Jump to content
IGNORERAD

Idag är jag glad för att.. :)

Wwax

Recommended Posts

att jag spelat 18 hål golf i dag för endast 300 bath inkl caddy och

jag vann 20 kr på Lotto i lördags och.

vann 150 kr på pisskådlotteriet i lördags  :14:

(att vi åker hem till swe i morgon talar vi tyst om)

Dela på andra sajter

Glad för att kunna känna sig som att man var i Thailand när man följer resetrådarna.

Starkt jobbat ni som uppdaterrar oss andra :14: :14:

jrk

Ändrades av jrk
Dela på andra sajter

För att jag har en intelligent och vacker fru, jag är frisk, har varmt, jag får mat, jag har jobb, tak över huvudet, jag får göra vad jag vill. :thumbsup::crazy:

Dela på andra sajter

Att jag varit nästan alkoholfri sedan jag kom tillbaka från Pattaya till obygden 3;dje Januari, 3 burkar Chang på lika många dagar är ju nästan alkoholfritt.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Att jag varit nästan alkoholfri sedan jag kom tillbaka från Pattaya till obygden 3;dje Januari, 3 burkar Chang på lika många dagar är ju nästan alkoholfritt.

Nu är du dagvild, det är den 23e idag inte den 6e

Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

3 burkar chang räknas som måltidsdryck  :crazy: själv är jag inne på 5:e månaden  :thumbsup: (nykter)

Ändrades av måne

Måne

Dela på andra sajter

3 burkar chang räknas som måltidsdryck  :crazy: själv är jag inne på 5:e månaden  :thumbsup: (nykter)

Starkt med 5 månaders nykterhet, själv får jag se om jag klarar 52 dagar som förra gången, i nuläget är jag inte det minsta sugen på att bli full men kanske en öl skulle smaka lite någon gång ibland men bara en öl.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

Starkt med 5 månaders nykterhet, själv får jag se om jag klarar 52 dagar som förra gången, i nuläget är jag inte det minsta sugen på att bli full men kanske en öl skulle smaka lite någon gång ibland men bara en öl.

Inte svårt att vara nykter i den här kylan,blir inte ens sugen.Men när man ser era bilder så känns det som jag borde sitta med en back öl i VÄRMEN PÅ EN STRAND eller ett stenbord funkar nog oxå :14:

Måne

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Menar du inte att du är inne på den femte måltiden för idag?

Dela på andra sajter

I morse blev jag glad när hustrun kom hem efter några dygns vistelse i hembyn.

Nu är jag mindre glad därför att hon under dagens lopp träffat en kompis som kan svenska och lärt henne ett nytt uttryck.

Det lyder "jag har inte tid". Det gillar jag inte alls. :13:

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

idag ar jag glad att ha malat fardigt och atit den forsta maddagen i min nya restaurant som oppnar inom kort

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Idag är jag glad över att ha klarat mig två dagar på jobb utan att bli förbannad eller allt för upprörd.

Dela på andra sajter

Idag är jag glad över att ha klarat mig två dagar på jobb utan att bli förbannad eller allt för upprörd.

Det går snart över, och då är det som vanligt igen.

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

o så är det mitt o frugans fel att det inte är drygt 7 månader.. :crazy:

Dela på andra sajter

För att man kan börja kolla resor till Thailand igen. Året 2012 var hemskt. Nu ser vi ljuset i mörkret

Dela på andra sajter

Är du säker på det?? :crazy:

Jajamensan,att få bevista en 99-årsdag är få förunnat och dessutom våra bästa vänner,så JA,det var det värt.Och blev inte ens fyllsjuk efter 1 1/2 dagars  :ok: Men man ska inte utmana ödet för ofta och nu kör vi vitt i vinter,sen när (om)värmen kommer så blir det till att kyla kroppen igen,förhoppningsvis med några av er  :17:

Måne

Dela på andra sajter

Jajamensan,att få bevista en 99-årsdag är få förunnat och dessutom våra bästa vänner,så JA,det var det värt.Och blev inte ens fyllsjuk efter 1 1/2 dagars  :ok: utan fyllan satt i tre dagar  :17:

ojoj så det kan gå

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...