Jump to content
IGNORERAD

Idag är jag glad för att.. :)

Wwax

Recommended Posts

Oregistrerad

Idag är jag glad över att jag är ledig imorgon och kan i lugn och ro strosa på systemet innan rusningen på fredag eftermiddag.

Så kul att man börjat med system där man själv får klämma på flaskorna och inte står framför en disk.

Dela på andra sajter

kitungmakmak

Värmen, nu är det väl bara 25°C ute och jag tycker mig höra lite åska. Men regnar det på nätterna och är varmt och gött på dagarna så trivs jag som fisken i vattnet.

Saknar inte Thailand alls ännu, men det kommer nog lite skitväder hit igen och då är det ju skönt att jag några månader bokade lite söderöver.

Ägnat lite tid åt att snoka fram kurslitteraturen på nätet, funderar på att ladda upp allt på telefonen så kan jag ju sitta och läsa på planet åxå. Om det nu bara finns ett USB uttag, annars lär ju den stackars samsungen dö efter nån timme

med skärmen på. Tror att "mini" i slutet på telefonbeteckningen står för hur litet batteriet är. ;)

Hittade nästan allt som pdf, några sköna slantar (och kilon i resväskan) insparade. Så det känns bara uppåt.

ทีรัก

Dela på andra sajter

Att Bibben var med och att det tycks gått bra med HC

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Idag är jag jätteglad för att p3 har ändrat tillbaka inläggsgrejerna.Stort tack från en gammel  :av-109998:  :av-109998:  :av-109998:

Måne

Dela på andra sajter

Idag är jag glad för att jag bara väger 85 kilo,på gränsen till undernärd men jag tror på andres..teorier  :im_happy:

Måne

Dela på andra sajter

Idag är jag glad över att jag är ledig imorgon och kan i lugn och ro strosa på systemet innan rusningen på fredag eftermiddag.

Så kul att man börjat med system där man själv får klämma på flaskorna och inte står framför en disk.

Ja där har Sverige lärt sig något bra av vårt kära Thailand.
Dela på andra sajter

kitungmakmak

jag orkade läsa (lyssna) igenom Gåtornas palats av D. Brown (han med DaVinci koden, den förlorade symbolen bland annat).

Hade tänkt göra det på flyget, men jag har inte hunnit. Det är ju en massa annat pyssel som åxå skall hinnas med på kortresorna. Senast tog det ju kanske bara runt 30 timmar dörr till dörr.

Kanske man skulle snoka efter Änglar och demoner av samma författare... Men frågan är ju om jag skall leta efter filmen eller boken... Åhh, dessa kval och val :wink:

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Dela på andra sajter

Kanske man skulle snoka efter Änglar och demoner av samma författare... Men frågan är ju om jag skall leta efter filmen eller boken... Åhh, dessa kval och val

Glöm filmen och läs boken, har läst alla hans böcker och sett ett antal filmatiseringar t.ex

den du nämner och filmen är (som vanligt) sämre än boken. Och för bövelen..lär dej läsa

och läs själv.

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Dela på andra sajter

kitungmakmak

Glöm filmen och läs boken, har läst alla hans böcker och sett ett antal filmatiseringar t.ex

den du nämner och filmen är (som vanligt) sämre än boken. Och för bövelen..lär dej läsa

och läs själv.

Så jäkla skönt med att bara lyssna på boken, speciellt om det är en bra person som läst in boken.

ทีรัก

Dela på andra sajter

Idag är jag glad för att mitt kära ÖSK har tagit sin första seger sen 25 April,hoppas den känslan sitter i efter Malmömatchen oxå  :bb:  :clapping:

Måne

Dela på andra sajter

Jag e alltid glad, men just nu efter att ha sett denna gamla man, så e jag ännu gladare faktiskt.

(vet tyvär ej hur man "bäddar in" youtube)

Länken

Dela på andra sajter

Jag e alltid glad, men just nu efter att ha sett denna gamla man, så e jag ännu gladare faktiskt.

(vet tyvär ej hur man "bäddar in" youtube)

Länken

https://www.youtube.com/watch?v=m8273HGqxEc#t=308

Skön snubbe

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Idag är jag glad för att jag och Minne00 har flyttat klart, nu har vi våran egen nyrenoverade moderna lägenhet.

Återstår bara att ställa den i ordning, men sånt är roligt att gå runt och packa upp upp saker och göra fint. :dance1:

Dela på andra sajter

Idag är jag glad för att jag lyckats logga in på mpr igen efter ca 10 dagar.Det är ju alltid kul att kunna följa debatten här :nyam:

Dela på andra sajter

Idag är jag glad för att jag lyckats logga in på mpr igen efter ca 10 dagar.Det är ju alltid kul att kunna följa debatten här :nyam:

Passar ju bra med nicket att vara glad i alla fall :wink:

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Dela på andra sajter

Idag är jag glad för att grabben har börjat med körkortet  :good:

Vi får väl se hur glad du är när han snor din bil...Hehe

//85kg.Odin

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Idag är jag glad för att jag... Nej jag är inte glad... Mer än för min familj, fru och barn. Och så börjar jag fundera på min 50årsdag...

När jag fyllde 40 så önskade jag mig ett surroundsystem. Typ 500kr var för de mina. Men vad hände? Jo, de dök upp, åt smörgåstårta och försvann... Tjena hejsan... Inte ens en del av min önskan. Nu vet jag inte, ska jag exkludera alla dessa sk. släktingar eller ska jag framhärda?

Dela på andra sajter

Vi får väl se hur glad du är när han snor din bil...Hehe

//85kg.Odin

Det ser jag framemot(då slipper jag hämta damen  :good: 104 kg Måne

Måne

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Lurade till mig hemmakontor i en vecka. Hoppas nästa vecka bjuder på bra väder.

Lika glad i går var jag (och fortfarand glad) över att jag än en gång lyckades med att ordna hemmakontor.

Nästa vecka blir en bra vecka.

Ändrades av andrejsdenruskige
Dela på andra sajter

Lika glad i går var jag (och fortfarand glad) över att jag än en gång lyckades med att ordna hemmakontor.

Nästa vecka blir en bra vecka.

Ska du vara hemma?Då har du ju inte tid att skriva här  :haha:

Måne

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...