Batting Inlagd November 26, 2021 Dela Inlagd November 26, 2021 Att jag ytterligare en gång varit och klippt mig med pensionärsrabatt!? Förra gången trodde jag att det var för att det var första gången jag var i den salongen, liksom ett lockpris. Men nä, dom har tydligen pensionärsrabatt som standard. Är det vanligt, eller är det bara i min lilla stad det finns en sådan frisör? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 26, 2021 Dela Inlagd November 26, 2021 1 timme sedan, skrev Batting: Att jag ytterligare en gång varit och klippt mig med pensionärsrabatt!? Förra gången trodde jag att det var för att det var första gången jag var i den salongen, liksom ett lockpris. Men nä, dom har tydligen pensionärsrabatt som standard. Är det vanligt, eller är det bara i min lilla stad det finns en sådan frisör? Vet ej,jag kammar mig med en handduk Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd November 26, 2021 Dela Inlagd November 26, 2021 3 timmar sedan, skrev 65Selander: Börje Salming levde bus där. "Minns du även krogen Blå grottan? – Ha, ha, ha. Därifrån har jag många minnen. Gävle-tiden var rolig. Då var det mycket tjejer och kröka. Vi var fyra-fem singlar i laget och när vi kom hem med bussen sa vi att vi måste hoppa av inte långt därifrån för att åka hem och plugga, men Tommy Sandlin förstod att vi gick till Blå grottan. Man kunde se hur det rök ur öronen på honom. Ett år, när vi vunnit SM-guld, skulle vi ha segerfesten där. Jag blev inte insläppt eftersom det var reserverat. ”Jag är med dem”, sa jag, men vakten ville inte tro mig. När han gick fram till Tommy Sandlin och fick veta att jag var en av spelarna sa han: ”Han, som är här varenda kväll?” Det har jag fått äta upp många gånger." 😂 Vilken oupplyst vakt som inte kände igen Börje, han måste vara inhyrd från Skutskär. 😁 Börje hade dragit vidare till NHL 1973 när jag började gå på Blå grottan. Jag skulle definitivt kommit ihåg om man stöt på honom där. Han var ju den absolut största idolen man hade på den tiden. Stigge träffade jag heller aldrig på Blå grottan, han var inte en av idolerna men man visste definitivt vem han var. En gång höll jag på att åka på dyngspö för att jag buade på Stigge. Det skulle man definitivt inte göra om man sitter i Brynäsklacken. Nu var vi inte så ofta på Blå grottan det var oftast problem att få någon att köra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd November 26, 2021 Dela Inlagd November 26, 2021 (ändrad) 3 timmar sedan, skrev måne: Vet ej,jag kammar mig med en handduk Det är kanske därför de kör med pensionärsrabatt, men i mitt fall gör de förlust. Ändrades November 26, 2021 av Batting Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd December 14, 2021 Dela Inlagd December 14, 2021 För att jag sluppit "ont i ryggen" och andra ryggbesvär fram till denna veckan i mitt 46åriga Liv. Men nu jälkar fattar jag vad alla "gnällt" om inte nog med att tandvärk, ledvärk och huvudvärk i ungefär den ordningen är värsta värken (ondaste) man kan ha. Ryggen består av en massa leder. Funkar inte ryggen funkar nästan inget i vardagen. (För dom flesta) Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Januari 7, 2022 Dela Inlagd Januari 7, 2022 Lite glad över CSN's räntesättning är jag allt. Fler låneinstitut borde lära av dem.....😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 10, 2022 Dela Inlagd Januari 10, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Januari 21, 2022 Dela Inlagd Januari 21, 2022 MPR:s trevliga karma-system khonkaen förtjänade ett märke Första inlägget 15 timmar sedan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Januari 21, 2022 Dela Inlagd Januari 21, 2022 Själv nöjd med tidern i bunkerlivet Covid karantän över Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 21, 2022 Dela Inlagd Januari 21, 2022 Covid inte längre smittar mellan kl21-23 fr.o.m. måndag. Grattis Phuket! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 21, 2022 Dela Inlagd Januari 21, 2022 On 2021-09-14 at 18:03, skrev berlitz: Idag är det ännu värre! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 22, 2022 Dela Inlagd Januari 22, 2022 Att @M33 är tillbaka med sina syrliga men beaktansvärda inlägg....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 23, 2022 Dela Inlagd Januari 23, 2022 On 2022-01-22 at 01:55, skrev M33: Covid inte längre smittar mellan kl21-23 fr.o.m. måndag. Grattis Phuket! Det är för att vi ska hinna spela klart biljardmatcherna. 🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Februari 7, 2022 Dela Inlagd Februari 7, 2022 Alltid nåt att glädjas för, Jag undrar om de har tappat förståndet hos ICA: Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 15, 2022 Dela Inlagd Februari 15, 2022 (ändrad) Idag är jag glad för att det finns ett liv efter detta 🙂 Herr Chang gick nyss upp en nivå och att Maitan fortsätter skriva på FB från andra sidan är bevis nog för mig 😉 Nu väntar jag bara på att 33:an ska skriva i mattråden Ändrades Februari 15, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 15, 2022 Dela Inlagd Februari 15, 2022 46 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Idag är jag glad för att det finns ett liv efter detta 🙂 Herr Chang gick nyss upp en nivå och att Maitan fortsätter skriva på FB från andra sidan är bevis nog för mig 😉 Nu väntar jag bara på att 33:an ska skriva i mattråden Jag såg när jag åkte runt i Thailand att det finns en ort som heter sam sip. Så jag antar sam sip Sam var Sam från Sam sip. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 16, 2022 Dela Inlagd Februari 16, 2022 9 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Idag är jag glad för att det finns ett liv efter detta 🙂 Herr Chang gick nyss upp en nivå och att Maitan fortsätter skriva på FB från andra sidan är bevis nog för mig 😉 Nu väntar jag bara på att 33:an ska skriva i mattråden Med tanke på hur mycket oskalade potatisar som avbildats i mattråden utan reaktion senaste åren så tror jag det är kört tyvärr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Februari 17, 2022 Dela Inlagd Februari 17, 2022 (ändrad) Att min nya mobil har kommit. Ändrades Februari 17, 2022 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Februari 17, 2022 Dela Inlagd Februari 17, 2022 1 timme sedan, skrev 65Selander: Att min nya mobil har kommit. 512 GB förmodar jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Februari 17, 2022 Dela Inlagd Februari 17, 2022 1 timme sedan, skrev Alarik: 512 GB förmodar jag. japp. Har S21 Ultra 512Gb men den får bli jobbmobil så man kan lämna igen iPhonen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 17, 2022 Dela Inlagd Februari 17, 2022 3 timmar sedan, skrev Alarik: 512 GB förmodar jag. Är det hästkrafter på tec språk? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 18, 2022 Dela Inlagd Februari 18, 2022 3 timmar sedan, skrev audirs2: Är det hästkrafter på tec språk? Nej, det är bagagevolym på techspråk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 18, 2022 Dela Inlagd Februari 18, 2022 Nyhetssajten Bulletin har försatts i konkurs https://www.expressen.se/dinapengar/bulletin-forsatts-i-konkurs/ Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Februari 18, 2022 Dela Inlagd Februari 18, 2022 2 timmar sedan, skrev Tallviking: Nyhetssajten Bulletin har försatts i konkurs https://www.expressen.se/dinapengar/bulletin-forsatts-i-konkurs/ Helvete vad du måste gnugga händerna. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 18, 2022 Dela Inlagd Februari 18, 2022 4 timmar sedan, skrev Mankan: Helvete vad du måste gnugga händerna. Ja Norrskens Flamman hade gett stora tårar om den konkat! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu