andrejsdenruskige Inlagd December 31, 2022 Dela Inlagd December 31, 2022 On 2022-12-30 at 01:12, skrev Nicholas: om jag kunde skulle jag ge M33 ett liv. Han hade nog inte tackat nej till ett liv på roof top barer. Det är nog lätt ordnat. Bara ge honom det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 1, 2023 Dela Inlagd Januari 1, 2023 Nytt år nu. Minns 2022 som om det vore igår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 1, 2023 Dela Inlagd Januari 1, 2023 6 timmar sedan, skrev rolba: Nytt år nu. Minns 2022 som om det vore igår. Snor den.. 555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Januari 10, 2023 Dela Inlagd Januari 10, 2023 Samtliga partier utom SD och M backar i Aftonbladet/Demoskops nya mätning. SD går starkast framåt med en ökning på 2,2 procentenheter.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 11, 2023 Dela Inlagd Januari 11, 2023 (ändrad) Att körkortet är förlängt i 5 1/2 år till. Tog bara 20 minuter när alla papper var på plats. Kostade 505 Bath denna gång 🙂 Numera kan man göra filmvisningen på nätet med några kontrollfrågor. Rätt som det var så dök det upp en ruta där det stod verifiera inom 2 sekunder, så inget fusk. Sedan fick man en kod som visades vid kontoret Ändrades Januari 11, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 11, 2023 Dela Inlagd Januari 11, 2023 5 timmar sedan, skrev Alarik: Samtliga partier utom SD och M backar i Aftonbladet/Demoskops nya mätning. SD går starkast framåt med en ökning på 2,2 procentenheter.. länk? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 11, 2023 Dela Inlagd Januari 11, 2023 47 minuter sedan, skrev 65Selander: länk? https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/l348pL/aftonbladet-demoskop-stodet-for-mp-har-halverats-sedan-valet Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 11, 2023 Dela Inlagd Januari 11, 2023 3 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Att körkortet är förlängt i 5 1/2 år till. Tog bara 20 minuter när alla papper var på plats. Kostade 505 Bath denna gång 🙂 Numera kan man göra filmvisningen på nätet med några kontrollfrågor. Rätt som det var så dök det upp en ruta där det stod verifiera inom 2 sekunder, så inget fusk. Sedan fick man en kod som visades vid kontoret För den som vill prova https://www.dlt-elearning.com/ “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swedmark Inlagd Januari 11, 2023 Dela Inlagd Januari 11, 2023 9 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Att körkortet är förlängt i 5 1/2 år till. Tog bara 20 minuter när alla papper var på plats. Kostade 505 Bath denna gång 🙂 Numera kan man göra filmvisningen på nätet med några kontrollfrågor. Rätt som det var så dök det upp en ruta där det stod verifiera inom 2 sekunder, så inget fusk. Sedan fick man en kod som visades vid kontoret Var det i Kumphawapi? En dansk som ber om ursäkt för hans konstiga svenska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Januari 11, 2023 Dela Inlagd Januari 11, 2023 Hittat lite intressant litteratur som skildrar det hårda sjömanslivet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 12, 2023 Dela Inlagd Januari 12, 2023 (ändrad) 11 timmar sedan, skrev Swedmark: Var det i Kumphawapi? Ja, och försök få lucka 3 för hon var både söt, trevlig och hjälpsam 🙂 Ändrades Januari 12, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 30, 2023 Dela Inlagd Januari 30, 2023 26 minuter sedan, skrev uptoyou: Vi är så förbannat glada idag, speciellt jag som kommer att slippa all frustration med kontakten av Migrationsverket. Hoppas att jag aldrig mer behöver ha kontakt med den myndigheten Vi fick idag meddelandet att frugan är svensk medborgare nu, döttrarna blev det för 1 månad sedan Stort grattis till er! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 14, 2023 Dela Inlagd Februari 14, 2023 Hurra, min kamera har vaknat till liv igen. Tyvärr endast i svampmode. Men bara så att ni vet så är det två skitsnygga brudar på bild. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Februari 14, 2023 Dela Inlagd Februari 14, 2023 6 minuter sedan, skrev rolba: Hurra, min kamera har vaknat till liv igen. Tyvärr endast i svampmode. Men bara så att ni vet så är det två skitsnygga brudar på bild. Haha, örebroar'n hade lite kass fokus på sina bilder. :- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 14, 2023 Dela Inlagd Februari 14, 2023 (ändrad) Frun kom hem med lite favoritgodis, lakrits 🥰 Ändrades Februari 14, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Februari 23, 2023 Dela Inlagd Februari 23, 2023 Tack Ebba, för att man fått betalt 1 år för att förbruka ström 🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 24, 2023 Dela Inlagd Februari 24, 2023 On 2023-02-23 at 09:08, skrev Dolemon: Tack Ebba, för att man fått betalt 1 år för att förbruka ström 🙏 Kanske inte är Ebbas fel, utan de som valde att stänga ner Europas mest välbalanserade och effektiva elnät??... Men vad vet jag?..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Februari 24, 2023 Dela Inlagd Februari 24, 2023 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Kanske inte är Ebbas fel, utan de som valde att stänga ner Europas mest välbalanserade och effektiva elnät??... Men vad vet jag?..... Hur tänker du ,Ebbas fel att han får elstöd och vem valde att stänga ned elnätet som ni inte har i södra Sverige , Vem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Februari 24, 2023 Dela Inlagd Februari 24, 2023 2 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Kanske inte är Ebbas fel, utan de som valde att stänga ner Europas mest välbalanserade och effektiva elnät??... Men vad vet jag?..... Alltid skönt att köpa billigt, betala 37 öre få 50 öre 🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Februari 25, 2023 Dela Inlagd Februari 25, 2023 Frun glömde sina Raybans i en Grab taxi igår och vi tog för givet att de var borta för alltid! Men när vi checkade ut nu så hade Grab föraren lämnat in dem i receptionen….. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Mars 8, 2023 Dela Inlagd Mars 8, 2023 Sol i söder och rejält kallt i norr är vad onsdagsvädret bjuder på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 8, 2023 Dela Inlagd Mars 8, 2023 Gud ske pris för skatteåterbäring i år för både frugan och mig Nu när paprikan är så dyr 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 9, 2023 Dela Inlagd Mars 9, 2023 Lägsta restskatten i mannaminne. I princip är det fastighetsskatten som ställer till det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Mars 9, 2023 Dela Inlagd Mars 9, 2023 Först elstödet och sedan skatteåterbäringen. Blir nog både en räkmacka och en öl på Arlanda inom kort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 9, 2023 Dela Inlagd Mars 9, 2023 45000.- tebaks! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu