andrejsdenruskige Inlagd Augusti 14, 2014 Dela Inlagd Augusti 14, 2014 Ska du vara hemma?Då har du ju inte tid att skriva här Jodå, gott om tid medans frun är på jobb. Har gjort en "To do" lista. Måndag 1. Kaffe 2. Plugga in gitarren 3. Glo på inboxen 4. Repetera steg 1-3 tills jag blir less Tisdag 1. Kaffe 2. Plugga in gitarren 3. Glo på inboxen 4. Ta en tur till HiFi handlaren 5. Provlyssna 6. Repetera steg 1-3 samtidigt som jag kombinerar desa med punkt 5 Onsdag 1. Se tisdag Torsdag 1. Se onsdag Fredag 1. Se torsdag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 14, 2014 Dela Inlagd Augusti 14, 2014 För att Eas företag omsatte över 13tkr idag.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Augusti 14, 2014 Dela Inlagd Augusti 14, 2014 (ändrad) Laddade just hem... Köpte gratis Arto Paasilinna - Milda makter som ljudbok, avslutat alla får ligga i natt och Män som hatar kvinnor igår. En bok om dagen, och så skickade jag in en inlämningsuppgift till skolan åxå. Men nu börjar det bli svårt då dom vill att jag skall utgå från information på "the companion website" till en bok som inte talar om var denna site ligger. Internet är ganska stort om man nu säger så, men jag ställde frågan till lärarna (igen) men antar att jag inte får nåt svar denna gång heller. Snart dyker nya tangentbordet upp åxå. Så slipper jag knäckbrödssmulorna i detta. Ligger en liten rackare under 'd' just nu men drämmer jag bara till så löser det sig. Så jag är jätteglad! Över allt... Ändrades Augusti 14, 2014 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bosse 15 Inlagd Augusti 15, 2014 Dela Inlagd Augusti 15, 2014 För att frugans grabb fick UT idag. 4 månaders väntan får man väl vara nöjd med. :-D Även solen har sina fläckar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 15, 2014 Dela Inlagd Augusti 15, 2014 Att sonhustrun ringde och frågade hur jag mår ,hon hade läst om en olycka och var orolig för gubben Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Augusti 15, 2014 Dela Inlagd Augusti 15, 2014 Att min dotter i Majsans mage verkar må bra. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 15, 2014 Dela Inlagd Augusti 15, 2014 Att sonhustrun ringde och frågade hur jag mår ,hon hade läst om en olycka och var orolig för gubben Och jag för att jag såg hjärnspöken på J666 Facebook å trodde det var han som förolyckats Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 15, 2014 Dela Inlagd Augusti 15, 2014 Tommy nordbergs åkeri hjärnarp ,kände dock ej chauffören ,trist när det händer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 15, 2014 Dela Inlagd Augusti 15, 2014 För att grabben kört sin första lektion på bilskolan och instruktören tyckte det gick bra Semestern närmar sig. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Augusti 15, 2014 Dela Inlagd Augusti 15, 2014 Att sonhustrun ringde och frågade hur jag mår ,hon hade läst om en olycka och var orolig för gubben Det var hon inte ensam om, jag såg bilden på en vit tradare och tänkte samma tanke. Sen räknade jag efter lite på dina körningar och kom till svaret att det inte var du Men det har varit många likadana olyckor nu, så du får börja rapportera avgång och vila Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 I dag är jag glad och stolt över att amerikansa Vouge har en artikel om minstingen . https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152501729457039&set=a.10152501729442039.1073741828.509942038&type=1&theater Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Glad för att hustrun kommit hem helskinnad från sin utflykt till obygden. Nu har hon låst dörren med hänglås från insidan och gömt nyckeln. Lika bra det Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Glad för att jag blev skitnödig under arbetstid.....3ggr! Dessutom har jag fördrivit tiden med att gå någon kurs i splittning av rörsysem, blindning, dubbel block&bleed singel block & bleed, kvävefyllning av tank, steaming av tank och konstiga låsningar av ventiler på christmas tree. Helt jävla onödigt. Men det skapar ju sysselsättning enl. svenskmodell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Glad för att jag blev skitnödig under arbetstid..3ggr! Du får väl göra som vissa av mina "arbetskamrater", när det blir som jobbigast, går man och blindskiter, MINST 3ggr / dag, gärna fler ggr... Verkar vara helt ok. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Att jag var så klok och bokade en resa. Nu börjar det Svenska vädret att gå mig lite på nerverna, regnar det inte så är det blåsigt och eländigt kallt (och värre lär det bli). I Thailand regnade det och var eländigt varmt i alla fall. Så jag ser fram emot några sköna månader. Väntan är ju åxå liksom njutbar på nåt sätt, snart sitter jag fast på ARN i väntan på ett norwegianflyg som fastnat nånannanstans. Men inte ens den tanken gör mig vidare modställd, är jag bara på väg så är jag glad. Fan, när jag förklarade för folk (jag träffat söderöver) att jag var en dyster och tyst norrbottning så kom ju frågan om jag inte var adopterad upp i skallen på dom antar jag. Man får ju se det hela lite positivt, i den bästa av alla världar hade jag nog inte trivts - jag gillar att lösa problem. Så jag har ju hamnat på helt rätt ställe. Här finns hur mycket som helst att göra. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 att jag har bokat hotell för halva vistelsen i Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 1, 2014 Dela Inlagd September 1, 2014 Alla kvalitetsprogram på tv. Kl20 Morgan & Ola-Conny, kl21 Big Brother, kl22 Paradise Hotel. Vilken fantastisk dag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 3, 2014 Dela Inlagd September 3, 2014 För att jag äntligen har en riktig dator med svenskt skrivbord, tog med den här från Sverige som jag hade glömt lösenordet på samt att det var Windows 8, så killen i datorbutiken i grannbyn gjorde den "ren" och la in Windows 7. Kostnad 400 Baht. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd September 3, 2014 Dela Inlagd September 3, 2014 För att jag äntligen har en riktig dator med svenskt skrivbord, tog med den här från Sverige som jag hade glömt lösenordet på samt att det var Windows 8, så killen i datorbutiken i grannbyn gjorde den "ren" och la in Windows 7. Kostnad 400 Baht. 263.JPG Baa ar gron av avund ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 3, 2014 Dela Inlagd September 3, 2014 För att Eas företag går lysande fortfarande o att FFF drar in extrakosing på Tradera..FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 4, 2014 Dela Inlagd September 4, 2014 Baa ar gron av avund Men han som fixade datorn ställde in engelska och thaispråket, så svenska fick jag ställa in själv och det är ju inte så himla svårt. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 4, 2014 Dela Inlagd September 4, 2014 Baa ar gron av avund Nix, jag ar rod, det har intelligensreserven beslutat! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 5, 2014 Dela Inlagd September 5, 2014 In Flames har släppt ett nytt album, finns på Spotify så in och njut! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 idag är jag glad för att världens bästa Göran kom förbi med lite svamp till kvällens middag (han var även förbi i går med vildsvinsstekarna)!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 idag är jag glad för att världens bästa Göran kom förbi med lite svamp till kvällens middag (han var även förbi i går med vildsvinsstekarna)!!!! IMG_4082.JPG IMG_4081.JPG Hälsa till Världens bästa Göran Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu