Nilsson68 Inlagd Mars 28, 2020 Dela Inlagd Mars 28, 2020 Styvdottern ska bli mamma. Och jag Morfar[emoji4][emoji4][emoji173]Skickat från min SM-G975F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Mars 28, 2020 Dela Inlagd Mars 28, 2020 Idag är jag glad för våren är på gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 16, 2020 Dela Inlagd April 16, 2020 Idag kom veckans leverans med filmer. Supernollan...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 16, 2020 Dela Inlagd April 16, 2020 54 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Idag kom veckans leverans med filmer. Supernollan...... Den är för jäkla rolig........🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juni 4, 2020 Dela Inlagd Juni 4, 2020 För en kort tid sedan så vart jag glad för att... Efter en långvarig undersökning (år) med allt från sköna provtagningar och åderlåtning i olika former, magnetröntgen och även plågsam operation så blev man klassad som icke havande cancer, men dock innehavare av annan kronisk åkomma (ej livshotande) . Mindre skön väntan på beskedet... Var väldigt lång och utdragen innan man väl fick beskedet. Känns riktigt okay med det beskedet då jag har ett stort ansvar för familjen, även för handikappade i nära relation, så man är glad för om jag blir riktigt sjuk så påverkas de väldigt mycket/negativt... Så där finns även anledningen till att jag arbetar så mycket slitsamma nätter som jag gör, men gör det gärna för min familj som ger mig så mycket livsglädje... Det är vad man är glad för just nu. Nästa gladerliga projekt jag har är att skämma bort två barnbarn i Thailand, bara man nu kommer ner... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 4, 2020 Dela Inlagd Juni 4, 2020 1 timme sedan, skrev Tekkor: För en kort tid sedan så vart jag glad för att... Efter en långvarig undersökning (år) med allt från sköna provtagningar och åderlåtning i olika former, magnetröntgen och även plågsam operation så blev man klassad som icke havande cancer, men dock innehavare av annan kronisk åkomma (ej livshotande) . Mindre skön väntan på beskedet... Var väldigt lång och utdragen innan man väl fick beskedet. Känns riktigt okay med det beskedet då jag har ett stort ansvar för familjen, även för handikappade i nära relation, så man är glad för om jag blir riktigt sjuk så påverkas de väldigt mycket/negativt... Så där finns även anledningen till att jag arbetar så mycket slitsamma nätter som jag gör, men gör det gärna för min familj som ger mig så mycket livsglädje... Det är vad man är glad för just nu. Nästa gladerliga projekt jag har är att skämma bort två barnbarn i Thailand, bara man nu kommer ner... Men se där, då har du ju ingen sjukdom att skylla på...är ju lite i ropet annars. Alltid lite nervöst då man gör en större koll, man vet ju aldrig vad de hittar. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juni 4, 2020 Dela Inlagd Juni 4, 2020 1 timme sedan, skrev Soengsang: Men se där, då har du ju ingen sjukdom att skylla på...är ju lite i ropet annars. Alltid lite nervöst då man gör en större koll, man vet ju aldrig vad de hittar. Vad är fel på dig? Finns det ingen tråd du inte följer mig för att snacka skit. På ren svensk, lägg av för fan och väx upp. Solka inte ner fler trådar med ditt "drev", få är roade och fler är trötta på det... Med din stil på forat drar sig folk för att börja skriva pga rädsla av att bli påhoppade. Utan dig skulle forat nog kunna bli en trevlig oas för thailandsresenärer som vill dela erfarenheter och på ett trivsamt prata lite skit. Att se dig välja ut nån som skall förlöjligas och klankas på är tröttsamt, och sänker forat. Så när jag slutar skriva, vem hoppar du på då? Boa52, eller vem blir det?... Nån måste du ju roa dig med att mobba. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 4, 2020 Dela Inlagd Juni 4, 2020 23 minuter sedan, skrev Tekkor: Solka inte ner fler trådar med ditt "drev", få är roade och fler är trötta på det... Ähhh vad är ditt problem, vad hände, eller rättare sagt vad har du missat? Tyckte mest det var trevligt att du var frisk, alltid lite nervöst när man gör en stor kontroll. Jag har inte citerat eller kommenterat dig på länge mig veterligen, läsförståelse och ironi verkar inte vara nått du har svart bälte i direkt! Är ett jävla tjat av dig om nått jävla drev, har du någon form av förföljelsemani, kanske du inte var riktigt frisk ändå? 28 minuter sedan, skrev Tekkor: Solka inte ner fler trådar Och du ska ha helt jäkligt klart för dig lille vän, jag skriver när och hur jag vill, otrevligheterna står ni för! 30 minuter sedan, skrev Tekkor: Boa52, Oroa dig inte för han, han kan svara för sig, och förstår bättre än de flesta, iaf dig tydligen....tex att det är inte livsavgörande vad som skrivs på ett forum, så gå nu på sängen med dig och stressa av! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 Idag är jag glad för jag har bestämt mig för att giva igen, åtminstone tillfälligt men gladast blev nog frugans grabb... När jag sålt kåken skall han få låna ett par hundra tusen och göra upp med allt ungdomstok som han ställt till med som gör att han inte är fri och kan göra vad han vill. Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 1 minut sedan, skrev Enis: Idag är jag glad för jag har bestämt mig för att giva igen, åtminstone tillfälligt men gladast blev nog frugans grabb... När jag sålt kåken skall han få låna ett par hundra tusen och göra upp med allt ungdomstok som han ställt till med som gör att han inte är fri och kan göra vad han vill. Enis Du är alltför snäll Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 25 minuter sedan, skrev Enis: Idag är jag glad för jag har bestämt mig för att giva igen, åtminstone tillfälligt men gladast blev nog frugans grabb... När jag sålt kåken skall han få låna ett par hundra tusen och göra upp med allt ungdomstok som han ställt till med som gör att han inte är fri och kan göra vad han vill. Enis Är det inte just det som är grunden till det hela, dvs att han har gjort som han har velat därav hens tomma peningpung... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 34 minuter sedan, skrev Enis: Idag är jag glad för jag har bestämt mig för att giva igen, åtminstone tillfälligt men gladast blev nog frugans grabb... När jag sålt kåken skall han få låna ett par hundra tusen och göra upp med allt ungdomstok som han ställt till med som gör att han inte är fri och kan göra vad han vill. Enis Tar du morsan hans som pant för lånet? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KoratKalle Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 Precis nyss, skrev rolba: Tar du morsan hans som pant för lånet? 😉 Borde väl lämna över morsan till sonen tills lånet är betalt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 3 minuter sedan, skrev Benriach: Är det inte just det som är grunden till det hela, dvs att han har gjort som han har velat därav hens tomma peningpung... Nja... så kan man ju säga. Och så har min ståndpunkt varit tidigare, man har alltid ett eget val, vara en egen individ och inte söka grupptillhörighet. nu när jag dock ser att han kämpar, försökt att på tagit tag i det som ligger hos kronkalle. så är detta mitt val. enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 4 minuter sedan, skrev rolba: Tar du morsan hans som pant för lånet? 😉 Nä henne får man betala någon för att bli av med enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 2 minuter sedan, skrev KoratKalle: Borde väl lämna över morsan till sonen tills lånet är betalt Härligt med en nybörjarmedlem som är expert på oss gamlingar enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 12 minuter sedan, skrev Enis: Nja... så kan man ju säga. Och så har min ståndpunkt varit tidigare, man har alltid ett eget val, vara en egen individ och inte söka grupptillhörighet. nu när jag dock ser att han kämpar, försökt att på tagit tag i det som ligger hos kronkalle. så är detta mitt val. enis Vi känner inte varandra, men kudos för att du ställer upp för nån nära. Oavsett utgång ger det bra karma för er båda. Hoppas det går bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Juni 7, 2020 Dela Inlagd Juni 7, 2020 Glad för att jag fick tillbaka mitt t körkort efter 6 mån indragning pga v en stroke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 2, 2020 Dela Inlagd Juli 2, 2020 Idag är jag glad då jag fick tillbaka 15 lök för två köpta Thaibiljetter. Tog bara 3,5 månad eller så. Nåväl då blir det resa nästa år. Alltid något! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 29, 2020 Dela Inlagd Juli 29, 2020 Det blir schnitzel nästa vecka. Håll i lön och pension nu så ni inte missar detta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 29, 2020 Dela Inlagd Juli 29, 2020 On 2020-06-05 at 22:01, skrev Enis: Nä henne får man betala någon för att bli av med enis Önskar du offert? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 29, 2020 Dela Inlagd Juli 29, 2020 1 timme sedan, skrev rolba: Det blir schnitzel nästa vecka. Håll i lön och pension nu så ni inte missar detta. Jag och grabben inmundigade dessa idag,ätbart med råge Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juli 30, 2020 Dela Inlagd Juli 30, 2020 Idag är man glad för att sjukhusbesöket med en nära anhörig gick bra, blev trevligt bemött och de ordna till allt på ett så proffsigt sätt och ingen direkt väntetid innan vi kom in. Alla nöjda, både vi och personalen. Senare ikväll skall man läsa en del manualer vi fick med oss. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Augusti 23, 2020 Dela Inlagd Augusti 23, 2020 Att Darlingen äntligen fick sitt UT...Första frågan, hur många kilo får jag ha i väskan på flyget ,, ja ja 😁 ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 23, 2020 Dela Inlagd Augusti 23, 2020 Trevligt! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu