skrev Benriach:

Det har han visst varit.  @Tallviking skriver aldrig något som är fake news...

Nu får furan fly Sverige efter att han spridit desinformation 

Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev M33:

”Mycket” citationstecknen nu 😝

Det beror väl på cituationen.

Dela på andra sajter

Guest Fredman

Bulletin har väl mest varit känd för kopierade artiklar, interna konflikter och att inte betala sin skulder. Ska bli riktigt spännande och se om de kör samma upplägg nu.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...