Kötthandlarn Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 För att jag gjorde en bra affär igår. 10 påsar kamagra oral jelly mot 100 liter diesel Hmmm, det verkar som om PD:s inlägg är missförstått eller så är det jag som inte förstår ironin... Det är PD som har fått dieseln mot camagran.. Camagra är ett utmärkt betalningsmedel i Sverige.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Hmmm, det verkar som om PD:s inlägg är missförstått eller så är det jag som inte förstår ironin... Det är PD som har fått dieseln mot camagran.. Camagra är ett utmärkt betalningsmedel i Sverige.. Alla förstod nog det men några ville skoja till det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Alla förstod nog det men några ville skoja till det Ah, var inte så säker. Vi är på MPR, och där är det många som inte förstår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefantaby Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 I morse skulle jag slå på mobilen en Sony Ericsson Xperia, nej det gick inte, aha battteriet tomt, nej det gick inte att ladda, skumt.Iväg till Sony Ericsson serviceshop i varuhuset Kad Saun Kew Chiang Mai. Servicekillen tittade på mobilen och sade "probably broken" ja det kunde jag instämma i utan betänketid."Possible to repair" yes svarade killen 1 hour 500 bath, efter en timme var jag åter och fick mobilen med med orden "now working after change software" guaranty 3 month , tack för det då blev jag glad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Att hantverkarna är klara med ett kanonfint resultat Nu återstår bara att hänga upp tavlor och gardiner,och det blir en prövning för en man med tummen i armhålan. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Alla förstod nog det men några ville skoja till det Då var det jag som hade otur när jag tänkte... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Alla på jobbet är glada. Jag åker nämligen hem idag. Och att göra folk glada, sådant glädjer mig. Så då är jag glad idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 För att förtydliga så behöver inte jag använda kamagra. Men det är ett väldigt bra betalningsmedel på svarta marknaden. Räknar man på vad jag betalade för kamagran i Thailand så blev kostnaden för dieseln 80 öre litern. Så en box med 50 oral jelly kommer ge mig 500 liter diesel. Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Att hantverkarna är klara med ett kanonfint resultat Nu återstår bara att hänga upp tavlor och gardiner,och det blir en prövning för en man med tummen i armhålan. Nej sluta nu, hantverkare är ett jäkla överbetalt fuskande drägg som inte kan göra bra jobb... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Nej sluta nu, hantverkare är ett jäkla överbetalt fuskande drägg som inte kan göra bra jobb... Tycker jag med men det kan man ju inte säga Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stuart.b Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 För att tanten min har klarat körkortet, och att man sitter och njuter av en kall chang om en vecka i Thailand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Februari 16, 2014 Dela Inlagd Februari 16, 2014 Jag är fruktansvärd glad för att Eas företag går riktigt lysande. Omsättningen samt vinsten ökar för varje dag. Men lite ledsen är jag att Ea har lite ågren för att hon ska var med att fira FFs födelsedag. Hon tappar 3 veckors omsättning med att vara med att fira gubbens dag.. Men samtidigt vill Ea vara med hela Halva familjen i hela 3 veckor. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd Februari 16, 2014 Dela Inlagd Februari 16, 2014 För att mellandottern med familj idag anlänt huvudstaden för att under 10 dagar titta på bostäder, förskolor och sex (!) inbokade jobbintervjuer. Men lätt att hålla sig för skratt när man ser prisnivån för boende i Stockholm. Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 2, 2014 Dela Inlagd Mars 2, 2014 Jag är glad för att min fru efter 3.5 år här i Sverige fått ett heltidsjobb, jobba mellan 7-16. Slut på hoppandet hit och dit. Slut på helgjobb. Och slut på svartlön. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 2, 2014 Dela Inlagd Mars 2, 2014 Idag är jag glad stortjejen fyller 50% halv djävul o alla kottar med barn kommer idag, Sen att det är bara 14 dgr kvar tills man är i Thailand med alla.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Mars 2, 2014 Dela Inlagd Mars 2, 2014 Idag är jag glad stortjejen fyller 50% halv djävul Blir hon verkligen 166,5 år gammal? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Mars 3, 2014 Dela Inlagd Mars 3, 2014 Ja-ja, nu är jag här och kladdar igen. Men jag ska snart krypa ner under täcket igen, bara jag fått meddela att jag är glad för att detta är mitt inlägg nr 3000 här på MPR Tyvärr får jag också meddela att det inte är mitt sista inlägg här Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Mars 9, 2014 Dela Inlagd Mars 9, 2014 ..det fantastiska vädret.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Mars 9, 2014 Dela Inlagd Mars 9, 2014 För att det varit över 10-15 grader varmt för första gången i år Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 10, 2014 Dela Inlagd Mars 10, 2014 Har suttit med denna sida och funderat vad jag är glad för. Har ännu inte kommit på något, förutom att det närmar sig vår. Så då är jag väl glad över att våren snart är här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 12, 2014 Dela Inlagd Mars 12, 2014 För att jag FF har börjat min neräkning.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Mars 12, 2014 Dela Inlagd Mars 12, 2014 Att jag kom hem från Thailand i lördags ,OCH att jag åker nu på freda tillbaka . Jobbet får vänta några veckor till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 12, 2014 Dela Inlagd Mars 12, 2014 (ändrad) Att jag just bokat sommarens jordenruntresa Sthlm-BKK-Peking-Toronto-Reykjavik-Sthlm Ändrades Mars 12, 2014 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Mars 13, 2014 Dela Inlagd Mars 13, 2014 Att jag just bokat sommarens jordenruntresa Sthlm-BKK-Peking-Toronto-Reykjavik-Sthlm Häftigt Hoppas vi får en fin resetråd om det sen Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 13, 2014 Dela Inlagd Mars 13, 2014 Häftigt Hoppas vi får en fin resetråd om det sen Mvh BBJ Självklart ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu