Sam sip sam Inlagd Juni 21, 2013 Dela Inlagd Juni 21, 2013 För att midsommarvädret ser bra ut ,klarblå himmel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 21, 2013 Dela Inlagd Juni 21, 2013 Jaja... och regn i Göteborg. Cirka 30 mm... men jag är glad för att vi får testa våra regnskydd Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juni 21, 2013 Dela Inlagd Juni 21, 2013 Jaja... och regn i Göteborg. Cirka 30 mm... men jag är glad för att vi får testa våra regnskydd Herr Chang har talat. Det kallar jag "positiv attityd". Trevlig midsommar! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juni 21, 2013 Dela Inlagd Juni 21, 2013 (ändrad) Glad som fan för att läkarna tror det är över nu, febern har varit stabilt normal och Mario får komma hem efter 5 dagar på lasrettet och får sova i sin egen härd! Återkommer med en rekapitulation av händelseförloppet så att ni andra kan varsla faran i tid om någon i er närhet skulle drabbas av detta! Ändrades Juni 21, 2013 av Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 21, 2013 Dela Inlagd Juni 21, 2013 Skönt att läsa.Det finns väl inget man blir så hjälplös av som när ens barn blir sjuka och man inte kan hjälpa själv.Ge Mario en krya på dig kram från fam.Måne(ta en du oxå) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Att jag saknar genen för bakfylla och extrem trötthet dagen efter. ... ser mig omkring och kan bara le åt resten av sällskapet asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Att jag inte är bakis idag.. det var längesen man var obakis efter midsommarafton. Aja, det blir kalas idag... så risken är att jag åker på den smällen imorrn istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Att jag inte är bakis idag.. det var längesen man var obakis efter midsommarafton. Aja, det blir kalas idag... så risken är att jag åker på den smällen imorrn istället. Bakis är för amatörer. Har jag hört ? Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Jättelycklig och tacksam, Mario har kommit hem och kommer att bli jävligt bortskämd ett tag framöver, men barn är barn och utan dessa gudabenådade varelser skulle livet te sig oerhört torftigt, så jag vill framföra mitt och familjens stora tack för den omtanke Ni visat mig och familjen i denna oerhört svåra stund. Baa, Kannitha och Mario! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 26, 2013 Dela Inlagd Juni 26, 2013 Att jag fick lön igen . Snyggar till siffrorna ännu mera på mitt redan fullspäckade konto If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 26, 2013 Dela Inlagd Juni 26, 2013 Att sonen blivit antagen till rörmokareutbildningen Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 26, 2013 Dela Inlagd Juni 26, 2013 Att sonen blivit antagen till rörmokareutbildningen Ok ska han gå i Stefan5300 fotspår Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 26, 2013 Dela Inlagd Juni 26, 2013 Stefan blir hans mentor,även husse är påtänkt.Och då gäller förstås helinackordering a la Lundsberg då kan vi ses 2 gånger om året och behöver inte anpassa oss efter hans utbildning utan kan vara i Thailand när vi vill Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 26, 2013 Dela Inlagd Juni 26, 2013 Glad för att jag fick VIP-biljetter till Bråvalla men lite ledsen att jag bara kan gå på fredagen men får i vart fall se i tur och ordning: Hoffmeistro, Timbaktu, Stone Sour, Johnossi och äntligen igen Green Day! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 26, 2013 Dela Inlagd Juni 26, 2013 Stefan blir hans mentor,även husse är påtänkt.Och då gäller förstås helinackordering a la Lundsberg då kan vi ses 2 gånger om året och behöver inte anpassa oss efter hans utbildning utan kan vara i Thailand när vi vill Ska vi lära grabben å ta en pilsner då, eller varmbocka ett helrör Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 26, 2013 Dela Inlagd Juni 26, 2013 Glad för att jag fick VIP-biljetter till Bråvalla men lite ledsen att jag bara kan gå på fredagen men får i vart fall se i tur och ordning: Hoffmeistro, Timbaktu, Stone Sour, Johnossi och äntligen igen Green Day! In Flames spelar väl också då? Rammstein? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juni 26, 2013 Dela Inlagd Juni 26, 2013 In Flames spelar väl också då? Rammstein? Ja på torsdag. Och då är jag där Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 26, 2013 Dela Inlagd Juni 26, 2013 Ska vi lära grabben å ta en pilsner då, eller varmbocka ett helrör Pilsner och helrör sköter farsan men att utbilda sig till en duktig hantverkare behövs det proffs för och där passar inte jag in. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 26, 2013 Dela Inlagd Juni 26, 2013 Att sonen blivit antagen till rörmokareutbildningen Blev det ingen elektrikerutbildning? Men å andra sidan är det mycket bättre att vara rörmokare för då får man ju både gänga och kröka hela dagarna. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 26, 2013 Dela Inlagd Juni 26, 2013 Blev det ingen elektrikerutbildning? Men å andra sidan är det mycket bättre att vara rörmokare för då får man ju både gänga och kröka hela dagarna. Hans poäng räckte inte men han kom in på andraalternativet . Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juni 26, 2013 Dela Inlagd Juni 26, 2013 Hans poäng räckte inte men han kom in på andraalternativet . Det blir säkert bra, man kan trots allt inte leva deras liv, (fast man vill deras bästa). Hantverkare blir bra. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 26, 2013 Dela Inlagd Juni 26, 2013 Det blir säkert bra, man kan trots allt inte leva deras liv, (fast man vill deras bästa). Hantverkare blir bra. Mvh. borje222 Det får vi hoppas,han har själv valt yrkesutbildning till hantverkare nu är det upp till honom,kan han bli som husse eller stefan3500 så blir även hans far nöjd Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 26, 2013 Dela Inlagd Juni 26, 2013 Jag är glad för att det fortfarande kommer in bidrag till lille Pop, att hon inte är bortglömd. Det är jag glad för idag.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 Idag är jag glad för att jag INTE var på Bråvalla. Skitväder tyvärr. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu