Sam sip sam Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Idag är jag glad för att min son har brytit med apsekten och kastat sin apfån och är på väg att hämta världens bästa smartphone nämligen SAMSUNG GALAXY 3 herren vare med oss ha ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Idag är jag glad för att min son har brytit med apsekten och kastat sin apfån och är på väg att hämta världens bästa smartphone nämligen SAMSUNG GALAXY 3 herren vare med oss ha ha Ja alla gör vi misstag emellanåt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Idag är jag glad för att min son har brytit med apsekten och kastat sin apfån och är på väg att hämta världens bästa smartphone nämligen SAMSUNG GALAXY 3 herren vare med oss ha ha Nu är du allt en stolt far va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Nu är du allt en stolt far va? Absolut jag lovar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Idag är jag glad för att jag fick lön och precis betalt alla räkningarna och beräknat att när alla autogirodragningar är gjorda så kommer det finnas ca 800 spänn kvar på kontot. I´m living the dream :14: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Idag väntar jag med spänning på min iPhone 5 som ska levereras någon gång under dagen... paketet anlände UPS Mölndal 08.47. När jag fått den ska jag plåga er med hur fantastisk den är Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 idag är jag glad för att jag är frisk, har lägenhet och ett jobb och sparkontot mår oxå bra växer ocg frodas till resan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Idag väntar jag med spänning på min iPhone 5 som ska levereras någon gång under dagen... paketet anlände UPS Mölndal 08.47. När jag fått den ska jag plåga er med hur fantastisk den är Herr Chang har talat. Hoppas den ser ut så här Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Hoppas den ser ut så här Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Jag kanske kan glädja dig med att jag missade leveransen idag... jämrans UPS... kan aldrig säga vilken tid de kommer... kan inte ringa i förväg. Till skillnad från DHL. Snyft Nytt försök i morgon! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Jag kanske kan glädja dig med att jag missade leveransen idag... jämrans UPS... kan aldrig säga vilken tid de kommer... kan inte ringa i förväg. Till skillnad från DHL. Snyft Nytt försök i morgon! Herr Chang har talat. UPS=Utan Personlig Service Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Idag är jag inte glad Har fått in något jävla virus i bostaden! Frugan kom hem med Iphone igår som jobbet hade delat ut De hade väll fått dem gratis någonstans “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Jag kanske kan glädja dig med att jag missade leveransen idag... jämrans UPS... kan aldrig säga vilken tid de kommer... kan inte ringa i förväg. Till skillnad från DHL. Snyft Nytt försök i morgon! Herr Chang har talat. Inte blir jag gladare för det ,men du hade blivit gladare om den kommit ,ja får hoppas du blir glad i morgon:D Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Inte blir jag gladare för det ,men du hade blivit gladare om den kommit ,ja får hoppas du blir glad i morgon:D Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Ja, jag blir kanske glad i morgon. Om jag är hemma när de behagar leverera. Det gäller ju också att sen komma iväg till Teliabutiken så att jag får ett nano-SIM. I kväll får jag fokusera på Apples kvartalsrapport och kanske glädjas... den släpps 22.30 svensk tid och sen 23.00 är det direktsändning (bara ljud) från Apples konferens för börsanalytiker. Fast Apple kommer väl att missa analytikernas förväntningar... och kursen rasar... ack ja! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Är glad att min sambo äntligen har beslutat sig för att ta svenskt körkort,efter många om och men.Börjar på handledar kursen om 2 veckor. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Ja, jag blir kanske glad i morgon. Om jag är hemma när de behagar leverera. Det gäller ju också att sen komma iväg till Teliabutiken så att jag får ett nano-SIM. I kväll får jag fokusera på Apples kvartalsrapport och kanske glädjas... den släpps 22.30 svensk tid och sen 23.00 är det direktsändning (bara ljud) från Apples konferens för börsanalytiker. Fast Apple kommer väl att missa analytikernas förväntningar... och kursen rasar... ack ja! Herr Chang har talat. Den jag beställde till frun kom idag. Tydligen vet Apple vem dom ska prioritera En insiktsfullt företag. Nano-sim beställde jag igår till frun. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Nu är jag riktigt glad, för min iPhone 5 har anlänt! Tar mig friheten att publicera några bilder på uppackningsorgien... Lägg märke till det bifogade "gemet". Det behövs när man ska öppna lucka för det nano-SIM jag måste hämta hos Teliabutiken. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Grattis. Då har det väl varit en bra äppeldag. Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Nu är jag riktigt glad, för min iPhone 5 har anlänt! Tar mig friheten att publicera några bilder på uppackningsorgien... Lägg märke till det bifogade "gemet". Det behövs när man ska öppna lucka för det nano-SIM jag måste hämta hos Teliabutiken. Herr Chang har talat. Det funkar väl med ett vanligt gem precis som till 4 och 4s?.. Men får du ribba av att få med en liten onödig detalj så visst, själv har jag andra böjelser Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Det funkar väl med ett vanligt gem precis som till 4 och 4s?.. Men får du ribba av att få med en liten onödig detalj så visst, själv har jag andra böjelser Klart att det inte fungerar. Nu kan ju apple lägga på några dollar för detta gem som de köpt för 1.2 cent i en fabrik med underbetalda arbetare. Allt för att suga ut maximalt av sina sektmedlemmar som gladeligen betalar. Gemet blir nog även en statussymbol i sekten, skapar nog en känsla av gemenskap av att äga ett sådant. Kommer nog att sitt i bröstfickan. Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Det funkar väl med ett vanligt gem precis som till 4 och 4s?.. Men får du ribba av att få med en liten onödig detalj så visst, själv har jag andra böjelser Nu har ni inte fattat någonting. Detta "gem" är gjort i det exklusiva materialet "liquid metal" Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Nu är HC riktigt glad Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Inget planerat lönearbete dom närmaste 174 dagarna. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Jag skulle också vara glad om jag hade 2 bananer + 1 citron Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Ett steg närmare onsdag.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu