Issanbonde Inlagd September 21, 2022 Dela Inlagd September 21, 2022 1 timme sedan, skrev Alarik: Han? Är det inte en älgko? Om du zoomar så är det en 8 taggade minst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd September 21, 2022 Dela Inlagd September 21, 2022 Nu var grannen här å vill bygga torn på min mark. Han säger 10 taggare! Han har arrendet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd September 21, 2022 Dela Inlagd September 21, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 21, 2022 Dela Inlagd September 21, 2022 11 minuter sedan, skrev Issanbonde: Nu var grannen här å vill bygga torn på min mark. Han säger 10 taggare! Han har arrendet Synd trodde det du som fick skjuta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd September 21, 2022 Dela Inlagd September 21, 2022 Precis nyss, skrev goli006: Synd trodde det du som fick skjuta Nänä ingen licens! Bara licens på skinnjackan 🤗 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd September 21, 2022 Dela Inlagd September 21, 2022 33 minuter sedan, skrev apknug: Baksätesjägarna vet bäst tydligen....... Lilla gubben räkna själv. Bild finns ju! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 21, 2022 Dela Inlagd September 21, 2022 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Issanbonde: Om du zoomar så är det en 8 taggade minst Ja, se på fan det var ju en han. Ändrades September 21, 2022 av Alarik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 22, 2022 Dela Inlagd September 22, 2022 Idag är jag glad å min väns vägnar. Nyligen fick min gode väns fru anställning i Thailand. Så de for över till Thailand och har varit där ett tag nu. Hon (svensk) jobbar för fullt och han .... jobbar inte fullt så mycket. Nu har han fått en present av sin fru. En ny motorbike. Nu är han, gissar jag, en lycklig karl. https://www.yamaha-motor.co.th/commuter/xsr155-2022/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 22, 2022 Dela Inlagd September 22, 2022 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Idag är jag glad å min väns vägnar. Nyligen fick min gode väns fru anställning i Thailand. Så de for över till Thailand och har varit där ett tag nu. Hon (svensk) jobbar för fullt och han .... jobbar inte fullt så mycket. Nu har han fått en present av sin fru. En ny motorbike. Nu är han, gissar jag, en lycklig karl. https://www.yamaha-motor.co.th/commuter/xsr155-2022/ Vill hon bli av med honom??? MC ligger skyhögt över alla andra olyckor i Thailand.... Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd September 24, 2022 Dela Inlagd September 24, 2022 Brynäs-Luleå 2-5 Heja Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 26, 2022 Dela Inlagd September 26, 2022 Fick mail idag att jag är arvtagare till en svensk guldhandlare USD 30 M. Varför hamnade det i skräpposten? Kunde ju ha missat det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 26, 2022 Dela Inlagd September 26, 2022 Glad att en vän hjälpte en gammal man att förstå de nya visumreglerna(Tack Mankan)🥰 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 30, 2022 Dela Inlagd September 30, 2022 Glad att det ser ut såhär när jag tittar in på min bank om det nu blir tuffare tider framöver. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 1, 2022 Dela Inlagd Oktober 1, 2022 I dag är jag glad hoppas jag, En ny söt Thai dam kom hit och ska sova över, skit bra sa jag vi ska ju spara på elet så vi ligger i sama säng, jag i mitten så blir det varmt Gick inte så bra, svarta ögon från min fru och hon sa du kan inte låta bli att pillra så gå och lägg dej i garaget Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 1, 2022 Dela Inlagd Oktober 1, 2022 Så jäkla glad över framgångarna för SD och högerblocket och njuter av att se vänsterblockets med MP och Pravda i täten när de spyr galla över allting. Hoppas de mår riktigt riktigt illa i sin sandlåda lång tid framöver 🤣 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chevrolet-48 Inlagd Oktober 2, 2022 Dela Inlagd Oktober 2, 2022 (ändrad) On 2022-09-22 at 14:33, skrev Baa: Vill hon bli av med honom??? MC ligger skyhögt över alla andra olyckor i Thailand.... Kanske men hur är det med pickup bilar ,många på flaket där som stryker med tyvärr . Ändrades Oktober 2, 2022 av chevrolet-48 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 2, 2022 Dela Inlagd Oktober 2, 2022 2 timmar sedan, skrev chevrolet-48: Kanske men hur är det med pickup bilar ,många på flaket där som stryker med tyvärr . Nu har jag inte den exakta siffran men det känns bekant med nånstans runt 70% mc/moppe döda sett till totalt i trafiken...klart det uppmärksammas mer om en 7'-8 st på en pickup stryker med än om 8 st moppar kraschar samtidigt på olika platser, hemskt är det men det hemskaste är ändå folkets likgiltighet... Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 2, 2022 Dela Inlagd Oktober 2, 2022 2 minuter sedan, skrev Baa: Nu har jag inte den exakta siffran men det känns bekant med nånstans runt 70% mc/moppe döda sett till totalt i trafiken...klart det uppmärksammas mer om en 7'-8 st på en pickup stryker med än om 8 st moppar kraschar samtidigt på olika platser, hemskt är det men det hemskaste är ändå folkets likgiltighet... Ja, Sant...men trodde faktiskt det var fler på mc/moppe, trodde över 80%, men hittade lite siffror på 74-75%.... "According to the foundation, motorcyclists and their pillion riders accounted for 74%" Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 4, 2022 Dela Inlagd Oktober 4, 2022 Idag är jag glad för att jag klarat att låta bli alkohol och annat sinnespåverkande i 29år. Minns fortfarande det hemska uppvaknandet på sjukhus med en brutal baksmälla. Jag hade 4 promille när jag gick in kvällen innan så jag var rejält onykter. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Oktober 4, 2022 Dela Inlagd Oktober 4, 2022 2 timmar sedan, skrev Mr Ning Ning: Idag är jag glad för att jag klarat att låta bli alkohol och annat sinnespåverkande i 29år. Minns fortfarande det hemska uppvaknandet på sjukhus med en brutal baksmälla. Jag hade 4 promille när jag gick in kvällen innan så jag var rejält onykter. Härligt bra jobbat. Mvh. Dolemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Oktober 4, 2022 Dela Inlagd Oktober 4, 2022 Idag kom återbetalningen av resan som blev inställd Mvh. Dolemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 5, 2022 Dela Inlagd Oktober 5, 2022 On 2022-10-01 at 08:54, skrev Boa52: I dag är jag glad hoppas jag, En ny söt Thai dam kom hit och ska sova över, skit bra sa jag vi ska ju spara på elet så vi ligger i sama säng, jag i mitten så blir det varmt Gick inte så bra, svarta ögon från min fru och hon sa du kan inte låta bli att pillra så gå och lägg dej i garaget Världsklass Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Oktober 10, 2022 Dela Inlagd Oktober 10, 2022 Klockan 03:15 idag blev jag stolt morfar till lilla "Stefani". Jag är dock väldigt ensam i namnvalet, men hon ser precis ut som sin morfar när han bröt näsbenet den andra gången! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 10, 2022 Dela Inlagd Oktober 10, 2022 (ändrad) Och just dag 26 år.på MHS/FHS kom in via vakten som Civil VaktC. (ABAB slutet på -99, de hade allt då MSB, g:a MSB). På den tiden det hette Persavd så var det chefen Adelöf som plockade in mig i huset. (Valhallavägen 117) Överlevt skolchefer som Genmajor Evert Båge, Konteramital Claes Tornberg, Generalmajor Karlis Neretnieks sedan så kom akademikerna in med Civila chefer som Mats Landerholm, ambassadör.och det ryktas nu som Försvarsminister om inte Karin Enström kommer tillbaka. Började på 2 tjänster Öppna/hemliga kartförrådet samt Hemliga bokförrådet innan jag ramlade in på IT. Så IT-ekniker var jag inte för 26 år sedan Ändrades Oktober 10, 2022 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 10, 2022 Dela Inlagd Oktober 10, 2022 7 minuter sedan, skrev 65Selander: Och just dag 26 år.på MHS/FHS kom in via vakten som Civil VaktC. (ABAB slutet på -99, de hade allt då MSB, g:a MSB). På den tiden det hette Persavd så var det chefen Adelöf som plockade in mig i huset. (Valhallavägen 117) Började på 2 tjänster Öppna/hemliga kartförrådet samt Hemliga bokförrådet innan jag ramlade in på IT. Så IT-ekniker var jag inte för 26 år sedan Jag lämnade MHS 94 efter avslutat MHS-AK Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu