micke isaan Inlagd April 14, 2013 Dela Inlagd April 14, 2013 Jag är glad över att vara hemma igen och har ett bra jobb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 14, 2013 Dela Inlagd April 14, 2013 Att vågen efter många år visar tvåsiffrigt igen Med mitt stora och tunga skelett har jag väldigt svårt att komma ur deciton-klubben,.. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 14, 2013 Dela Inlagd April 14, 2013 Med mitt stora och tunga skelett har jag väldigt svårt att komma ur deciton-klubben,.. Nu väger ju inte skelettet så mycket som många felaktigt tror så du får nog titta på intaget istället och motionen icket att förglömma. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 14, 2013 Dela Inlagd April 14, 2013 Nu väger ju inte skelettet så mycket som många felaktigt tror så du får nog titta på intaget istället och motionen icket att förglömma. Sabba inte min trygghet nu !! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 14, 2013 Dela Inlagd April 14, 2013 (ändrad) Att vågen efter många år visar tvåsiffrigt igen Var hittar man en sådan våg, här i obygden står det 76,8 kilo när FF ställer sig på den.. FF Ändrades April 14, 2013 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 14, 2013 Dela Inlagd April 14, 2013 Att vågen efter många år visar tvåsiffrigt igen Härligt Kenneth, ja hänger med vad du menar... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 14, 2013 Dela Inlagd April 14, 2013 Var hittar man en sådan våg, här i obygden står det 76,8 kilo när FF ställer sig på den.. FF En gammal analog Ikea våg Du är lycklig du som inte väger mer med tanke på dina matbilder “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Poffa Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Idag är jag, som framgår av en annan tråd, inget vidare glad, men igår var jag glad. Glad över att Ayutthaya äntligen fått 3G. Det går framåt även i Thailand. Funkar riktigt bra. I alla ännu när vi nog är ganska få som "konverterat". Test Date: Jun 6, 2013 11:23:07 pm Connection Type: Hsdpa Server: Phnom Penh Download: 14129 kbps Upload: 1712 kbps Ping: 66 ms Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Idag är jag, som framgår av en annan tråd, inget vidare glad, men igår var jag glad. Glad över att Ayutthaya äntligen fått 3G. Det går framåt även i Thailand. Funkar riktigt bra. I alla ännu när vi nog är ganska få som "konverterat". Test Date: Jun 6, 2013 11:23:07 pm Connection Type: Hsdpa Server: Phnom Penh Download: 14129 kbps Upload: 1712 kbps Ping: 66 ms Från Phnom Penh är det månne Takki som är inblandad he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Juni 8, 2013 Dela Inlagd Juni 8, 2013 För att jag ska få träffa Wwax och en massa andra sköna människor om några timmar asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Juni 8, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juni 8, 2013 För att jag ska få träffa Wwax och en massa andra sköna människor om några timmar Jag kommer inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd Juni 8, 2013 Dela Inlagd Juni 8, 2013 Jag kommer inte. Fegis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Juni 8, 2013 Dela Inlagd Juni 8, 2013 Jag kommer inte. Va e de för stil... fört efterlyser du mig och när jag väl kommer till Sthlm då har du annat för dig.. tack tack! asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Juni 8, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juni 8, 2013 Kommer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Juni 10, 2013 Dela Inlagd Juni 10, 2013 Jag har helt fantastiska vänner att luta mig mot när det stormar, vänner jag inte ens visste att de fanns ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juni 11, 2013 Dela Inlagd Juni 11, 2013 Att vågen visar tvåsiffrigt igen. Ner 4kg och ska ner ca 5kg till. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 11, 2013 Dela Inlagd Juni 11, 2013 Jag är glad men framförallt tacksam över att jag är frisk och stark, medelåldern till trots. Och att jag har ett jobb och ordnad ekonomi, vilket gör att jag kan resa på semester till LOS lite då och då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 11, 2013 Dela Inlagd Juni 11, 2013 Idag är jag glad för att.Nej, efter ett noga övervägande så vet jag inte om jag är så speciellt glad. En dag som alla andra. Sent from my analog teleprinter using A4 paper Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 11, 2013 Dela Inlagd Juni 11, 2013 Idag såg jag skattepengarna på kontot för första (och troligen sista) gången på kontot, det var en glädjande syn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 12, 2013 Dela Inlagd Juni 12, 2013 Har frivecka om ca.3 timmar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Juni 13, 2013 Dela Inlagd Juni 13, 2013 Idag finns glädjen i ett par sms som trillat in under dagen samt i att jag fått sova!!! Länge och gott! asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaimoose Inlagd Juni 13, 2013 Dela Inlagd Juni 13, 2013 Idag är jag glad för Vipha har äntligen fått ett arbete som vikarie inom äldrevården och fått schema för de närmaste månaderna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 För att jag varit fri från smärta i ryggen i en hel vecka.... Åkte på mig ett jävla ryggskott för snart två månader sedan och trots flera besör hos naprapat och extrema mängder voltaren så blev det aldrig riktigt bra.... På nationaldagen så var jag ute och plåtade ett vattenfall och när jag hoppade mellan en sten till en annan, så högg det till igen.. Satan, skall det börja nu igen och jag som skall sitta i bil 50 mil till Sthlmsträffen tänkte jag.... På fredagen var vi ett gäng som åkte ner till Hammarby sjöstad för att kolla på landskampen och mitt emot låg ett ställe som hade thaimassage.... Med tanke på hur dålig matchen var, så gick jag över dit men de hade stängt sedan en timme tillbaka.. Det var dock folk därinne så jag knackade på och sa: Jag vet att ni har stängt men troro ni att ni kan hjälpa mig för jag har så satans ont i ryggen? OK, sa en tjej jag skall hjälpa dig.. Hom gick loss totoalt på min rygg och ett tag trodde jag nästan att hon marscherade på ryggen men fan var det var bra.. Efteråt så sa hon att du kommer ha skitont i ryggen imorgon men på söndag blir det bra.. Mycket riktigt, när jag vaknade på lördagen, så hade jag satans ont och jag å Minne00 fick gå ut å prommenera en stund för att det skulle släppa... Sedan kom Stockholmsträffen och spriten fick en att glömma den värsta smärtan men jag gruvade mig för att vakna på söndagen.. Söndag morgon och jag var rädd för att gå upp eftersom jag hade sovit i en bäddsoffa och tänkte att det här kan aldrig vara bra.. Jag flög ur sängen utan den minsta tillstymmelsen till värk och idag en vecka senare så känner jag mig som en tjugoåring i ryggen (även om resten av kroppen känns som 65 )... Sä idag är jag sannerligen glad för ryggsmärta gör en totalt handikappad.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 För att jag varit fri från smärta i ryggen i en hel vecka.... Åkte på mig ett jävla ryggskott för snart två månader sedan och trots flera besör hos naprapat och extrema mängder voltaren så blev det aldrig riktigt bra.... På nationaldagen så var jag ute och plåtade ett vattenfall och när jag hoppade mellan en sten till en annan, så högg det till igen.. Satan, skall det börja nu igen och jag som skall sitta i bil 50 mil till Sthlmsträffen tänkte jag.... På fredagen var vi ett gäng som åkte ner till Hammarby sjöstad för att kolla på landskampen och mitt emot låg ett ställe som hade thaimassage.... Med tanke på hur dålig matchen var, så gick jag över dit men de hade stängt sedan en timme tillbaka.. Det var dock folk därinne så jag knackade på och sa: Jag vet att ni har stängt men troro ni att ni kan hjälpa mig för jag har så satans ont i ryggen? OK, sa en tjej jag skall hjälpa dig.. Hom gick loss totoalt på min rygg och ett tag trodde jag nästan att hon marscherade på ryggen men fan var det var bra.. Efteråt så sa hon att du kommer ha skitont i ryggen imorgon men på söndag blir det bra.. Mycket riktigt, när jag vaknade på lördagen, så hade jag satans ont och jag å Minne00 fick gå ut å prommenera en stund för att det skulle släppa... Sedan kom Stockholmsträffen och spriten fick en att glömma den värsta smärtan men jag gruvade mig för att vakna på söndagen.. Söndag morgon och jag var rädd för att gå upp eftersom jag hade sovit i en bäddsoffa och tänkte att det här kan aldrig vara bra.. Jag flög ur sängen utan den minsta tillstymmelsen till värk och idag en vecka senare så känner jag mig som en tjugoåring i ryggen (även om resten av kroppen känns som 65 )... Sä idag är jag sannerligen glad för ryggsmärta gör en totalt handikappad.. Härligt Köttis, en riktigt Happy Ending på den historien. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Juni 20, 2013 Dela Inlagd Juni 20, 2013 Dagens glädjeämne måste vara att morsan är 125 mil bort. .. utskällningar på telefon är jobbiga nog. ... Största glädjen idag har dock kommit från Siamkap och MickeSurin, tack för att ni har tålamod med mig, det är värt mer än ni anar! !!!! asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu