falukorven Inlagd Mars 18, 2021 Dela Inlagd Mars 18, 2021 1 timme sedan, skrev Raggarn: Denna märkliga Blairsås har en trevlig effekt. Vid tillagning av en jättegryta använder jag inte mer än en knivsudd av såsen. Den ger en behaglig hetta i bakre delen av munnen. Har aldrig varit med om det förut. sedan har vi ju den här rackaren🦂 Den här Tabascon är helt OK.. Med extraktsåser så får man ha i det när man lagar mat för att blanda ut så att man inte känner metallsmaken. Men stänka direkt på maten så smakar det metall av de flesta.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 18, 2021 Dela Inlagd Mars 18, 2021 8 timmar sedan, skrev falukorven: Den här Tabascon är helt OK.. Med extraktsåser så får man ha i det när man lagar mat för att blanda ut så att man inte känner metallsmaken. Men stänka direkt på maten så smakar det metall av de flesta.. Som att ta sig ett järn till maten då?😉🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Mars 19, 2021 Dela Inlagd Mars 19, 2021 Läser igenom kontraktet frugan skrev på idag. Företaget hon jobbar på blev uppköpt av ett annat företag och deras ekonomiavdelningen flyttas nu till Malaysia så dags att gå vidare. Tog tre intervjuer och personlighetstest innan kontraktet kunde signas men 1:a April startas nya jobbet som Finance/Accounting Controller på världens största logistikföretag och hon rapporterar direkt till företagets CFO. Till sin hjälp har hon ett finansteam på drygt 20 personer inkl. 4-5 avdelningschefer. Imponerande av en vacker 41-årig kvinna från Isaan som växte upp snorfattig, med minimala chanser att nå toppskiktet. Men först en vecka semester. Själv fortsätter jag etablera mig som hemmafru och reseledare åt kidsen / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Mars 21, 2021 Dela Inlagd Mars 21, 2021 Idag är jag glad när man slipper vara med på hus invigning där det bjuds på Chang Mvh. Dolemon som älskar LEO Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Mars 21, 2021 Dela Inlagd Mars 21, 2021 Idag är jag glad när jag ska betala in mer skatt. Ska deklarera idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Mars 21, 2021 Dela Inlagd Mars 21, 2021 Är glad att vara svensk pensionär i Thailand,o ta en öl eller två eller flera👍😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Mars 21, 2021 Dela Inlagd Mars 21, 2021 Nu vill jag tacka lövet fick bara 7000kr i arslet. Bättre lycka nästa år Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd Mars 21, 2021 Dela Inlagd Mars 21, 2021 1 timme sedan, skrev John Khonken: Nu vill jag tacka lövet fick bara 7000kr i arslet. Bättre lycka nästa år Du har förmodligen tjänat för mycket😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 26, 2021 Dela Inlagd Mars 26, 2021 Jag ska äta en grosshandlarlunch. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 1, 2021 Dela Inlagd April 1, 2021 Idag är jag glad för att allt såg bra ut efter provtagningen i måndags. Bla psa provet. Och idag är första dagen på nertrappningen, 7 timmar from idag, jobb alltså. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd April 1, 2021 Dela Inlagd April 1, 2021 För att jag låg lite lite efter på Q1 budgeten men fick in en godbit idag som jag kunde lägga på sista mars och klarade Q1 på håret... Den eviga stressen som nasare att jaga budgeten... Som grädde på moset så är det ledigt i 4 dagar nu... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd April 1, 2021 Dela Inlagd April 1, 2021 48 minuter sedan, skrev Esspe: Glad för att PEA kom så snabbt och fixade elen till oss i Korat. Inte kul med dålig AC när det är 40 grader varmt. Deras service är toppklass. Kom på max 1 timme. Tur man har en egen då i huset älsta dotterns pojvän 🙏 Bilden tagen när han var och servade fake farmers Dolemon`s Picup Mvh. Dolemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 1, 2021 Dela Inlagd April 1, 2021 Glad för att jag idag avslutade ett projekt precis i tid till min officiella pensionering. Tja, telefonen ringer väl på tisdag igen men man får ju vara glad några dagar i alla fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 2, 2021 Dela Inlagd April 2, 2021 17 timmar sedan, skrev rolba: Glad för att jag idag avslutade ett projekt precis i tid till min officiella pensionering. Tja, telefonen ringer väl på tisdag igen men man får ju vara glad några dagar i alla fall. Hur går det för arbetsgivaren din nu när det är så dött på krogarna? /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 4, 2021 Dela Inlagd April 4, 2021 On 2021-04-02 at 12:48, skrev Enis: Hur går det för arbetsgivaren din nu när det är så dött på krogarna? /Enis Det är faktiskt många som passar på att bygga om nu inför kommande högkonjunktur. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 4, 2021 Dela Inlagd April 4, 2021 5 minuter sedan, skrev rolba: Det är faktiskt många som passar på att bygga om nu inför kommande högkonjunktur. Ja det verkar stämma på flera håll Såg furuviksparken bytt till ny skaplig grind för varuintag och personal samt så sade Pia (Som jobbar där nu i Påskhelgen) att de håller på att renovera produktionsköket där frugan brukar husera /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 8, 2021 Dela Inlagd April 8, 2021 Att DIF slaktade Frölunda igår. Får se om slakten fortsätter ikväll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 17, 2021 Dela Inlagd Maj 17, 2021 För att frugan fick gå på anställningsintervju efter typ 100 sökta jobb. fint läge så nu håller man tummarna att det räcker ända in i kaklet enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 19, 2021 Dela Inlagd Maj 19, 2021 On 2021-05-17 at 18:01, skrev Enis: För att frugan fick gå på anställningsintervju efter typ 100 sökta jobb. fint läge så nu håller man tummarna att det räcker ända in i kaklet enis Ta i trä än så länge ser det bra ut enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 19, 2021 Dela Inlagd Maj 19, 2021 Frugan fick första dosen idag. Fick åka till Patong. Nästa dos bokad till 12/6. Kanske det blir en sandbox i Phuket i alla fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 27, 2021 Dela Inlagd Maj 27, 2021 On 2021-05-19 at 16:42, skrev Enis: Ta i trä än så länge ser det bra ut enis Dags att träffa nya arbetskamrater, gå igenom menyer och rutiner. enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 28, 2021 Dela Inlagd Maj 28, 2021 Plötsligt händer det...... Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 30, 2021 Dela Inlagd Maj 30, 2021 För att svenska cupen vanns av rätt lag. Passade på att dra av ett litet fyrverkeri i Hammarby. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Maj 31, 2021 Dela Inlagd Maj 31, 2021 10 timmar sedan, skrev Nicholas: För att svenska cupen vanns av rätt lag. Passade på att dra av ett litet fyrverkeri i Hammarby. Hammarbytaklöken har köttiga, oskaftade och ofta mer eller mindre inböjda blad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juni 1, 2021 Dela Inlagd Juni 1, 2021 forfarande glad för återställd syn. Foto får visualisera diffrens före och efter: Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu