stefan5300 Inlagd Februari 25, 2013 Dela Inlagd Februari 25, 2013 Min nykterhetsperiod har pågått i 53 dagar, 1 dag mer än mina 52 dagar före Jul 2012. Ska bli intressant att se hur länge jag kan hålla mig, Isaan kan vara trevligt utan fylleri. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Februari 25, 2013 Dela Inlagd Februari 25, 2013 Det blir plusgrader idag på dan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moo Daeng Inlagd Februari 25, 2013 Dela Inlagd Februari 25, 2013 ... att jag äntligen har kommit till LOS och upptäckt att det är Buddha-dag. No Chang! Built for comfort, not for speed Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 25, 2013 Dela Inlagd Februari 25, 2013 ... att jag äntligen har kommit till LOS och upptäckt att det är Buddha-dag. No Chang! Märkte samma sak här men på stranden är det full fart åndå och ölen flödar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Mars 3, 2013 Dela Inlagd Mars 3, 2013 Att allt jobb med kråkslottet ger resultat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 3, 2013 Dela Inlagd Mars 3, 2013 (ändrad) Fel tråd ju Fast jag blir glad av mat Ändrades Mars 3, 2013 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 3, 2013 Dela Inlagd Mars 3, 2013 Jag hittade en hummer i frysen igår, ska laga till den straxt Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Mars 3, 2013 Dela Inlagd Mars 3, 2013 Jag hittade en hummer i frysen igår, ska laga till den straxt En snuskHummer?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 3, 2013 Dela Inlagd Mars 3, 2013 En snuskHummer?? Nix en canadensare, kommer bilder på den rackarn i mattråden, lite senare Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Mars 3, 2013 Dela Inlagd Mars 3, 2013 Nix en canadensare, kommer bilder på den rackarn i mattråden, lite senare En Canadensisk snuskhummer...Något FFF tagit hem då!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 3, 2013 Dela Inlagd Mars 3, 2013 (ändrad) för att jag frostat av frysen i köket, (glömde det förra vintern) så det tog lite tid.. tur att den i källaren sköter det själv. Ändrades Mars 3, 2013 av ellim63 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jocko53 Inlagd Mars 3, 2013 Dela Inlagd Mars 3, 2013 Att duktiga idrots män,kvinnor,får medborgarskap när resultaten är rätt :14: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Mars 3, 2013 Dela Inlagd Mars 3, 2013 Att duktiga idrots män,kvinnor,får medborgarskap när resultaten är rätt :14: Får dom medborgarskapet efter dom har gjort bra resultat eller vad menar du? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 3, 2013 Dela Inlagd Mars 3, 2013 Nix en canadensare, kommer bilder på den rackarn i mattråden, lite senare Men nu tror jag du har blandat bort dina kort helt, vad har FFF med min hummer att göra Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 3, 2013 Dela Inlagd Mars 3, 2013 Gissa en gång...? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Mars 3, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Mars 3, 2013 Gissa en gång...? Grattis än en gång! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jocko53 Inlagd Mars 3, 2013 Dela Inlagd Mars 3, 2013 Får dom medborgarskapet efter dom har gjort bra resultat eller vad menar du? Bra resultat=svenskmeborgare? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Mars 3, 2013 Dela Inlagd Mars 3, 2013 Idag är jag glad för att Pol Gen Pongsapat Pongcharoen och PTP förlorade valet i Bangkok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 3, 2013 Dela Inlagd Mars 3, 2013 ... att jag äntligen har kommit till LOS och upptäckt att det är Buddha-dag. No Chang! Ingen förlust Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 3, 2013 Dela Inlagd Mars 3, 2013 Ingen förlust Stor förlust... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 4, 2013 Dela Inlagd Mars 4, 2013 (ändrad) Stor förlust... Ingen som dricker längre , jo några förvirrade själar på ett svenskt thaiforum he he Ändrades Mars 4, 2013 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 Att jag bara rökt ett (1) ciggpaket sen i fredags. Nu behöver jag råd... Ett par cigg om dagen eller tvärstopp nu???? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 Ingen tvekan. Tvärstopp naturligtvis Man kan inte "sluta röka" lite grann Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 Att jag bara rökt ett (1) ciggpaket sen i fredags. Nu behöver jag råd... Ett par cigg om dagen eller tvärstopp nu? ??? Klarar du dig med 2 om dagen, så kör det ett tag! Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 Det jag vet just nu att idag blir det inga fler.. Dom är slut å jag tog en PYYYSSSS så jag inte kunde åka och köpa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu