UglyFarang Inlagd April 13, 2024 Dela Inlagd April 13, 2024 (ändrad) 18 timmar sedan, skrev rolba: Ostädat och massor av tvätt och disk så känner hon sig verkligen saknad. Städerskan har fixat städningen ganska ok och jag har inga problem med att fixa min egen tvätt och diskmaskinen funkar helt ok, så ordningen är bra. Ändrades April 13, 2024 av UglyFarang Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 12, 2024 Dela Inlagd Maj 12, 2024 Idag är jag glad för att en MPR medlem vann eländet 😉 Nemo såg ut att bli rejält omskakad av glädje när hen kammade hem segern i Eurovision song contest. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 1, 2024 Dela Inlagd Juni 1, 2024 Man får sluta att snacka med brudarna så har man full pott. 3 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 2, 2024 Dela Inlagd Juni 2, 2024 (ändrad) Ändrades Juni 2, 2024 av Kenneth4618 2 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Juli 9, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 9, 2024 ... jag blivit farfar igen Mali fick en syster igår som skall heta Ami.. Blir lätt att hålla reda på födelsedagarna mellan de två då det blev samma datum. Enis 19 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 9, 2024 Dela Inlagd Juli 9, 2024 1 timme sedan, skrev Enis: ... jag blivit farfar igen Mali fick en syster igår som skall heta Ami.. Blir lätt att hålla reda på födelsedagarna mellan de två då det blev samma datum. Enis Kan bli så om man bara får komma till en gång om året. 🤣 Hälsa Tony och gratulera. 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 13, 2024 Dela Inlagd September 13, 2024 Att min semester på 7 veckor börjar nu! 7 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 13, 2024 Dela Inlagd September 13, 2024 2 timmar sedan, skrev 65Selander: Att min semester på 7 veckor börjar nu! Jag är inne på tredje veckan nu. Ca 45 kvar. 😇 2 1 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Januari 1 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 1 Glad för frugans skull. Nytt rekord i massagen. 101 kunder idag. Det rullar på bra när jag håller mig undan och sippar på en öl i någon bar. 22 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Mars 9 Dela Inlagd Mars 9 Glad över 5-milen samt Bajen åkter ur cupen. Inga lag kvar från Stockholm. 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 9 Dela Inlagd Mars 9 Jag vill inte dra allt för stora växlar över det här men jag är jäkligt glad över att mitt älskade Blåvitt presterar långt mycket bättre än förra året🙏....... Först en skalp, med seger på bortaplan mot Djurgården i Svenska Cupen och idag en fullständig kross mot Hammarby på hemmaplan🙏❤️...... Hoppas det håller i sig till Allsvenskan🤞....... 5 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd Maj 13 Dela Inlagd Maj 13 Inte en sekund för tidigt! https://www.svt.se/nyheter/inrikes/marta-stenevi-jag-lamnar-partipolitiken "Men vet ni, jag har varit rädd och tyst så länge." 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd Maj 13 Dela Inlagd Maj 13 2 hours ago, uptoyou said: Ersätts garanterat av någon som är "mycket bättre" 😱 Denna? 2 hours ago, uptoyou said: Ersätts garanterat av någon som är "mycket bättre" 😱 Två kvar,tyvärr 4 2 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd Juni 28 Dela Inlagd Juni 28 Strandhäll lämnar politiken https://omni.se/annika-strandhall-lamnar-politiken/a/Jbdpv8 1 2 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kötthandlarn Inlagd Juni 30 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 30 On 2025-06-28 at 15:22, skrev Aray Na: Strandhäll lämnar politiken https://omni.se/annika-strandhall-lamnar-politiken/a/Jbdpv8 Inte en dag för tidigt för den människan, som har poserat med en T-shirt med trycket: "Working class hero", trots att hon inte har arbetat på riktigt en enda dag i hela hennes liv🤬..... Vilket kan jämföras med de övriga Socialdemokraterna i ledningen, som heller aldrig haft ett riktigt arbetarjobb och dessa skall alltså representera riktiga arbetare 🤬?! Fast man kanske inte skulle gnälla på dessa sossar, utan egentligen på alla de riktiga arbetare som fortfarande röstar på sossarna och inte har fattat att de är så blåsta av ledningen....... 9 1 5 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 3 Dela Inlagd Juli 3 (ändrad) Åke och Ros-Marie kända från TV-.succen Ullared gör comeback i rutan. Nu skall detta ikoniska par vara med i den svenska versionen av Charterfeber. Lite orättvist är det dock då Ullareds-profilen Kjell hade sin stora dröm att åka till just Kanarieöarna istället för att tvingas till Ullared av frugan,som oxå heter Ros-Marie, men det var ju iofs innan han blev kändis... Ändrades Juli 3 av Benriach 1 4 Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Juli 3 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 3 Glad för att jag tog mig helskinnad från jobbet till hotellet. 10 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 3 Dela Inlagd Juli 3 7 minuter sedan, skrev rolba: Glad för att jag tog mig helskinnad från jobbet till hotellet. Haha, du glömde bilden på den livsfarliga flygande kartongen... 2 4 Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juli 3 Dela Inlagd Juli 3 52 minuter sedan, skrev Benriach: Åke och Ros-Marie kända från TV-.succen Ullared gör comeback i rutan. Nu skall detta ikoniska par vara med i den svenska versionen av Charterfeber. Lite orättvist är det dock då Ullareds-profilen Kjell hade sin stora dröm att åka till just Kanarieöarna istället för att tvingas till Ullared av frugan,som oxå heter Ros-Marie, men det var ju iofs innan han blev kändis... Har sett några avsnitt utav den Norska. lyteskomik 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd Juli 3 Dela Inlagd Juli 3 9 minutes ago, 65Selander said: Har sett några avsnitt utav den Norska. lyteskomik Kommer inte bli bra, enda sevärda var när Kjell grillade, den gubben är inte med 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 3 Dela Inlagd Juli 3 1 timme sedan, skrev Benriach: Haha, du glömde bilden på den livsfarliga flygande kartongen... Den var nog på någon annan sida. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... navion hispania Inlagd Juli 4 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 4 Att jag fått labyrint tätning / vev axel tätningen monterad. Trångt ,skitigt tungt. Nu får det fan bli lite högtryck så blästring & målning blir klart 21 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Igår kl. 06:11 Dela Inlagd Igår kl. 06:11 Inget regn på flera dagar och temperaturen hyffsat stabil. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Igår kl. 08:33 Dela Inlagd Igår kl. 08:33 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev rolba: Inget regn på flera dagar och temperaturen hyffsat stabil. 5 grader mer än vad vi har. men kryper statdigt upp med 1 grad per dag här med ( lampang ) men så fort det slutar regna börjar bond-djävlarna elda, så PM2.5 stiger statdigt det med. PM 2.5 var nere på noll, när det regnade. Nu uppemot 30. Ändrades Igår kl. 08:51 av Nicholas 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Igår kl. 08:50 Dela Inlagd Igår kl. 08:50 15 minuter sedan, skrev Nicholas: 5 grader mer än vad vi har. men kryper statdigt upp med 1 grad per dag här med ( lampang ) men så fort det slutar rengna börjar bond-djävlarna elda, så PM2.5 stiger statdigt det med. PM 2.5 var nere på noll, när det regnade. Nu uppemot 30. såg på kartor att hemma hos oss hade det varit neråt 13 grader... /Enis 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu