Jump to content
IGNORERAD

Idag är jag glad för att.. :)

Wwax

Recommended Posts

Chrille Columbus

Min mobiltelefon är trasig. 

Det är en gammal ( 3 år på nacken i september ) samsung galaxy j3. 

Den började bete sig konstigt i söndags morse lite död och blippig och flimrig ungefär som en gannal tv meg rullande bild.

Varför är jag då glad jo för jah har jus kommit på felet och behövet inte köpa ny telefon tidigare än jag tänkt d.vs om 3 till 4 månader. 😁

Det är påknappen som är trasig och det går att klara sig utan den. (Lite irriterande men vad f-n)

Jag blev då glad och lite lättad när jag lärde mig det.

Komer att kapa en köptips tråd här på forumet när det blir dags att byta telefonen.

Nu ska jag bara dresera min lur till att ansluta till mitt bredband via Ethernet kabeln 😉 mitt Wifi har lagt av.

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Dela på andra sajter

Både dottern och jag tyckte hennes spicy chicken Nuggets meny smakade sämre än vanligt.

Sur Enis skrev till chefen på McDonalds restaurangerna i Gävle/valbo

C3F96FA0-8925-4EED-951F-1E6245FEDA7E.thumb.jpeg.3fd828f13b60957162cfdb262db41758.jpeg

utmynnade i ett vi ber så hemskt mycket om ursäkt brev från lokala restaurangansvarige samt två värdebevis

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Enis:

Både dottern och jag tyckte hennes spicy chicken Nuggets meny smakade sämre än vanligt.

Sur Enis skrev till chefen på McDonalds restaurangerna i Gävle/valbo

C3F96FA0-8925-4EED-951F-1E6245FEDA7E.thumb.jpeg.3fd828f13b60957162cfdb262db41758.jpeg

utmynnade i ett vi ber så hemskt mycket om ursäkt brev från lokala restaurangansvarige samt två värdebevis

enis

Men va fan, nu måste ni ju äta skiten en gång till. :rotfl:

Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev rolba:

Men va fan, nu måste ni ju äta skiten en gång till. :rotfl:

Gratis är gott.

Dela på andra sajter

Abercrombie

Idag är jag glad för att jag ska få gå på trav för första gången sedan december 2019! Tiden jag har spenderat i Thailand eller på annan semester är det längsta mellan travbesöken, så gissa om jag längtar? Dessvärre får jag inte komma in på stallbacken där jag oftast befinner mig, men publiksidan får duga. Bild kommer i afton!

Dela på andra sajter

John Khonken

Har du inte varit i Udonthani på galopp. Det är helt jävla grymt roligt. Söndagar. Riktigt kanon.

Dela på andra sajter

Abercrombie
13 minuter sedan, skrev John Khonken:

Har du inte varit i Udonthani på galopp. Det är helt jävla grymt roligt. Söndagar. Riktigt kanon.

Nej, tyvärr. Men har för avsikt att gå på galopp i Bangkok i februari om det passar.

Dela på andra sajter

För att frugans chef ringde

- vi ligger lite efter, kan du jobba.

Enis - som slipper mygg, knott, bromms idag

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Att frugan säger upp sig idag, hon har skrivit kontrakt med ett annat företag att bli deras CFO om två månader.

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Dela på andra sajter

John Khonken

Att man överlevt en vecka efter semestern. Inget Covid varken delta gamma eller något annat utan kärnfrisk. 

Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...

Ringde Telenor för att fråga vad kostar uppgradera min "gratis" (ingår i hyran) bredband 10/10 mbps till 100/20 mbps. Det skulle kosta 129 SEK/mån. Men eftersom jag har mobilabonnemang, TV basutbud och bredband hos telenor skulle jag få komborabatt med 100 SEK per månad. Så uppgradering kostar mig 29 SEK i månaden så länge jag har alla tre abonnemang hos Telenor.

Så ska internet leverantören agera mot sina kunder! Inte som skräp  kuva.png.681c3fe35c67e96daf7d6c862fa81033.png och A3

Ändrades av Amigo

Livet är fullt av val, jag valde Ford

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Amigo:

Ringde Telenor för att fråga vad kostar uppgradera min "gratis" (ingår i hyran) bredband 10/10 mbps till 100/20 mbps. Det skulle kosta 129 SEK/mån. Men eftersom jag har mobilabonnemang, TV basutbud och bredband hos telenor skulle jag få komborabatt med 100 SEK per månad. Så uppgradering kostar mig 29 SEK i månaden så länge jag har alla tre abonnemang hos Telenor.

Så ska internet leverantören agera mot sina kunder! Inte som skräp  kuva.png.681c3fe35c67e96daf7d6c862fa81033.png och A3

Jag ger 78 kr/mån för fiber 100/10 i villan till Bredband2 och tycker det är helt OK eftersom "listpris" för det abonnemangen borde vara strax över 300 kr/mån

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Tallviking:

Jag ger 78 kr/mån för fiber 100/10 i villan till Bredband2 och tycker det är helt OK eftersom "listpris" för det abonnemangen borde vara strax över 300 kr/mån

Men hur mycket betalar Du för själva "linan" ? Alltså fiberkabeln till villan?

Livet är fullt av val, jag valde Ford

Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Amigo:

Men hur mycket betalar Du för själva "linan" ? Alltså fiberkabeln till villan?

Den kostade ca 20.000 att få installerad vilket är det normala priset för alla villor

Men andra villaägare betalar över 300 kr för samma abonnemang som jag betalar 78 kr

Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev Tallviking:

Den kostade ca 20.000 att få installerad vilket är det normala priset för alla villor

Men andra villaägare betalar över 300 kr för samma abonnemang som jag betalar 78 kr

Vadan denna särbehandling? 

Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev rolba:

Vadan denna särbehandling? 

Passade på när dom hade ett "erbjudande"

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Snart juniors födelsedag och jag är borta på jobb som vanligt. Då är jag lite glad att jag fick tag på denna innan jag åkte, förskotts present.36090E7C-9DED-4E77-B438-36673B79F782.thumb.jpeg.a89d0421b7a1a2389df210da3ba4d317.jpegFDAA6699-578A-47CC-923D-49FEED6DF514.thumb.jpeg.acb475d9b641529310fad1f6038c7e65.jpeg

Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Tong jai:

Snart juniors födelsedag och jag är borta på jobb som vanligt. Då är jag lite glad att jag fick tag på denna innan jag åkte, förskotts present.36090E7C-9DED-4E77-B438-36673B79F782.thumb.jpeg.a89d0421b7a1a2389df210da3ba4d317.jpegFDAA6699-578A-47CC-923D-49FEED6DF514.thumb.jpeg.acb475d9b641529310fad1f6038c7e65.jpeg

Underbart Stora Guldet/Magsäck. 
Detta måste gjort junior överlycklig. 
Själv vann jag en tävling i våras öppen 24h på MediaMarkt att få option att köpa för fullt pris. 
Jag vann.  6800kr med dubbla (gudomliga) handkontroller. 
Kunde säljas samma dag för 15000 om man ville. 
Min Junior kör på Game PC för 26K. 
Innan hade vi varsin PS4. 
PS5 Rules. 

Raggarn= 11 år i huvudet. (Kiss o bajs)
Raggarn= Tv-spel. 0-104 år. Haft alla. 
Raggarn= På pappret Femtiosju bast. 
Raggarn= Kroppen typ 2003 före Kristus. 
Det är stelt. 

Vuxen och medlem på detta FårForum så önskar jag er alla en trevlig helg. 
Bajskorv

//Raggarn

7ADC700A-82E5-4606-BA4D-1F7C341D7F95.thumb.jpeg.2b8b56083b68a239601e5172fc4a27d6.jpegE8008F86-A82B-4FC7-AA45-226B190A3418.jpeg.669bb18a0ab25662e13165e1121b999b.jpeg

Dela på andra sajter

Cudan  med cab är inte min. 
Men om någon av edra Får

på detta forum Syn på en sådan i Asien (utan Datsunmotor)..

Vill ha BB ingen Cab och AC. 
AC överflödig då armbågen är cromad. 
Kolla kära vänner så är ni snälla. 
Annars blir det import från USA om några år. 
Är det någon av Er i flocken som importerat från US till Thailand?

För övrigt en trevlig helg på er. 

Raggarn

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Lite småglad över att förmodligen, indirekt få vara med i Guinness Rekordbok.

Vi får se om en dryg vecka om vi tar rekordet.

Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Surin P3:

Lite småglad över att förmodligen, indirekt få vara med i Guinness Rekordbok.

Vi får se om en dryg vecka om vi tar rekordet.

OK, jag är nyfiken!

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...