Jump to content
IGNORERAD

Idag är jag glad för att.. :)

Wwax

Recommended Posts

Näärå, du lät ju riktigt städad igår, jag satt å funderade om du hade gjort en Måne... Var det nåt fel på Wirren kanske?? Frugan kanske hade blandat ut den??

Blandat ut den...ja kanske det,  hon är slug det lilla livet, med M33 fick nog ingen utblandad variant ivf :rotfl:

Nä det var ingen större fara med mig igår, men ibland behövs det jävligt lite för ett hiskeligt bakrus :13:

Har för klena nerver för att kröka så jag borde lägga ner det egentligen.

Var skoj o tjöta med dig lite gubben, det får vi göra om ;) .

Trevlig söndag på dig, skulle inte du ut i skogen?  //Lp

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Att man vaknade obakis idag... kan jag inte säga att jag gjorde igår! Satan vilken raketfylla man prickade in efter en månad utan alkohol! Idag blir det ingen fotbollsträning heller då grabben fortfarande är sjuk. Nu blir det frulle och ladda för nya medaljer i skidspåret idag! Hellner, make my day! :)

En vit månad kan vara förödande, brukar ge en fylla utav guds nåde :crazy: .

Vet själv, för två år sedan efter en vit månad belönade jag mig med en fin flaska whisky och vaknade upp på mattan mellan

soffan och bordet dagen efter . Oj vad duktig jag kände mig då :17:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Blandat ut den...ja kanske det,  hon är slug det lilla livet, med M33 fick nog ingen utblandad variant ivf :rotfl:

Nä det var ingen större fara med mig igår, men ibland behövs det jävligt lite för ett hiskeligt bakrus :13:

Har för klena nerver för att kröka så jag borde lägga ner det egentligen.

Var skoj o tjöta med dig lite gubben, det får vi göra om ;) .

Trevlig söndag på dig, skulle inte du ut i skogen?  //Lp

Jo jag hade tänkt det, men ett par Rådjursögon längst inne under alla täcken bad mej att stanna hemma... Ja vi har ju ungefär samma karaktär du å jag... Jaa du vet..

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Jo jag hade tänkt det, men ett par Rådjursögon längst inne under alla täcken bad mej att stanna hemma... Ja vi har ju ungefär samma karaktär du å jag... Jaa du vet..

Och nu SNÖAR det i Örebro igen  :crazy:

Måne

Dela på andra sajter

Vintern rasar  :14:

Mer snö i Skåneland än i Stockholm, nåja i Älvsjö i alla fall.

Dela på andra sajter

För ja tror ja är på rätt väg...

Det värmer ett gammalt Mashjärta.

Dela på andra sajter

Mest vanliga ,men några hästar blev det

ha en fortsatt skön semester o tack för hjälpen med det där med lounger!

Dela på andra sajter

Att jag aterigen vaknade upp i landet Thailand och vetandes att det kommer bli en del bira och wirrepinnar under dagens lopp :dance1:

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Dela på andra sajter

Att det är sista dagen med hantverkare i huset,bara mattan i köket kvar att lägga.Duktiga har de varit och fint blir det. :14:  :14:

Måne

Dela på andra sajter

För att jag gjorde en bra affär igår. 10 påsar kamagra oral jelly mot 100 liter diesel

Duracellkanin med dopade batterier.

Dela på andra sajter

För att jag gjorde en bra affär igår. 10 påsar kamagra oral jelly mot 100 liter diesel

10 påsar :ahh:  Ska du åka till Thailand igen ???? ???? ???

:y15:

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Kan du inte tala om att jag oxå behöver diesel  :crazy:

Måne

Dela på andra sajter

Ingen kritik vännen, men jag är väl ungefär nästan dubbelt så gammal som du. Vaffan ska du med Camagra till, Svarta marknaden eller??

Edit... Ok jag förstår, du vill utnyttja resurserna, Jaaa dom där med gamla ord kallade panelhönorna... Å då förstår jag dej absolut.

Ändrades av Odin

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...