Jump to content
IGNORED

Idag är jag glad för att.. :)

Wwax

Recommended Posts

Stefan
2 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Grattis, antar att du redan har bokat biljetter. 😀

ja, men bara halvvägs, typ! 

• Ge karma 1

There can be only one (Stefan)

• 3 months later...
  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• måne

155

• andrejsdenruskige

102

• Kenneth4618

100

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vill bara skryta lite över favoritdottern med hennes inlägg på FB..      Har snart varit hemma i Sverige i två veckor och börjar så sakteliga känna mig som en människa igen.  Tredje å

Idag är det 25år sedan jag slutade med alkohol och andra sinnespåverkande medel. Det är jag mkt glad för. Det var inte lätt i början men nu är livet klart mkt trevligare att leva.  

Fick just reda på att jag ska bli morfar till en liten Stefan JR, eller en Sefany, nu blir det bara mellanlandningar i Thailand, då min dotter sedan många år bor i Australien!

Posted Images

Kenneth4618

Just nu på altan i skuggan

IMG_20190606_141536.jpg.648e0054a112d34be9a9a3175b361691.jpg

• Ge karma 5
  • Fint 1
  • Haha 1

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222

• 9 months later...
Kenneth4618

Man får vara glad över det lilla. Hittade Biltemakörv hos Grosshandlarn till superpris 😁

IMG_20200319_164037.thumb.jpg.415eb0e342bc47eb0a2ece89e6664b22.jpg

De hade även grill och ost/bacon korvarna också 👍

• Ge karma 7
  • Fint 1
  • Haha 1

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222

rolba
3 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Man får vara glad över det lilla. Hittade Biltemakörv hos Grosshandlarn till superpris 😁

IMG_20200319_164037.thumb.jpg.415eb0e342bc47eb0a2ece89e6664b22.jpg

De hade även grill och ost/bacon korvarna också 👍

Ordinarie pris blir väl dyrare än hos Biltema om jag räknar rätt. Och då ingår ju bröd, senap och ketchup när man besöker templet.

• Ge karma 1
Kenneth4618
4 minuter sedan, skrev rolba:

Ordinarie pris blir väl dyrare än hos Biltema om jag räknar rätt. Och då ingår ju bröd, senap och ketchup när man besöker templet.

Spar ju in bensinpengarna 😀

Dessutom är det coronatider, då får man äta hemma

Edited by Kenneth4618
  • Ge karma 1
  • Fint 1
  • Haha 1

Boa52
On 2019-02-20 at 18:10, skrev Stefan:

ja, men bara halvvägs, typ! 

Gubbe har du nånsin kommit mera än halvvägs, enl din fru

• Haha 5
Naam kaeng
25 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Hittade Biltemakörv hos Grosshandlarn till superpris 😁

Och jag slåss återigen med dilemmat - Biltema torkare eller annat......?!?!?

😀

IMG_7540.thumb.jpg.3e81c8eee12db765334707770aff6770.jpg

• Ge karma 4
rolba
12 timmar sedan, skrev Naam kaeng:

😀

Har längden betydelse?

Kanske för "rear" 😎😎

• Ge karma 1
  • Haha 2
Peolito

Inte köpte handsprit av en random telefonförsäljare med knappa svenska språkkunskaper. Kan sätta mina kalsonger på att det var stulet eller något annat fuffens.

• Ge karma 6
  • Fint 3
Mankan
On 2020-03-19 at 17:12, skrev Naam kaeng:

😀

Jag föredrar helt klart något annat när det gäller torkade. Har kört men annat i många år men provade ett par Biltema och vart väl inte jätte imponerad.

• Ge karma 3

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Buzzen Buz

.. för att jag har det så jävla bra. :)

Tittut och skål på er alla.
Ser att MPR är sig likt. Härligt!

Ha det så bra!

• Ge karma 4
  • Skål 3
  • Fint 1
  • 3 weeks later...
Naam kaeng

Idag kom veckans leverans med filmer.

Supernollan......

IMG_7803.thumb.jpg.27cd89e6320a48e37c98906ebdb94bb5.jpg

IMG_7805.thumb.jpg.c49f18506f1c046ee00c4dcbcbec05e2.jpg

• Ge karma 7
  • Fint 1
Kötthandlarn
54 minuter sedan, skrev Naam kaeng:

Idag kom veckans leverans med filmer.

Supernollan......

IMG_7803.thumb.jpg.27cd89e6320a48e37c98906ebdb94bb5.jpg

IMG_7805.thumb.jpg.c49f18506f1c046ee00c4dcbcbec05e2.jpg

Den är för jäkla rolig........🤣

• Ge karma 1
  • Haha 1

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

• 1 month later...
Soengsang
1 timme sedan, skrev Tekkor:

För en kort tid sedan så vart jag glad för att...

Efter en långvarig undersökning (år) med allt från sköna provtagningar och åderlåtning i olika former, magnetröntgen och även plågsam operation så blev man klassad som icke havande cancer, men dock innehavare av annan kronisk åkomma (ej livshotande) .

Mindre skön väntan på beskedet... Var väldigt lång och utdragen innan man väl fick beskedet.

Känns riktigt okay med det beskedet då jag har ett stort ansvar för familjen, även för handikappade i nära relation, så man är glad för om jag blir riktigt sjuk så påverkas de väldigt mycket/negativt...

Så där finns även anledningen till att jag arbetar så mycket slitsamma nätter som jag gör, men gör det gärna för min familj som ger mig så mycket livsglädje...

Det är vad man är glad för just nu.

Nästa gladerliga projekt jag har är att skämma bort två barnbarn i Thailand, bara man nu kommer ner...

Men se där, då har du ju ingen sjukdom att skylla på...är ju lite i ropet annars.

Alltid lite nervöst då man gör en större koll, man vet ju aldrig vad de hittar.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Tekkor
1 timme sedan, skrev Soengsang:

Men se där, då har du ju ingen sjukdom att skylla på...är ju lite i ropet annars.

Alltid lite nervöst då man gör en större koll, man vet ju aldrig vad de hittar.

Vad är fel på dig? Finns det ingen tråd du inte följer mig för att snacka skit.

På ren svensk, lägg av för fan och väx upp. Solka inte ner fler trådar med ditt "drev", få är roade och fler är trötta på det...

Med din stil på forat drar sig folk för att börja skriva pga rädsla av att bli påhoppade. Utan dig skulle forat nog kunna bli en trevlig oas för thailandsresenärer som vill dela erfarenheter och på ett trivsamt prata lite skit.

Att se dig välja ut nån som skall förlöjligas och klankas på är tröttsamt, och sänker forat. Så när jag slutar skriva, vem hoppar du på då? Boa52, eller vem blir det?... Nån måste du ju roa dig med att mobba.

• Ge karma 1
  • Ojojoj 1
  • Haha 1
Soengsang
23 minuter sedan, skrev Tekkor:

Solka inte ner fler trådar med ditt "drev", få är roade och fler är trötta på det...

Ähhh vad är ditt problem, vad hände, eller rättare sagt vad har du missat?

Tyckte mest det var trevligt att du var frisk, alltid lite nervöst när man gör en stor kontroll.

Jag har inte citerat eller kommenterat dig på länge mig veterligen, läsförståelse och ironi verkar inte vara nått du har svart bälte i direkt!

Är ett jävla tjat av dig om nått jävla drev, har du någon form av förföljelsemani, kanske du inte var riktigt frisk ändå? 

28 minuter sedan, skrev Tekkor:

Solka inte ner fler trådar

Och du ska ha helt jäkligt klart för dig lille vän, jag skriver när och hur jag vill, otrevligheterna står ni för!

30 minuter sedan, skrev Tekkor:

Boa52,

Oroa dig inte för han, han kan svara för sig, och förstår bättre än de flesta, iaf dig tydligen....tex att det är inte livsavgörande vad som skrivs på ett forum, så gå nu på sängen med dig och stressa av!

• Ge karma 2
  • Fint 1
  • Haha 4

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

hamnoi
1 minut sedan, skrev Enis:

Idag är jag glad för jag har bestämt mig för att giva igen,  åtminstone tillfälligt

men gladast blev nog frugans grabb...

När jag sålt kåken skall han få låna ett par hundra tusen och göra upp med allt ungdomstok som han ställt till med som gör att han inte är fri och kan göra vad han vill.

Enis

Du är alltför snäll:great:

• Ge karma 8
  • Fint 1

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Benriach
25 minuter sedan, skrev Enis:

Idag är jag glad för jag har bestämt mig för att giva igen,  åtminstone tillfälligt

men gladast blev nog frugans grabb...

När jag sålt kåken skall han få låna ett par hundra tusen och göra upp med allt ungdomstok som han ställt till med som gör att han inte är fri och kan göra vad han vill.

Enis

Är det inte just det som är grunden till det hela, dvs att han har gjort som han har velat därav hens tomma peningpung...

• Ge karma 1
  • Fint 1

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...