Jump to content
IGNORERAD

Idag är jag glad för att.. :)

Wwax

Recommended Posts

Glad för att Eas Lupo 1,7D gick igenom besiktningen utan anmärkning bara för att Ea (blond) ljuger som hel karl..

post-5021-0-38161800-1388416311_thumb.jp

post-5021-0-06051600-1388416336_thumb.jp

Sen att hennes företag har slagit omsättningsrekord på en månad nu över 100"..

FF

www.easi.nu

Dela på andra sajter

Glad för att det är ännu en dag närmare avfärd (14 Jan med Norwegian 14:20 Fjollträsk - BKK). Någon mer på samma flyg?

BC

Dela på andra sajter

Idag finns så mycket att vara glad för, vet knappt vart man ska börja!

Det är Fredag på en Måndag!

Efter flera dagars förstoppning släppde det idag och jag ströp en nalle som måste legat på närmare två kilo! Lättnad!

Min nya klocka som jag beställt kom äntligen!

Uppgraderade just min telefon till Android 4.3, tack Sony!

Livet är underbart idag! :D

Dela på andra sajter

Idag finns så mycket att vara glad för, vet knappt vart man ska börja!

Det är Fredag på en Måndag!

Efter flera dagars förstoppning släppde det idag och jag ströp en nalle som måste legat på närmare två kilo! Lättnad!

Min nya klocka som jag beställt kom äntligen!

Uppgraderade just min telefon till Android 4.3, tack Sony!

Livet är underbart idag! :D

Haha,detta var ju underbart :thumbsup:

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Dela på andra sajter

Idag är jag glad för snart är det nytt år så man kan boka resa. Sedan att hela familjen mår bra .

Dela på andra sajter

Hej

I dag är jag jätteglad att kunna säga "Nästa är flyttar vi till Thailand", det kunde jag inte sagt igår, för då hade jag fått säga att vi flyttar år 2015, och det låter ju väldigt långt bort.

Så nu känns det plötsligt mycket nära :-)

Ha det gott

Kitung

Dela på andra sajter

För att vi börjar flytta in i våran nya lägenhet!

post-3415-0-02815800-1388683981_thumb.jp

Allt nytt och fräscht men snart så ska det kokas thaislafs här...

Dela på andra sajter

Idag är jag glad för att jag fått tillbaka internet TV och telefon.Varit utan sedan 7 dec bortsett från 1 dygn

Ringde Telia support kvällen den 7 och supporten konstaterade att min router var sönder,

ok 2-3 dagars väntan och min nya router kommer med posten.Får det fortfarande inte att funka

Ringer supporten igen med mobilen,alltid ca 1 timmes köande.Får till slut svar att en tekniker skall komma hem till mig den 23 dec

OK,teknikern kommer och kontaterar att det inte är något fel i min lägenhet.Måste vara något fel på switchern säger han.

Han frågar om jag vet var switcher sitter?Måste vara någonstans i källaren svarar jag och mycket riktigt hittar vi en dörr med hänglås,

ringer efter fastighetsskötaren som öppnar för teknikern och jag går upp till min lägenhet

Teknikern är tillbaka om 10 minuter,nu fungerar allt igen säger han.Någon har försökt "låna" ditt abonemang.Det låter ju verkligen inte trevligt

På julaftonskväll försvinner allt igen och ny väntan i telefonkö.Får till slut svar att felet skall avhjälpas först 2 januari,lite personal och många klämdagar

Nåväl plötsligt i förm.började allt fungera igen och jag är lycklig så länge det varar

Dela på andra sajter

Idag är det ren skär glädje att se mina grabbar slöa i soffan

post-10305-1388684824,8_thumb.jpg

asumption is the mother of all fuckups!

Dela på andra sajter

Oregistrerad

Hade en massa oljud från framvagnen på Volvon.

Knirr och knarr, knirr och knarr.

Bestämde mig för att byta lite prylar så jag köpte nya fjädrar, stötdämpare, övre och undre fjäderbenslagring samt stabilisatorstag fram.

Handlade på Biltema.

Åkte till Mekonomen och de gjorde jobbet.

När de var klara provkörde de och ena fjädern böjde sig vid kraftig sväng, den andra fjädern lossnade från sitt övre fäste. Det var knappt så de kunde ta sig tillbaka till verkstaden.

Jag vände mig till Biltema och reklamerade fjädrarna. Jag vill ha pengar tillbaka samt ersättning för extra arbete på Mekonomen.

De gjorde en skadeanmälan och efter en vecka hörde de av sig (5 minuter sedan) och berättade att jag får alla de pengar jag har begärt. Skönt!

Det är väl så med Biltema att de har både bra och dåliga saker. Det gäller bara att lära sig vad som är bra.

Så, nu kan ni börja kräkas på mig för att jag varit så ointelligent som handlat på Biltema.

:-)

post-6637-0-64849600-1389264100.jpg

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Så, nu kan ni börja kräkas på mig för att jag varit så ointelligent som handlat på Biltema.

Men först ska vi kräkas för at du har köpt en Volvo  :crazy:

Dela på andra sajter

Om ni bara visste hur många Biltema lampor jag har i min risby

och andra elgrejer + div annat :ahh:

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

FF!! Stolt som värsta tuppen i hönsgården, Min våran minsting Ea gjorde sitt första bokslut på sitt företag.

Vinsten räcker till några Thailandsresor..

FF

www.easi.nu

Dela på andra sajter

FF!! Stolt som värsta tuppen i hönsgården, Min våran minsting Ea gjorde sitt första bokslut på sitt företag.

Vinsten räcker till några Thailandsresor..

FF

Vist ryser det i kroppen när det går bra för sina barn :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Det är en underbar känsla

Önskar EA den trevliga all lycka

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Långt ifrån högpopulära medlemmar så har lilla jag uppnått 5000 karmapoäng och det var herr Naam Kaeng som gav självaste 5000 poängen. Tack till alla som hjälpt mig dit. :14:

post-3698-0-29999800-1389316104_thumb.jp

Mvh

den idag självgode

BBJ

:crazy:

Nytt år - nya möjligheter!

Dela på andra sajter

Just nu är jag otroligt glad för att frugan och hennes son fick UT och det tog bara 22dagar trots jul och nyår,migrationsverket tog beslut beslut samma dag som frun och lillpojken var på intervju.Härligt jobbat av migrationsverket :wai::14:

Dela på andra sajter

Att jag/vi är tillbaks hemma i Sverige!

Nu har jag parkerat arslet i soffan och där ska den stanna tills Måndag, då jag börja jobba igen!

Nu är det!

Dela på andra sajter

Kötthandlarn

För att jag äntligen har hittat min Journey-skiva, "Trial by fire"... :14:

Har letat hur länge som helst men nu dök den upp...

Städade lite och plockade ut en DVD ur spelaren (Prometheus) och letade efter fodralet och i det hade jag tydligen lagt min Journey-skiva ngn gång då jag inte var allt för nykter...... :17:  :54:

Men nu är ordningen återställd och nu kommer grannarna lida för det med mycket hög ljudvolym..... :rotfl:

Och en ballad också kanske...... :thumbsup:

En av de bästa enligt min åsikt..

Steve Perry har en jäkla skön pipa..

Skall spelas på min begravning enligt mitt testamente.....

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

Dela på andra sajter

Att jag inte bor i Karesuando

I Karesuando visade termometern på måndagen den kallaste temperaturen på 15 år – minus 42,5 grader.

Har i och för sig varit med om nått liknade... men några grader åt andra hållet

post-3485-0-10634300-1390319889.jpg

Dela på andra sajter

För att imorgon åker jag till hua hin o äter en jävligt god hamburgare

sen hem till fattigdom o elende

Med vänlig hälsning FANTASY

Dela på andra sajter

Långt ifrån högpopulära medlemmar så har lilla jag uppnått 5000 karmapoäng och det var herr Naam Kaeng som gav självaste 5000 poängen. Tack till alla som hjälpt mig dit. :14:

attachicon.gif5000.JPG

Mvh

den idag självgode

BBJ

:crazy:

Det är dig väl unt! Bra inlägg ger bra resultat ger bra stämning.

Gör bara gott, tänk bara gott, tala bara gott, eller hur det nu var,,,,

:-)

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...