hamnoi Inlagd Februari 9, 2014 Dela Inlagd Februari 9, 2014 Näärå, du lät ju riktigt städad igår, jag satt å funderade om du hade gjort en Måne... Var det nåt fel på Wirren kanske?? Frugan kanske hade blandat ut den?? Blandat ut den...ja kanske det, hon är slug det lilla livet, med M33 fick nog ingen utblandad variant ivf Nä det var ingen större fara med mig igår, men ibland behövs det jävligt lite för ett hiskeligt bakrus Har för klena nerver för att kröka så jag borde lägga ner det egentligen. Var skoj o tjöta med dig lite gubben, det får vi göra om . Trevlig söndag på dig, skulle inte du ut i skogen? //Lp Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 9, 2014 Dela Inlagd Februari 9, 2014 Att man vaknade obakis idag... kan jag inte säga att jag gjorde igår! Satan vilken raketfylla man prickade in efter en månad utan alkohol! Idag blir det ingen fotbollsträning heller då grabben fortfarande är sjuk. Nu blir det frulle och ladda för nya medaljer i skidspåret idag! Hellner, make my day! En vit månad kan vara förödande, brukar ge en fylla utav guds nåde . Vet själv, för två år sedan efter en vit månad belönade jag mig med en fin flaska whisky och vaknade upp på mattan mellan soffan och bordet dagen efter . Oj vad duktig jag kände mig då Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 9, 2014 Dela Inlagd Februari 9, 2014 Blandat ut den...ja kanske det, hon är slug det lilla livet, med M33 fick nog ingen utblandad variant ivf Nä det var ingen större fara med mig igår, men ibland behövs det jävligt lite för ett hiskeligt bakrus Har för klena nerver för att kröka så jag borde lägga ner det egentligen. Var skoj o tjöta med dig lite gubben, det får vi göra om . Trevlig söndag på dig, skulle inte du ut i skogen? //Lp Jo jag hade tänkt det, men ett par Rådjursögon längst inne under alla täcken bad mej att stanna hemma... Ja vi har ju ungefär samma karaktär du å jag... Jaa du vet.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 9, 2014 Dela Inlagd Februari 9, 2014 Jo jag hade tänkt det, men ett par Rådjursögon längst inne under alla täcken bad mej att stanna hemma... Ja vi har ju ungefär samma karaktär du å jag... Jaa du vet.. Och nu SNÖAR det i Örebro igen Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 9, 2014 Dela Inlagd Februari 9, 2014 Och nu SNÖAR det i Örebro igen ÄNTLIGEN!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 9, 2014 Dela Inlagd Februari 9, 2014 Vintern rasar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 9, 2014 Dela Inlagd Februari 9, 2014 Vintern rasar Mer snö i Skåneland än i Stockholm, nåja i Älvsjö i alla fall. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Februari 9, 2014 Dela Inlagd Februari 9, 2014 För ja tror ja är på rätt väg............ Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 9, 2014 Dela Inlagd Februari 9, 2014 För ja tror ja är på rätt väg... Det värmer ett gammalt Mashjärta. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Februari 9, 2014 Dela Inlagd Februari 9, 2014 Det värmer ett gammalt Mashjärta. Samma för ett hjärta från Götet........det lovar ja dig Odin..... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 9, 2014 Dela Inlagd Februari 9, 2014 För ja tror ja är på rätt väg... Hoppas jag kommer upp på samma väg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Februari 9, 2014 Dela Inlagd Februari 9, 2014 Hoppas jag kommer upp på samma väg Jobba på kompis...... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 9, 2014 Dela Inlagd Februari 9, 2014 Alltid glad jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 9, 2014 Dela Inlagd Februari 9, 2014 Alltid glad jag har det blivit några red horse i dag? ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 9, 2014 Dela Inlagd Februari 9, 2014 har det blivit några red horse i dag? ? Mest vanliga ,men några hästar blev det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 9, 2014 Dela Inlagd Februari 9, 2014 Mest vanliga ,men några hästar blev det ha en fortsatt skön semester o tack för hjälpen med det där med lounger! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 12, 2014 Dela Inlagd Februari 12, 2014 Att jag aterigen vaknade upp i landet Thailand och vetandes att det kommer bli en del bira och wirrepinnar under dagens lopp If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 12, 2014 Dela Inlagd Februari 12, 2014 Friveckan börjar om knappt 2½ timme Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 12, 2014 Dela Inlagd Februari 12, 2014 Att det är sista dagen med hantverkare i huset,bara mattan i köket kvar att lägga.Duktiga har de varit och fint blir det. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Februari 12, 2014 Dela Inlagd Februari 12, 2014 För att jag gjorde en bra affär igår. 10 påsar kamagra oral jelly mot 100 liter diesel Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 12, 2014 Dela Inlagd Februari 12, 2014 (ändrad) För att jag gjorde en bra affär igår. 10 påsar kamagra oral jelly mot 100 liter diesel 10 påsar Ska du åka till Thailand igen ? ? Ändrades Februari 12, 2014 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 12, 2014 Dela Inlagd Februari 12, 2014 För att jag gjorde en bra affär igår. 10 påsar kamagra oral jelly mot 100 liter diesel Kan du inte tala om att jag oxå behöver diesel Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Februari 12, 2014 Dela Inlagd Februari 12, 2014 (ändrad) (Läste lite för fort ) Ändrades Februari 12, 2014 av borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 12, 2014 Dela Inlagd Februari 12, 2014 Jag e gammal nog Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 12, 2014 Dela Inlagd Februari 12, 2014 (ändrad) För att jag gjorde en bra affär igår. 10 påsar kamagra oral jelly mot 100 liter diesel Ingen kritik vännen, men jag är väl ungefär nästan dubbelt så gammal som du. Vaffan ska du med Camagra till, Svarta marknaden eller?? Edit... Ok jag förstår, du vill utnyttja resurserna, Jaaa dom där med gamla ord kallade panelhönorna... Å då förstår jag dej absolut. Ändrades Februari 12, 2014 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu