Enis Inlagd September 11, 2022 Dela Inlagd September 11, 2022 8 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Att frun gjorde över 10000 i förtjänst efter omkostnader igår. Det hade hon aldrig gjort i Tavelsjö Vad blev momsen och skatten 🙃 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 12, 2022 Dela Inlagd September 12, 2022 14 timmar sedan, skrev Enis: Vad blev momsen och skatten 🙃 Enis 0 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 12, 2022 Dela Inlagd September 12, 2022 18 minuter sedan, skrev Kenneth4618: 0 Det är väl just vänstern som gillar att fuska med "skattn"? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 12, 2022 Dela Inlagd September 12, 2022 (ändrad) 37 minuter sedan, skrev audirs2: Det är väl just vänstern som gillar att fuska med "skattn"? Då jag betalar ca 370000 per år i skatt så tycker jag det räcker till gumman också 😄 Dessutom får man tydligen tjäna 12500 skattefritt på bär och sånt Ändrades September 12, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 12, 2022 Dela Inlagd September 12, 2022 26 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Då jag betalar ca 370000 per år i skatt så tycker jag det räcker till gumman också 😄 Dessutom får man tydligen tjäna 12500 skattefritt på bär och sånt Huva, när firman gick som bäst på 90 talet då låg man på dessa summor, bara ryser när man tänker på det! Ett år så gick det bra, sedan nästa år då gick det ner som det alltid gör, då kändes skatten ok igen! Sedan hade jag två anställda så det drog ju upp skatten åxå för det blir ju arbetsgivaravgift att betala! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd September 12, 2022 Dela Inlagd September 12, 2022 34 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Då jag betalar ca 370000 per år i skatt så tycker jag det räcker till gumman också 😄 Dessutom får man tydligen tjäna 12500 skattefritt på bär och sånt Det är sant att man får tjäna en slant på hobbyverksamhet. Helt OK När jag hade firma så betalade jag lika mycket per år som din skatt går på 5 år, sen kommer nån jävel här och påstår att jag lever på bidrag och har aldrig dragit ett strå i gemensam kassa. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 12, 2022 Dela Inlagd September 12, 2022 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Då jag betalar ca 370000 per år i skatt så tycker jag det räcker till gumman också 😄 Dessutom får man tydligen tjäna 12500 skattefritt på bär och sånt vad skall hon göra resten av årets 363 dagar då? Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 12, 2022 Dela Inlagd September 12, 2022 19 minuter sedan, skrev Enis: vad skall hon göra resten av årets 363 dagar då? Enis Då blir det rostfritt😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 12, 2022 Dela Inlagd September 12, 2022 1 timme sedan, skrev Amigo: Det är sant att man får tjäna en slant på hobbyverksamhet. Helt OK När jag hade firma så betalade jag lika mycket per år som din skatt går på 5 år, sen kommer nån jävel här och påstår att jag lever på bidrag och har aldrig dragit ett strå i gemensam kassa. I år blir det mindre med skatt då jag minskat på jobbandet “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd September 12, 2022 Dela Inlagd September 12, 2022 8 minuter sedan, skrev Kenneth4618: I år blir det mindre med skatt då jag minskat på jobbandet Det är bra, jobb är överskattat 5555 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 12, 2022 Dela Inlagd September 12, 2022 Idag fick jag in en ny storkund som heter Remondis! Tysk ägarfamilj bakom, världens tredje största! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 12, 2022 Dela Inlagd September 12, 2022 5 timmar sedan, skrev audirs2: Idag fick jag in en ny storkund som heter Remondis! Tysk ägarfamilj bakom, världens tredje största! Skulle inte du pensionera dig? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 13, 2022 Dela Inlagd September 13, 2022 8 timmar sedan, skrev måne: Skulle inte du pensionera dig? He he, vad är det? Har googlat men finner icke dette! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 17, 2022 Dela Inlagd September 17, 2022 Jag ska bli FarFar i mars om allt går som det ska. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 19, 2022 Dela Inlagd September 19, 2022 Glad för att jag gått ner 7kg i vikt under en månad. Men långt kvar för jag har ökat i vikt på tok för mkt. Gubben har varit lat och stoppat in för mkt i onödan. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 19, 2022 Dela Inlagd September 19, 2022 Var då på tiden.... skulle haft den tidigare om inte Staten sålde bort ett bolag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd September 20, 2022 Dela Inlagd September 20, 2022 I natt ställer jag upp för en kollega som VAB:ar. Får ytterligare 4 dagar ledigt som kompensation👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 21, 2022 Dela Inlagd September 21, 2022 Glad idag för jag har hämtat passet i Vällingby. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 21, 2022 Dela Inlagd September 21, 2022 Så ja 5v semester. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd September 21, 2022 Dela Inlagd September 21, 2022 Att jag äntligen fick en bild på han som käkar upp våra grödor. Zooma in får ni göra själva Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd September 21, 2022 Dela Inlagd September 21, 2022 4 minuter sedan, skrev Issanbonde: Att jag äntligen fick en bild på han som käkar upp våra grödor. Zooma in får ni göra själva Buffe är gott 5555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 21, 2022 Dela Inlagd September 21, 2022 5 minuter sedan, skrev Issanbonde: Att jag äntligen fick en bild på han som käkar upp våra grödor. Zooma in får ni göra själva Han? Är det inte en älgko? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 21, 2022 Dela Inlagd September 21, 2022 3 minuter sedan, skrev Alarik: Han? Är det inte en älgko? En hen 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 21, 2022 Dela Inlagd September 21, 2022 5 minuter sedan, skrev Kenneth4618: En hen 😉 Älghen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 21, 2022 Dela Inlagd September 21, 2022 7 minuter sedan, skrev Alarik: Älghen. Gossen du citera vet inte att se skillnad på en älgtjur och ko eller kalv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu