Odin Inlagd Augusti 3, 2013 Dela Inlagd Augusti 3, 2013 Just nu är jag tacksam för vädret vi haft fram tills ungefär nu.. Nu jäklar får Bangkok snart sin beskärda del... (Hotellfönsterutsikt...) [/ Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 3, 2013 Dela Inlagd Augusti 3, 2013 Sattan så fort det gick... //[/ Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Augusti 3, 2013 Dela Inlagd Augusti 3, 2013 Vädret i Bkk suger denna tid på året så fort det blir kväll ska det regna. Märkligt att vädret skiljer så mycket mot fiskebyn dryga timmen bort I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 ..för att jag bor i Thailand. Har aldrig ångrat flytten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 Att jag äntligen ska få börja arbeta imorgon,som jag har längtat Allvarligt...För att jag vaknade utvilad och utan bakrus/ångest med min härliga familj, det behövs inte så mycket för humöret ibland Man känner sig stark när man klarar av att motstå alla frestelser även om det hade varit kul o svinga några bägare med måne & co igår. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 Jag är glad för att min tjej landade på Gardemoen igår morse för att vara här i 3mån.Egentligen var jag ju nog ännu gladare igår morse när man såg henne komma ut genom tullen,men igår hade jag inte tid att sitta här och skriva Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 För att jag hade en sån underbart rolig dag och kväll igår tillsammans med alla härliga människor på Västgötaträffen Tack alla för att ni kom! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Murre Inlagd Augusti 12, 2013 Dela Inlagd Augusti 12, 2013 Att jag har fått tillbaka mitt körkort igen, och kan ta ut stor hojen :14: Hoppas jag slipper träffa farbrorblå igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 12, 2013 Dela Inlagd Augusti 12, 2013 För att jag överlevde Västgötaträffen(om än knappt) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 12, 2013 Dela Inlagd Augusti 12, 2013 Fick snackat med lillgrabben igår Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 15, 2013 Dela Inlagd Augusti 15, 2013 semestern börjat o att jag snart sitter i värmen med en kall öl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 15, 2013 Dela Inlagd Augusti 15, 2013 Det är fredag idag, och mopparna är lastade, nu ska tattarholken få sig en duvning, ölkylen är igång, om några timmar har man sugit i sig 2 taktsrök så lungorna blir uppsmorda av oförbränd olja, grabbarna börnar med dom små motorwerna så det ylar om däcken. Ja de ä Mellstaträffen Å Odin ska ut å leta djur i skogen istället??? Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Augusti 15, 2013 Dela Inlagd Augusti 15, 2013 Det är fredag idag Fredag ? Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Augusti 15, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 15, 2013 För att jag fått min semester spikad! Cirkus 50dagar kvar tills man sitter med en sommarlätt i näven. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 16, 2013 Dela Inlagd Augusti 16, 2013 För att Frölunda verkar ha något kul på gång i år. 4-0 mot Jokerit och 5-1 mot HIFK i European Trophy lovar gott! Nästa helg är det matcher mot tyska lag i borgen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 17, 2013 Dela Inlagd Augusti 17, 2013 Själv är jag bara glad att jag är hemma. Sent from my analog teleprinter using A4 paper Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 17, 2013 Dela Inlagd Augusti 17, 2013 För att det är lördag på riktigt så jag slipper ljuga för kroppen när det vankas lördagsgodis, ska bara till butiken och inhandla tonic! Den har av någon outgrundlig anledning dunstat sedan förra lördagen! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 18, 2013 Dela Inlagd Augusti 18, 2013 Jag är glad att jag även i morgon får arbeta. Så man får ihop pengar så man kan åka. Just är man fullt upptagen med att leka pirater medans frugan tittar på thaisåpor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd Augusti 18, 2013 Dela Inlagd Augusti 18, 2013 idag är jag glad för att det är Måndag i morron, då flyger jag till Thailand.. 9 månader,,,,,, gööööötttt www.smallgarden-steakhouse.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Augusti 19, 2013 Dela Inlagd Augusti 19, 2013 Jag gjorde det rätta och bokade en Visarun till Sverige ikväll med Thai istället för Norwegian. Och som en liten bonus så hemresan ska kännas lättare vart det en bokad returesa 14sep. Så nu ska man hem fixa sitt non img."O" som immigration envisas med att man ska söka utanför Thailand. //K I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magrood Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 Idag är jag glad för att: 0. Jag fick ett mejl när jag vaknade (personen som jag hade blockerat hade skapat ett nytt färskt konto kl 1.29 på natten en vardag för att kunna skicka ännu fler mejl till mig, antar jag) ::: Men idag är jag tio gånger starkare än igår ::: 1. Jag startade min dag med den här låten: http://www.youtube.com/watch?v=e0TInLOJuUM 2. Jag hann göra färdigt det jag skulle i god tid så jag kunde hämta mina hjärtan tidigt från dagis. 3. Jag är klar med ett projekt som jag har kämpat med hela sommaren. 4. Jag kommer att somna mellan mina små hjärtan efter en hel vecka utan dem. ::: God natt, gott folk! Tack för att ni finns! Mvh Magrood "Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 Tack för att Du finns! Bry Dej ente om den som trakasserar, den kommer nog att få samma skit tillbaka på ett eller annat vis... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Inlagd September 14, 2013 Dela Inlagd September 14, 2013 Idag är jag glad för att jag fått internet tillbaka efter senaste datorkraschen En vecka utan nätet ger ju nästan abstinensbesvär Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd September 14, 2013 Trådstartare Dela Inlagd September 14, 2013 För att jag är hyffsat frisk och kry. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd September 14, 2013 Trådstartare Dela Inlagd September 14, 2013 Två veckor kvar. http://www.youtube.com/watch?v=32M7bGcweP0 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu