Kenneth4618 Inlagd Juli 13, 2018 Dela Inlagd Juli 13, 2018 53 minuter sedan, skrev svampen: Here comes THE Rain ! Lyllo 😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juli 13, 2018 Dela Inlagd Juli 13, 2018 1 timme sedan, skrev ellim63: Första 3 terminerna är utbildningen på engelska, obligatorisk spansk-undervisning för de internationella eleverna som tentas av. Sen är det spanska som gäller! Fast det pratade vi om när vi sågs på Calles senast, börjar du bli gammal.... Jag är gammal! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 13, 2018 Dela Inlagd Juli 13, 2018 Precis nyss, skrev Jive: Jag är gammal! Definitivt inte till sinnet i alla fall, och du är en mycket god vän också så jag vet att du tål skoj! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juli 13, 2018 Dela Inlagd Juli 13, 2018 2 minuter sedan, skrev ellim63: Definitivt inte till sinnet i alla fall, och du är en mycket god vän också så jag vet att du tål skoj! Tack! Klart jag tål skoj, min vän. Men jag kommer ihåg det mesta från min barndom iaf. 😉 Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 13, 2018 Dela Inlagd Juli 13, 2018 28 minuter sedan, skrev Jive: Tack! Klart jag tål skoj, min vän. Men jag kommer ihåg det mesta från min barndom iaf. 😉 Selektivt minne är kanonbra att ha “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 13, 2018 Dela Inlagd Juli 13, 2018 3 timmar sedan, skrev svampen: Here comes THE Rain ! Nej för helv ete jag har nyss tänt grillen Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 15, 2018 Dela Inlagd Juli 15, 2018 .... jag har AC i vardagsrummet och sängkammaren även här i Sverige. Rena Thai-temperaturen nu ju med över 30 grader närmaste veckan dessutom och kategori2-varning från SMHI på höga temperaturer Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 15, 2018 Dela Inlagd Juli 15, 2018 14 minuter sedan, skrev Tallviking: .... jag har AC i vardagsrummet och sängkammaren även här i Sverige. Rena Thai-temperaturen nu ju med över 30 grader närmaste veckan dessutom och kategori2-varning från SMHI på höga temperaturer Samma här - problemet är detta med - lagom. Är man ute får man brännskador, är man inne får man köldskador.... får nog höja tempen inne lite hehe..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juli 15, 2018 Dela Inlagd Juli 15, 2018 (ändrad) Idag är jag glad för att börja jobba igen. Att vara I Thailand och bli fet är aldrig kul. Nu får man jobba I elva månader igen. Så jävla skönt Ändrades Juli 15, 2018 av John Khonken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 15, 2018 Dela Inlagd Juli 15, 2018 2 timmar sedan, skrev Tallviking: .... jag har AC i vardagsrummet och sängkammaren även här i Sverige. Rena Thai-temperaturen nu ju med över 30 grader närmaste veckan dessutom och kategori2-varning från SMHI på höga temperaturer 2 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Samma här - problemet är detta med - lagom. Är man ute får man brännskador, är man inne får man köldskador.... får nog höja tempen inne lite hehe..... Bara liite avundsjuk på er! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 16, 2018 Dela Inlagd Juli 16, 2018 10 timmar sedan, skrev ellim63: Bara liite avundsjuk på er! Haha ja det var snällt sagt. Fast allt har ju en baksida. Med både ac och åretruntbad igång 365 dar om året...... förr brukade man säga att man kan slipa verktygen på elmätaren, fast de ser ju inte likadana ut längre.... 🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 16, 2018 Dela Inlagd Juli 16, 2018 Värmen håller i sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Juli 24, 2018 Dela Inlagd Juli 24, 2018 Att det verkar finnas kineser som har vett, hyfs och allmänt hövligt sätt! Våra frukostar och andra måltider på hotellen har varit stökiga och högljudda tillställningar men inte idag och då var det ändå många kineser närvarande! Men vi får väl se om detta gäller hela tiden här eller om det tyvärr var en engångs upplevelse med en tyst o rofylld frukost i Thailand... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Augusti 2, 2018 Dela Inlagd Augusti 2, 2018 För att imorgon är jag ledig och vi ska till Götlaborg.... till nya varvet... Skickat från min iPad med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 2, 2018 Dela Inlagd Augusti 2, 2018 Att jag funnit att Isanlovers dansande gamla gummor finns i verkligheten En av dem en 71:åring, dansar i America got talent nu och fick golden buzzer / enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Augusti 3, 2018 Dela Inlagd Augusti 3, 2018 Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Augusti 7, 2018 Dela Inlagd Augusti 7, 2018 Fick just reda på att jag ska bli morfar till en liten Stefan JR, eller en Sefany, nu blir det bara mellanlandningar i Thailand, då min dotter sedan många år bor i Australien! There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 Glad för att Sveriges juniorer alldeles nyss tog hem guld i dom båda juniorklasserna i VM i Bridge. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 (ändrad) 29 minuter sedan, skrev Fritz: Glad för att Sveriges juniorer alldeles nyss tog hem guld i dom båda juniorklasserna i VM i Bridge. Bridgejunisarna, det är väl de som inte fyllt 70 ännu, typ... Ändrades Augusti 18, 2018 av Benriach Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 (ändrad) För att min ryggsäck kommit till rätta efter 20 dagar på vift med nycklar, kamera med mera Ändrades Augusti 18, 2018 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 (ändrad) 6 timmar sedan, skrev Benriach: Bridgejunisarna, det är väl de som inte fyllt 70 ännu, typ... Nix, man är junior till och med det år man fyller 25. I VM spelar man i 2 klasser, yngre juniorer upp till och med 21 och äldre blir då dom från 22 till 25. Ändrades Augusti 18, 2018 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 30, 2018 Dela Inlagd Augusti 30, 2018 Schampoosortimentet här är av världsklass. Både stora och små flaskor, det kan knappast bli bättre... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 30, 2018 Dela Inlagd Augusti 30, 2018 1 timme sedan, skrev Benriach: Schampoosortimentet här är av världsklass. Både stora och små flaskor, det kan knappast bli bättre... Damshampo... du fick alltså några av halvton:arna med dig hem /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 30, 2018 Dela Inlagd Augusti 30, 2018 Hahaha, har bytt ö sen dess. Med flyg... Damshampo... du fick alltså några av halvton:arna med dig hem /Enis Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 30, 2018 Dela Inlagd Augusti 30, 2018 Bara för att förtydliga så har jag ju självklart med mig min egen flaska i alldeles lagom storlek,styrka och smak... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu