Jump to content
IGNORERAD

Idag är jag glad för att.. :)

Wwax

Recommended Posts

idag är jag glad för att världens bästa Göran kom förbi med lite svamp till kvällens middag (han var även förbi i går med vildsvinsstekarna)!!!!

attachicon.gifIMG_4082.JPG

attachicon.gifIMG_4081.JPG

Och världens bästa hustru förädlar nämnda svamp   :good:

post-7077-0-49474100-1410532292.jpg 

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Dela på andra sajter

In Flames har släppt ett nytt album, finns på Spotify så in och njut!

Ohhh har jag missat!

Lika suveräna som alltid?

Dela på andra sajter

...det inte var riktigt lika många zigenare på/ vid Sveavägen i morse...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

Att jag inte bor mitt i stan,avspärrat för F1-showen i morgon och bilköerna är förjävliga.Vilken cirkus dom har gjort av detta 500 meterslopp.Läktare och marknadsknasar över hela city,aldrig får man lugn och ro.

Måne

Dela på andra sajter

...det inte var riktigt lika många zigenare på/ vid Sveavägen i morse...

Dom har väl unnat sig sovmorgon.

Nu är det som vanligt igen.

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Dela på andra sajter

Ohhh har jag missat!

Lika suveräna som alltid?

var inte helt säker på att jag gillade plattan först men den börjar sätta sig nu. Inte samma hårda In Flames som tidigare men de har väl också blivit äldre

Dela på andra sajter

var inte helt säker på att jag gillade plattan först men den börjar sätta sig nu. Inte samma hårda In Flames som tidigare men de har väl också blivit äldre

Blir att se dom i November..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Dela på andra sajter

Dom har väl unnat sig sovmorgon.

Nu är det som vanligt igen.

Nej, det var just sovande ziggisar som var borta, men de var kanske inhysta hos nån godhetsapostel i närheten...

Dela på andra sajter

Haha äldre ja, sprang på dom innan sista spelningen på grönan, tre timmar innan spelningen gled dom runt med fruar, ungar, barnvagnar och käkade sockervadd. :D

Dela på andra sajter

Sitter med avtryckarfingret på resebeställningsknappen, en två veckors snabbis i Oktober verkar faktiskt vara möjlig nu är det bara en endaste person kvar som måste godkänna.

Det värsta som kan hända är att jag varit glad i onödan.

#tarutsegerniförskott #bäddatförbesvikelse

Dela på andra sajter

Sitter med avtryckarfingret på resebeställningsknappen, en två veckors snabbis i Oktober verkar faktiskt vara möjlig nu är det bara en endaste person kvar som måste godkänna.

Det värsta som kan hända är att jag varit glad i onödan.

#tarutsegerniförskott #bäddatförbesvikelse

Det är ok jag godkänner, du får åka...

Dela på andra sajter

Är nog lättare att skriva i denna tråden än i "vad är jag irriterad på" i alla fall, 2 dar från nu, tja 1,5 dag så landar jag. Sen lite pyssel med att komma vidare - men sånt löser sig bara jag har med lite penningar.

Fy fan vad skönt att slippa möta vintern i Sverige, t-shirt shorts och flipflops började bli lite småkallt faktiskt att ha på sig till Big C COOP så det är bara att omlokalisera.

ทีรัก

Dela på andra sajter

Är nog lättare att skriva i denna tråden än i "vad är jag irriterad på" i alla fall, 2 dar från nu, tja 1,5 dag så landar jag. Sen lite pyssel med att komma vidare - men sånt löser sig bara jag har med lite penningar.

Fy fan vad skönt att slippa möta vintern i Sverige, t-shirt shorts och flipflops började bli lite småkallt faktiskt att ha på sig till Big C COOP så det är bara att omlokalisera.

Resfeber eller  :crazy:

Måne

Dela på andra sajter

Resfeber eller  :crazy:

Jupps, det börjar rycka i Chang-armen när jag packade ner resedatorn.

Men nu får jag några månader därnere med lite nytt att pyssla med, packad och glad får liksom en ny innebörd ibland när man fixar lite inför att taxin kommer imorgon ;)

Med min minutiösa planering så vet jag vart jag kommer att vara (land) men mer än så blev det nog inte. Tja 2 nätter bokade i pattis men sen... Who knows.

Så ja, kul kommer det att bli och sugen är jag åxå. Så visst sjutton är jag glad, förväntansfull och fylld av tvivel på om jag verkligen skulle åkt nu. Kanske kallas resfeber, jag är ju från norr så när jag kliver upp på morgonen så är den dan förstörd - men imorgon tror jag inte blir en sån dag om jag nu inte missar taxin. Sen får det gå som det vill. :)

ทีรัก

Dela på andra sajter

Men nu får jag några månader därnere med lite nytt att pyssla med, packad och glad får liksom en ny innebörd ibland när man fixar lite inför att taxin kommer imorgon :wink:

Med min minutiösa planering så vet jag vart jag kommer att vara (land) men mer än så blev det nog inte. Tja 2 nätter bokade i pattis men sen... Who knows.

Så ja, kul kommer det att bli och sugen är jag åxå. Så visst sjutton är jag glad, förväntansfull och fylld av tvivel på om jag verkligen skulle åkt nu. Kanske kallas resfeber, jag är ju från norr så när jag kliver upp på morgonen så är den dan förstörd - men imorgon tror jag inte blir en sån dag om jag nu inte missar taxin. Sen får det gå som det vill. :)

Ligger du på budget, tycker jag du ska titta närmare på Darkside!

Polarn kommer ner nästa vecka och har hyrt ett 2 r.o.k hus där för 6k/mån.

Under 10, kan du alla gånger få tag på ett eget hus.

Lycka till!

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Dela på andra sajter

Men nu får jag några månader därnere med lite nytt att pyssla med, packad och glad får liksom en ny innebörd ibland när man fixar lite inför att taxin kommer imorgon :wink:

He he ,,,,Minutiösa planering gäller inte i Thailand... :fie: ...Trevlig resa .

Dela på andra sajter

Ligger du på budget, tycker jag du ska titta närmare på Darkside!

Polarn kommer ner nästa vecka och har hyrt ett 2 r.o.k hus där för 6k/mån.

Under 10, kan du alla gånger få tag på ett eget hus.

Lycka till!

Mvh

Amja

Tackar, jo jag letar nog lite runt klangen först. Men har jag tur så hittar jag en trevlig dam som kan leda mig rätt åxå på darkside (fel sida av sukkan) så kan jag ändra mig, men nirun känns som att det ligger precis där jag vill att det skall ligga.

Lagom långt från allt, dvs Big C och 7-11. Resten kan jag nog ta mig till om jag nu måste. Men inget är skrivet i sten - jag tar det lite dag för dag.

Fan nu börjar lite resfeber sätta in och det är ju en riktigt trevlig sjukdom. 13 timmar kvar till taxin.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Dela på andra sajter

Tackar, jo jag letar nog lite runt klangen först. Men har jag tur så hittar jag en trevlig dam som kan leda mig rätt åxå på darkside (fel sida av sukkan) så kan jag ändra mig, men nirun känns som att det ligger precis där jag vill att det skall ligga.

Lagom långt från allt, dvs Big C och 7-11. Resten kan jag nog ta mig till om jag nu måste. Men inget är skrivet i sten - jag tar det lite dag för dag.

Fan nu börjar lite resfeber sätta in och det är ju en riktigt trevlig sjukdom. 13 timmar kvar till taxin.

Det kan nog komma några tips och nummer när polarn svarar mig.

Och kom ihåg, jag är i n t e avundsjuk det minsta!

en vinter till här i kyla och värk gör mig bara till en härdigare karl.......NOT

Mvh

Amja

Dela på andra sajter

Det kan nog komma några tips och nummer när polarn svarar mig.

Och kom ihåg, jag är i n t e avundsjuk det minsta!

en vinter till här i kyla och värk gör mig bara till en härdigare karl.NOT

Mvh

Amja

Nån som har det i sin signatur "Vinter gör sig bra på vykort" och det kan jag nog hålla med om.

Faan vad det blev värre sen nån vänlig själ påminde mig. Både gott och ont på samma gång.

Snackade med brorsdottern idag och hon fattade allt, sånt är jag glad för. Alltså med exet och vad jag gör, mina val. Fan det finns kloka kvinnor åxå. Ibland misströstar jag men...

dom finns, fast dom flesta verkar redan vara gifta. :wink: Inte brorsdottern jag tänkte på utan mer allmänt. Alla här verkar ha hittat den rätta förutom Ragson som verkar prova sig fram (inte en dålig idé, jag snor nog den), jag letar väl vidare.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Dela på andra sajter

Nån som har det i sin signatur "Vinter gör sig bra på vykort" och det kan jag nog hålla med om.

Faan vad det blev värre sen nån vänlig själ påminde mig. Både gott och ont på samma gång.

Snackade med brorsdottern idag och hon fattade allt, sånt är jag glad för. Alltså med exet och vad jag gör, mina val. Fan det finns kloka kvinnor åxå. Ibland misströstar jag men...

dom finns, fast dom flesta verkar redan vara gifta. :wink: Inte brorsdottern jag tänkte på utan mer allmänt. Alla här verkar ha hittat den rätta förutom Ragson som verkar prova sig fram (inte en dålig idé, jag snor nog den), jag letar väl vidare.

Finns nog många som söker, men du åker ju till vida vyer nu!

Mvh

Amja

Dela på andra sajter

http://youtu.be/x59kS2AOrGM?list=RDx59kS2AOrGM

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...