Guest Forden34 Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Försök inte surgubbe, tänk dej en sommarnatt i Dalarna, ensam i en Challanger hemi cab. Hehe, sköt om dej gubben Nån cabåkning blire inte Odin men väl åkning i limmon när den blir färdig å det får bli nästa år å tills dess är jag en surgubbe :crazy: Skämt å sido så är jag en glad skit som tycker om allt å alla Jag är glad för att jag är klar med den förbannade mondeon med sparklådsbyten å ska tillbringa tiden med å renovera upp en triumph åt en kund sen blire å lacka en folkabubbla å en amazon å en vito pickup å en epatraktor å en massa smått skit PUST Å STÖN men vad gör man inte för å få ha en bra tid i Thailand när man är där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 För att mitt kära djurgården vann idag med en man mindre på plan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Att jag slipper vara i Pattaya under Song Khran Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 Det är måndag och jag sitter i solen fast i skuggan och dricker morronfika i 29 gr värme! Kunde varit värre! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 ..jag börjar må bättre, hela gårdagen spenderades i ryggläge. Aldrig mera brännvin, nu blir det bara öl i fortsättningen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 ..jag börjar må bättre, hela gårdagen spenderades i ryggläge. Aldrig mera brännvin, nu blir det bara öl i fortsättningen Det där har du aldrig sagt förut i ditt liv eller ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 Nja, förra lediga helgen höll jag mig enbart till öl och mådde prima. Tyvärr var det ju påsk med sill och nubbe som ställde till det de här helgen.. Sakta men säkert börjar vetskapen om vad brännvin gör med kroppen ta sig in i min trånga skalle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 ..jag börjar må bättre, hela gårdagen spenderades i ryggläge. Aldrig mera brännvin, nu blir det bara öl i fortsättningen Nja, förra lediga helgen höll jag mig enbart till öl och mådde prima. Tyvärr var det ju påsk med sill och nubbe som ställde till det de här helgen.. Sakta men säkert börjar vetskapen om vad brännvin gör med kroppen ta sig in i min trånga skalle Är du helt säker på att det är spriten som är boven? Jag tycker mer det låter som sillen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 Är du helt säker på att det är spriten som är boven? Jag tycker mer det låter som sillen.. Det var kanske brännvinssill? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 Nog bäst att sluta äta sill också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 Jag är glad för nu ska jag gå på Hammarbys hemmapremiär på Söderstadion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 Jag är glad för nu ska jag gå på Hammarbys hemmapremiär på Söderstadion Passa på o njut av det då.för glädjen håller nog inte i sej så länge . Lycka till/Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 Jag är glad för nu ska jag gå på Hammarbys hemmapremiär på Söderstadion Vilken division spelar brajen i nu för tiden ?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
khun-petch Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 Nja, förra lediga helgen höll jag mig enbart till öl och mådde prima. Tyvärr var det ju påsk med sill och nubbe som ställde till det de här helgen.. Sakta men säkert börjar vetskapen om vad brännvin gör med kroppen ta sig in i min trånga skalle Jag har också sagt nej till sprit sen ett par år tillbaka,men är jag hemma i Sverige med midsommarsnaps så är det förståss okej. För min del är det mest för att jag ska lätt kunna slå ifrån mig när mina svågrar eller grannar har fest. Jag har tillräckliga problem med att hålla ÖLintaget på en acceptabel nivå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
foreverbubbles8 Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 Jag är glad för nu ska jag gå på Hammarbys hemmapremiär på Söderstadion Idag är en stor dag! Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sangsomcoke Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 För att Hammarby vann. Bjuder även på en tube hastigt skapat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd April 10, 2012 Dela Inlagd April 10, 2012 För att inventeringen i butiken är klar, har räknat spinnare&wobblers hela söndagen mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 10, 2012 Dela Inlagd April 10, 2012 För att bajen vann igår Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 10, 2012 Dela Inlagd April 10, 2012 För att den här kom i min brevlåda idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
keppe Inlagd April 10, 2012 Dela Inlagd April 10, 2012 Idag är en stor dag! mäktigt respekt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd April 10, 2012 Dela Inlagd April 10, 2012 För att den här kom i min brevlåda idag Tai Orathai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 10, 2012 Dela Inlagd April 10, 2012 Brynäs slog Skellefteå enkelt :14: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd April 11, 2012 Dela Inlagd April 11, 2012 Brynäs slog Skellefteå enkelt :14: nu blev det fel... men jag fixar så att modsen flyttar detta till " idag är jag ledsen för att " tråden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 11, 2012 Dela Inlagd April 11, 2012 nu blev det fel... men jag fixar så att modsen flyttar detta till " idag är jag ledsen för att " tråden Man behöver inte vara ledsen när man får stryk av dom bästa. (Även om det var ett juniorbetonat gäng igår) Hade varit betydligt ledsammare om ni fått stryk av AIK. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd April 11, 2012 Dela Inlagd April 11, 2012 För att för första gången på 9 år i Pattis blev jag och frun stoppade i två poliskontroller när vi i kväll var på väg hem i bilen. Jag har förvisso blivit stoppad tidigare av polisen, men då pga de vanliga kaffepengarna som skulle inkasseras. Den här satsningen inför Songkran har jag läst om, men trodde inte att jag skulle få uppleva att den faktiskt genomförs. Bra jobbat, BIB! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu