Jump to content
IGNORERAD

Idag är jag glad för att.. :)

Wwax

Recommended Posts

Fått löneförhöjning med 100% 

Lovade att jobba till midsommar men gick med på två månader till om det var rätt pengar.

Så nu tjänar man väl som en rumänsk lastbilsförare och kan kosta på sig skalad potatis.  :y2:

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Fått löneförhöjning med 100%

Lovade att jobba till midsommar men gick med på två månader till om det var rätt pengar.

Så nu tjänar man väl som en rumänsk lastbilsförare och kan kosta på sig skalad potatis. :y2:

Grattis
Dela på andra sajter

Idag är jag grymt lättad och glad över beskedet jag nyss fick av en av döttrarna som drog iväg ut i Europa direkt efter studenten, 18 år gammal och som nu efter 17 år i Barcelona och framförallt London återvänt till Sverige med sin portugisiske man och två småbarn , låt vara Stockholm, men i alla fall. Helt iskallt köper den lilla familjen en 4:a i Midsommarkransen och precis idag fick hon veta att hon fått det jobb på en varumärkesbyrå hon helst av allt ville till, av samtliga intervjuer. Med en ingångslön som farsan hennes endast kom upp till tredjedelen efter åtskilliga år av trogen tjänst. Och med löneförhöjning på 10% redan efter sex månader.

Stolt, glad och lättad är egentligen bara förnamnet.

Every saint has a past and every sinner has a future.

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Fick höra av Ea att hennes företag omsatte 126tkr juni månad o hon trivs med sin nya kärlek..

post-5021-0-00041800-1404555117_thumb.jp

FF

www.easi.nu

Dela på andra sajter

Oregistrerad

Idag är jag glad för att det nu är officiellt att Pink Floyd släpper en ny platta i oktober. Första på 20 år.  :party:

Dela på andra sajter

Idag är jag glad för att det nu är officiellt att Pink Floyd släpper en ny platta i oktober. Första på 20 år.  :party:

Ja men om man skall tro vad som är sagt hitintills så är det en massa ambient instrumentalt som baseras på förra plattan. 

Hoppas det är fel och det är helt nytt material

/eNis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Oregistrerad

Ja men om man skall tro vad som är sagt hitintills så är det en massa ambient instrumentalt som baseras på förra plattan. 

Hoppas det är fel och det är helt nytt material

/eNis

Det var nog så från början, men dom har jobbat vidare på låtarna och även lagt till text. Blir bra tror jag. Jag hoppas på en turne också. http://www.newsweek.com/pink-floyd-will-release-its-first-album-1994-fall-257415

Dela på andra sajter

Fick höra av Ea att hennes företag omsatte 126tkr juni månad o hon trivs med sin nya kärlek..

attachicon.gifBR5A8591.JPG

FF

Nää vaddå trivs, Mpr:s våta dröm kan ju för tusan inte stadga sej...

Grattis lilla E. det är du värd, å som det verkar av det lilla jag snackat med grabbhalvan så kan det bli hur jäkla bra som helst.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

idag är jag glad för grannarnas leverans av fantastiskt god rapsolja från öland, nu klarar vi oss ett tag! :thumbsup:

post-6750-0-08381500-1405526396_thumb.jp

Dela på andra sajter

idag är jag glad för grannarnas leverans av fantastiskt god rapsolja från öland, nu klarar vi oss ett tag! :thumbsup:

Är det hemskört i??? 5555

BAJEN 4-EVER

Dela på andra sajter

kitungmakmak

Anar att backtimjan är favoriten...

ทีรัก

Dela på andra sajter

Är det hemskört i??? 5555

passar utmärkt till minttu, det kommer du bli varse i helgen! :ahh:

Dela på andra sajter

Anar att backtimjan är favoriten...

det är bara den vi provat men dottern rekade de andra också!

Dela på andra sajter

kitungmakmak

det är bara den vi provat men dottern rekade de andra också!

Ramslök lät ju spännande i alla fall. Aldrig sett olja med smak av det tidigare.

ทีรัก

Dela på andra sajter

attachicon.gifBR5A8591.JPG

FF

Hur ska Köttis ta detta  :crazy:

Måne

Dela på andra sajter

Har varit där med leveranser någon gång, de ligger granne med Nisses fisk i Borgholm som jag köper rökt fisk av ibland. :nyam:

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

Å idag är jag glad för att minstingen, eller dotter nr 3, återvänt hem till Sverige och bosätter sig oxå hon i.Stockholm  :(. Konstnären i barnaskaran.

http://www.hildahellstrom.se/

Dela på andra sajter

kitungmakmak

Fick arslet ur vagnen och justerade en inlämnad uppgift i linjär matte, drog iväg en till som dock inte var färdig - kul när dom ber mig använda data som inte jag kan få tag på.

Men, jag hoppas att dom inte skriver ut mig från den kursen i alla fall om jag nu producerar lite uppgifter.

Så lite glad över att jag satt fart i alla fall. Skall snoka lite om jag kan hitta igen nåt data som jag kan mata sista uppgiften med, borde inte spela nån roll vad jag nu använder.

Lite lätt att bli lat. Mai pen rai... nä så fan heller. Nu är det slut på glassandet. Dags att slå näven i ... knäckebrödet.

ทีรัก

Dela på andra sajter

Å idag är jag glad för att minstingen, eller dotter nr 3, återvänt hem till Sverige och bosätter sig oxå hon i.Stockholm  :(. Konstnären i barnaskaran.

http://www.hildahellstrom.se/

Wow imponerande. Jag förstår att du är stolt över henne.

/eNis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Wow imponerande. Jag förstår att du är stolt över henne.

/eNis

Å inte så lite heller... Svårt att få ihop det ibland. 

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Lurade till mig hemmakontor i en vecka. Hoppas nästa vecka bjuder på bra väder.

Dela på andra sajter

Lurade till mig hemmakontor i en vecka. Hoppas nästa vecka bjuder på bra väder.

Orkan och drivis i antågande  :crazy:

Måne

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...