Oregistrerad Inlagd November 24, 2013 Dela Inlagd November 24, 2013 Att vi kom him helskinnade i afse utan att bli överfallna frugan och jag.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 För att Eas företag har slagit sitt omsättningsrekord på en dag med det dubbla.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 Dela med er av positiva vibbar! Trots att det är snöstorm ute så är jag glad för att allt flyter så bra just nu! En vecka kvar tills man är tillbaks i värmen, mitt konsultuppdrag går som på räls och värvat en världsmästare, kunde jag ge honom en miljon i lön skulle jag gjort det. Känslan av att kunna ta semseter, slappna av, stänga av telefonen och bara njuuuta är en lyx för en arbetsnarkoman som mig. Mår ganska bra just nu. Kika på scenen 1:40. http://www.youtube.com/watch?v=kUJHdKi7Tao&feature=related Va full i skratt jag blev nu. skulle gå in och skriva att jag är glad för att det snöar och goe Wwax startade tråden mitt i en snöstorm för ett och ett halvt år sedan.. gött sammanträffande och en rejäl påminnelse om hur mycket jag saknar Wwax!!! asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 För att Eas företag har slagit sitt omsättningsrekord på en dag med det dubbla.. FF Du måste bara vara världens goaste pappa FF!!!!!!!!!! asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 (ändrad) Du måste bara vara världens goaste pappa FF!!!!!!!!!! Klart att jag är stolt över Ea, hon har köpt eget hus ungefär 250 meter fågelvägen från mig.. FF Ändrades December 5, 2013 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 Jag är glad att det inte är någon storm på ålands hav Pån igen Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 För att Eas företag har slagit sitt omsättningsrekord på en dag med det dubbla.. FF Lite nyfiken. Vad sysslar Ea:s företag med? Du är inte klok Minne... Det var väl inget fint litet snöfall som pudrade marken direkt.... Blåste ju smådjävlar och den regnblandade snön piskade ju som nålar skjutna ur en hagelbössa.. Trodde fan att huset skulle blåsa omkull ett tag.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Putte069 Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 (ändrad) Jag är glad för att. Jag kom hem levande nyss för det gjorde inte killen i bilen framför mig. Rip Ändrades December 6, 2013 av putte069 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Idag är jag glad för att... det finns fyra liter rötjut kvar i BIB... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Lite nyfiken. Vad sysslar Ea:s företag med? Bara att titta www.easi.nu ett av hennes företag.. Du är inte klok Minne... Det var väl inget fint litet snöfall som pudrade marken direkt. Blåste ju smådjävlar och den regnblandade snön piskade ju som nålar skjutna ur en hagelbössa.. Trodde fan att huset skulle blåsa omkull ett tag.. www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 idag är jag glad för att jag påbörjat rimning av 18 kilo julskinka till julbordet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Häftigt! Visste inte ens att det fanns en marknad för sådant... Önskar henne all lycka... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd December 6, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 6, 2013 Va full i skratt jag blev nu. skulle gå in och skriva att jag är glad för att det snöar och goe Wwax startade tråden mitt i en snöstorm för ett och ett halvt år sedan.. gött sammanträffande och en rejäl påminnelse om hur mycket jag saknar Wwax!!! Vi få ta en lunchdate igen nästa gång du är i storstaden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
woffe2 Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 (ändrad) Idag är jag glad, för jag ska åka och titta på bil innan snön kommer, få se vad det blir. Hyundai Atos känns inte så tryggt när man ska motorvägspendla i vinter. Ändrades December 6, 2013 av woffe2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Att elen verkar ha kommit tillbaks o därmed att jag slipper tokelda i kaminen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Idag är jag glad, för jag ska åka och titta på bil innan snön kommer, få se vad det blir. Hyundai Atos känns inte så tryggt när man ska motorvägspendla i vinter. En sån köpte jag till syrran, inge bra med snö på vägen. Annars va den rätt kul, va på golfbanan där syrran bor, öppnade luckan bak och skulle baxa ut bagen, då kommenterade P-platsgrannen, " är väl bara att köra in till första tee, golfbilar är väl godkända här".....dumdryg jävel, bara för att han hade en Benz! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd December 6, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 6, 2013 Idag är jag glad för att jag ska flyga på en betald miniweekend till München och ta ett litet avbrott i min vita period. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Idag är jag glad för att jag inte är brevbärare. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
woffe2 Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Nu är jag glad att jag vände hemåt igen med min Atos, och inte åkte till Östhammar i snöyran. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
woffe2 Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 (ändrad) En sån köpte jag till syrran, inge bra med snö på vägen. Annars va den rätt kul, va på golfbanan där syrran bor, öppnade luckan bak och skulle baxa ut bagen, då kommenterade P-platsgrannen, " är väl bara att köra in till första tee, golfbilar är väl godkända här"..dumdryg jävel, bara för att han hade en Benz! På jobbet har dom inte slutat garva än sedan "raggar´n köpt vinterbil" :rotfl: ibland blir det liksom liiite fel. Ändrades December 6, 2013 av woffe2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 För att posten kom(3 timmar sen)Stackars satar att dela ut post i detta skitväder. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Jag är glad för att jag sitter i Taphong och inte hemma i Sven-stormovädret Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Jag är glad för att jag sitter i Taphong och inte hemma i Sven-stormovädret Asshole... Skämt åsido, jag är glad för att mina medmänniskor har det bra.... Själv är jag glad för att bilen passerade besiktningen med "flying colours"... Inte för att jag var orolig men det är ändå alltid lika skönt... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Lite nyfiken. Vad sysslar Ea:s företag med? Du är inte klok Minne... Det var väl inget fint litet snöfall som pudrade marken direkt. Blåste ju smådjävlar och den regnblandade snön piskade ju som nålar skjutna ur en hagelbössa.. Trodde fan att huset skulle blåsa omkull ett tag.. Köttis, du är sååååå mesig ;-) asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Köttis, du är sååååå mesig ;-) Lätt för dig att säga som i inlandet.... Du vet var jag bor, hur tror du stormen slog till uppe på berget hemma hos mig.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu