B747 Inlagd Oktober 4, 2013 Dela Inlagd Oktober 4, 2013 Idag (eller igår) var jag glad för att inte jag var den som såg mest korkad ut på flyget. Finkläderna på och ett par Peltor hörselkåpor. De flesta brukar köra med Bose QC med aktiv dämpning. Denna stolle kör totalt "analogt". Sent from my analog teleprinter using A4 paper Det är mycket möjligt att det är en sån där androidanvändare som gör på detta viset. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Oktober 4, 2013 Dela Inlagd Oktober 4, 2013 För att det är Fredag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 4, 2013 Dela Inlagd Oktober 4, 2013 För att världens (eller GBG:s) bästa korv har börjat säljas på lokala ICA Kvantum... Äntligen har de fått lite vett att plocka in lokalproducerad, köttrik korv.. Grattis Helmut Walch AB för att ni lyckades besegra drakarna och få dem att inse vad kvalité är för ngt.... Ikväll skall jag "svulla" på det jag handlade idag.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 4, 2013 Dela Inlagd Oktober 4, 2013 För jag har fått mail idag att jag kommit in på svetsutbildningen jag sökt. Har väl vart mer eller mindre lovad via telefon, men nu har jag fått bekräftelsemail!! Såååå jävla gott att förhoppningsvis slippa lastbilyrket framöver!! Välkommen till gänget.Har svetsat mången år.Har några liscenser.Men kom ihåg!Det går icke att få till en bra svets bakfull.Jag vet av egen erfarenhet.Extra pinsamt blir det om du får bom på röntgen,och omgivningen vet att du är bakis.Då rinner svetten.Gör om gör rätt säger dom. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Oktober 4, 2013 Dela Inlagd Oktober 4, 2013 (ändrad) För jag har fått mail idag att jag kommit in på svetsutbildningen jag sökt. Har väl vart mer eller mindre lovad via telefon, men nu har jag fått bekräftelsemail!! Såååå jävla gott att förhoppningsvis slippa lastbilyrket framöver!! Det är fan inte kul att veta att man ska stirra in i en ljusbåge i 12h när man slänger på sig overallen på morgonen,men iof kanske man kan tjäna lite mer som svetsare.Lycka till med utbilningen,i början kan det kännas helt jäkla omöjligt att få till en fullt godkänd svets,men när man väl kommer på hur det funkar så lossnar det,sen är det bara att mata på med skarv.Enda sättet att lära sig är ju att träna. Ändrades Oktober 4, 2013 av jlh66 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Oktober 4, 2013 Dela Inlagd Oktober 4, 2013 Bara för att få gå och lägga sig berusad efter en liten MPR träff i "Phoaan Villa" i Korat med Drivern och Fritz. Vi har löst alla problem med svensk invandringspolitik mm. med två kartonger öl och en påse taxfree-sprit. I morgon blir det allvar...med Tomurdoc m.fl. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 4, 2013 Dela Inlagd Oktober 4, 2013 Idag är jag glad för att mitt liv suger mindre än andras, hoppas det fortsätter så för det är jag och andra värda Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 4, 2013 Dela Inlagd Oktober 4, 2013 Att det mesta gick bra med start på vår verksamhet. Vilket slit, att ha restaurang... Får se om det är värt en tråd. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 4, 2013 Dela Inlagd Oktober 4, 2013 Bara för att få gå och lägga sig berusad efter en liten MPR träff i "Phoaan Villa" i Korat med Drivern och Fritz. Vi har löst alla problem med svensk invandringspolitik mm. med två kartonger öl och en påse taxfree-sprit. I morgon blir det allvar...med Tomurdoc m.fl. Vad bra I morgon kommer de rätta svaren....facit som det en gång hette Hoppas ni hade trevligt.....ähh det vet jag att ni hade “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 4, 2013 Dela Inlagd Oktober 4, 2013 Får se om det är värt en tråd. Den tråden ser jag fram emot.. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Oktober 4, 2013 Dela Inlagd Oktober 4, 2013 att det är bullfittans dag på Måndag! Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 5, 2013 Dela Inlagd Oktober 5, 2013 Att det mesta gick bra med start på vår verksamhet. Vilket slit, att ha restaurang... Får se om det är värt en tråd. MVH Tommy Var ligger den restaurangen och vad heter den? Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 5, 2013 Dela Inlagd Oktober 5, 2013 (ändrad) Var ligger den restaurangen och vad heter den? Den heter Thaihouse och ligger i Partille på Järnstångsvägen 1, väldigt nära Bilprovningen. Just nu är det frukost och lunch restaurang, 55 resp 75 kronor för buffé, men vi har tankar på att köra takeawayoch A lacarte på eftermiddagarna, Blir nog nästa månad MVH Tommy Ändrades Oktober 5, 2013 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd Oktober 5, 2013 Dela Inlagd Oktober 5, 2013 Håller med Tommy..att ha restaurang eller Take Away är inget 7 till 4 jobb...frugan har ju en Thai Take Away butik som går bra o hon har 12 timmars dagar 6 dagar i veckan.enda dagen vi har helt tillsammans är söndag.och den dagen är helig för oss. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 5, 2013 Dela Inlagd Oktober 5, 2013 att det är bullfittans dag på Måndag! Inget att vara glad över det blir bara massa smulor i sängen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sid Inlagd Oktober 5, 2013 Dela Inlagd Oktober 5, 2013 Just nu är jag glad för nu sitter jag på kafé och dricker kaffe och avnjuter en bulle till kaffet med min sambo Det är alla de små sakerna som är mest värda i livet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Oktober 5, 2013 Dela Inlagd Oktober 5, 2013 Inget att vara glad över det blir bara massa smulor i sängen... Jo det klart,fast det känns som att man kan leva med det! Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 5, 2013 Dela Inlagd Oktober 5, 2013 För att världens (eller GBG:s) bästa korv har börjat säljas på lokala ICA Kvantum... Äntligen har de fått lite vett att plocka in lokalproducerad, köttrik korv.. Grattis Helmut Walch AB för att ni lyckades besegra drakarna och få dem att inse vad kvalité är för ngt. Ikväll skall jag "svulla" på det jag handlade idag. Världens bästa? Se för fan till att få med ett smakprov till Risbyn i vinter ska jah bocka och buga läääängeeee! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 5, 2013 Dela Inlagd Oktober 5, 2013 Den heter Thaihouse och ligger i Partille på Järnstångsvägen 1, väldigt nära Bilprovningen. Just nu är det frukost och lunch restaurang, 55 resp 75 kronor för buffé, men vi har tankar på att köra takeawayoch A lacarte på eftermiddagarna, Blir nog nästa månad MVH Tommy Ok, lycka till med er restaurang.... Ligger lite offside för mig men jag skall nog testa den när ni kör igång take away.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 5, 2013 Dela Inlagd Oktober 5, 2013 Världens bästa? Se för fan till att få med ett smakprov till Risbyn i vinter ska jah bocka och buga läääängeeee! Blir inget LOS för mig i vinter tyvärr... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 5, 2013 Dela Inlagd Oktober 5, 2013 Ok, lycka till med er restaurang. Ligger lite offside för mig men jag skall nog testa den när ni kör igång take away.. Ja lite off ligger det ju, men 5 minuter från hemmet och barnens dagis är värt en hel del! Att vi slipper vägtullar för att komma dit eller därifrån till Saigon shop, Hung fat, Axfood, Martin olsson, ja alla mat leverantörer vi kan tänkas behöva är också skönt (jag hatar den fullständigt omotiverade trängselskatten i Göteborg). 3 minuter till Willys, om det skulle knipa... Jag tror du skulle uppskatta ett besök, frugans buffé var underbart god i Fredags (jag ÄLSKAR riktig Thaimat), jag fick lite beröm för min ungsstekta kotlettrad med potatisgratäng också MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Oktober 5, 2013 Dela Inlagd Oktober 5, 2013 ...jag nästa helg är på Sepang International circuit... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Oktober 5, 2013 Dela Inlagd Oktober 5, 2013 Jag slapp denna skiten idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 5, 2013 Dela Inlagd Oktober 5, 2013 Jag slapp denna skiten idag Ja verkligen, hoppas att du mår bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 Jag slapp denna skiten idag Se forfasen till att ta det lugnt nu, jag ar ju fortfarande skyldig dig nagot drickbart! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu