Guest Fredman Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Att jag har en byrålåda att sparka fast fingrarna i. Så jag inte i d i o t-förklarar stora delar av klientelet här... Men myntet har ju två sidor, och vi kan ju vara vänner ändåå Vill du utveckla? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 För att nu e det bara 2 arbets veckor kvar innan den välförtjänta 6 månaders semestern ... two more weeks working and earning money for the rice before six months of relaxing in Bangkok.. Hmm... dubbelnick avslöjat? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 //...Så jag inte i d i o t-förklarar stora delar av klientelet här... Men myntet har ju två sidor, och vi kan ju vara vänner ändåå Allt har en ände och korven den har två - minst! Hoppas man inte står med på den listan kompis. Trevlig afton! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Oktober 13, 2012 Dela Inlagd Oktober 13, 2012 Idag är jag glad att vara tillbaka här efter en lång avstägning. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 13, 2012 Dela Inlagd Oktober 13, 2012 Ännu en dag att vara glad för att jag har den familj jag har Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 17000 norska i restskatt vände och blev 6500 i återbäring... Sent from my iPad using Tapatalk HD I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Att vi blev bjuden på bröllopp.Det är trevligt. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Att vi blev bjuden på bröllopp.Det är trevligt. Bjuden?Här ligger en hund begraven,det kostar alltid mer än man hinner häva i sig Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Idag är jag glad för att det är uppehåll i regnandet ibland Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 24, 2012 Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Idag är jag glad för att dom hägnat in mitt strandtillhåll mot speedboats och jetskis Tänk om dom kunde stänga ute alla tjatiga Rayban försäljare också.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 24, 2012 Dela Inlagd Oktober 24, 2012 17000 norska i restskatt vände och blev 6500 i återbäring... Sent from my iPad using Tapatalk HD Ja, i Norge är det vanligt att pruta på skatten. Skulle kunna tro att dom köpt systemet av grekland Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd Oktober 24, 2012 Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Att jag vaknat och fortfarande lever, att inte yngsta dottern vaknat så jag kan sitta här och dega. När hon vaknat har jag inte en chans. ha de bra alla.så hörs vi senare när jag får tid. bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 24, 2012 Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Idag är jag glad för att jag slapp skjutsa frugan till jobbet,då behöver jag inte gå ur morgonrocken på hela dagen Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 24, 2012 Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Idag är jag glad för att det bara är en vecka kvar tills jag ska hem. Tiden går sakta. Därmed bör det vara underförstått att både moderatorer och känsliga läsare bör ha överseende med inlägg från samhalls verkstad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swedmark Inlagd Oktober 24, 2012 Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Idag är jag glad för att SC er tilbaka på MPR. En dansk som ber om ursäkt för hans konstiga svenska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 24, 2012 Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Idag äe ja glad för att jag inte gick ut....heheheheheh Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Oktober 24, 2012 Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Idag äe ja glad för att jag inte gick ut....heheheheheh Och ännu gladare är du i morrn när du vaknar pigg och utvilad. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 24, 2012 Dela Inlagd Oktober 24, 2012 ....idag är jag glad för att ännu en dag stått över allmosorna till Borgs vansinne!.. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Oktober 24, 2012 Dela Inlagd Oktober 24, 2012 (ändrad) Jag är glad för att jag fick min vedpanna såld till ett bra pris och ännu gladare att köparen själv kommer att demontera och baxa upp allt från källaren sen när han hämtar grejerna Ändrades Oktober 24, 2012 av jlh66 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Oktober 24, 2012 Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Att jag har fått en lön som jag var nöjd med Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Oktober 24, 2012 Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Att jag har fått en lön som jag var nöjd med Grattis till dig då. själv kommer man nog att få käka mackisar hela månaden. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mussemannen Inlagd Oktober 24, 2012 Dela Inlagd Oktober 24, 2012 (ändrad) För att vara helt ärlig jag är glad för att jag är galet full och får åka hem i morgon lite trött på Munchen i varje fall tills nästa vecka. Fan rn jag åker hem det är ju idag inte i mor puh sova nu. Ändrades Oktober 24, 2012 av mussemannen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 ...för att giget igår gick kalasbra och nån vänlig själ stoppade hela 1000 Baht i drickslådan! Tack och bock! mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Att jag fått en ny batterieliminator som passar till min gamla ångmaskin, få se hur länge den håller, hoppas det blir länge så jag slipper skäll för avsaknad av å ä ö...Cheers! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 För att jag fick 6 rätt på lotto men som vanlig måste man gnälla,den första siffran var en 5:a och jag hade en 4:a mitt joker nummer börjar på 52 och det blev 50 men man får vara glad för smulan.Närmare än så här kommer jag väl aldrig. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu