jrk Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 Ja där har vi inte mycket gemensamt vad det gäller mat... Jag äter mer eller mindre allt och är inte kräsen... Mcdonalds, max, burger king, frasses m.m. Pizza, kebab å sånt. Äter gärna thaislafs, japanskt, indiskt, kinesmat.. Snabbmakaroner och falukorv/fiskpinnar? delikatess Medans du rekommenderar "svensk husmanskost" om jag fattat det hela rätt? Och Jensens böfhus i gbg har jag ätit 5-6 gånger och vart lika nöjd varje gång... Så det kan jag nog erkänna, eftersom du e duktig på mat (vad jag förstått från många här på MPR) och jag ganska värdelös så skulle jag aldrig våga bjuda dig på hemlagat iaf.. he he För i köket blir det nog inga + poäng för herr Axelsson... Hehe Huvudsaken man är nöjd med maten och midjemåttet Mvh jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Highlander Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Att jag fick ca 80 krabbor i tinorna! Fd agronomklepptoman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Jag vann 140 Baht i MPR lotteriet Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Att jag kan sitta inne i värmen och titta ut på kylan.Inte behöver jag skrapa rutan heller Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Att man har ca 7 år kvar till pensionen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
otto Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Att jag hade så bra värden på njurarna idag ( dom bästa på tio år ) Så nu kanske man vågar hälsa på Gotland åxo. Otto Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 (ändrad) Att FF har råd med garage till våra 2 bilar så vi slipper skrapa rutor.. FF Ändrades Oktober 12, 2012 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Birger Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Idag är jag glad för att jag ridit grannens förbannade häst utan att bli avkastad. Mina barn är mycket besvikna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Jag är glad att jag är Svensk! MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Idag är jag glad för att man i Svea rike har rätten att leva med tron att kött uppkommer ur vita förpackningar på Konsum. Till exempel.. Och att arbetsveckan förhoppningsvis är slut nu och att man kanske får dricka ett par Zeunerts å tänka på Husse... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 I dag är jag glad att jag slipper rikt och svetsjobb under 2 dagar.HELG! PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Highlander Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 I dag är jag glad för på måndag får jag nog sparken! Fd agronomklepptoman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Jag är så glad i dag för att denna dagen kommer ej tillbaka i mitt liv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Att ballen står rätt upp...Nä skoja bara Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Min jiggkonstruktion är snart klar. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 (ändrad) I dag är jag glad att jag slipper rikt och svetsjobb under 2 dagar.HELG! Haha,jobbar vi med samma sak typ? Ändrades Oktober 12, 2012 av ola med b Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Haha,jobbar vi med samma sak typ? Kanske skicka ett pm.så berättar jag om mitt slaveri. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 För att nu e det bara 2 arbets veckor kvar innan den välförtjänta 6 månaders semestern Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 I dag är jag glad att jag slipper rikt och svetsjobb under 2 dagar.HELG! Kom över, jag behöver hjläp! Hjälp! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Kom över, jag behöver hjläp! Hjälp! Jag kommer om priset är det rätta! PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 :crazy:Glömde . PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Blev något fel ursäkta jag är lite full! PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 (ändrad) Att jag har en byrålåda att sparka fast fingrarna i. Så jag inte i d i o t-förklarar stora delar av klientelet här... Men myntet har ju två sidor, och vi kan ju vara vänner ändåå Ändrades Oktober 12, 2012 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Highlander Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Käringa jobbar! Fd agronomklepptoman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 ... two more weeks working and earning money for the rice before six months of relaxing in Bangkok.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu