oberg Inlagd Februari 26, 2017 Dela Inlagd Februari 26, 2017 ...att jag ännu en gång har varit in på "min pension" bankkonton, och depåer som man har och kan bara konstatera att det är lugnt. Försörjningen är, med god marginal, tryggad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Februari 26, 2017 Dela Inlagd Februari 26, 2017 4 timmar sedan, skrev oberg: ...att jag ännu en gång har varit in på "min pension" bankkonton, och depåer som man har och kan bara konstatera att det är lugnt. Försörjningen är, med god marginal, tryggad. Hur lång är det till pension? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oberg Inlagd Februari 27, 2017 Dela Inlagd Februari 27, 2017 19 timmar sedan, skrev Khonis: Hur lång är det till pension? Född -61 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 27, 2017 Dela Inlagd Februari 27, 2017 3 timmar sedan, skrev oberg: Född -61 Då borde du inte vara så lugn,regeringen hinner låna upp det mesta på 9 år(utan återbetalningskrav)Det går bra nu Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oberg Inlagd Februari 27, 2017 Dela Inlagd Februari 27, 2017 7 minuter sedan, skrev måne: Då borde du inte vara så lugn,regeringen hinner låna upp det mesta på 9 år(utan återbetalningskrav)Det går bra nu Ja, än så länge kan man lyfta tjänstepensionen vid 55 och den allmänna vid 61, om dom inte har ändrat dom senaste dagarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 28, 2017 Dela Inlagd Februari 28, 2017 13 timmar sedan, skrev oberg: Ja, än så länge kan man lyfta tjänstepensionen vid 55 och den allmänna vid 61, om dom inte har ändrat dom senaste dagarna. Tror inte det är ändrat(ännu) men säker är jag inte,skatterna ska ju in för att ha råd med de numera exploderande kostnaderna.Förövrigt så går jag i pension i morgon. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 28, 2017 Dela Inlagd Februari 28, 2017 14 minuter sedan, skrev måne: Tror inte det är ändrat(ännu) men säker är jag inte,skatterna ska ju in för att ha råd med de numera exploderande kostnaderna.Förövrigt så går jag i pension i morgon. Grattis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Februari 28, 2017 Dela Inlagd Februari 28, 2017 Fettisdagen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Mars 1, 2017 Dela Inlagd Mars 1, 2017 Idag är det "Krama en bibliotekarie dagen" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 1, 2017 Dela Inlagd Mars 1, 2017 Jag INTE köpt biljetter till Enrique Iglesias som ska uppträda på Globen.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 2, 2017 Dela Inlagd Mars 2, 2017 (ändrad) För att Frugan börjar få några svar på de + 200 jobbansökningar hon gjort de senaste två åren. Hon gått vidare till fyra intervjuer de senaste veckorna och hon nu skall få provjobba på två ställen. Trägen vinner /Enis Ändrades Mars 2, 2017 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 3, 2017 Dela Inlagd Mars 3, 2017 16 timmar sedan, skrev Enis: För att Frugan börjar få några svar på de + 200 jobbansökningar hon gjort de senaste två åren. Hon gått vidare till fyra intervjuer de senaste veckorna och hon nu skall få provjobba på två ställen. Trägen vinner /Enis Det tyder på att du börjar få in snitsen på ansökningshandlingarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Mars 8, 2017 Dela Inlagd Mars 8, 2017 Idag är jag glad för att jag fick ett sms på förmiddagen där det stod att medlemmen Tommy kommer att besöka mig i morgon. Gissa varför Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 13, 2017 Dela Inlagd Mars 13, 2017 Glad för att kylaren blev bytt på min gamla Volvo 740 -91 .... och dessutom att den klarade sig genom besiktningen utan en endaste anmärkning ... hoppas på lite lugn ett tag nu If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 13, 2017 Dela Inlagd Mars 13, 2017 4 timmar sedan, skrev Arnold Layne: Glad för att kylaren blev bytt på min gamla Volvo 740 -91 .... och dessutom att den klarade sig genom besiktningen utan en endaste anmärkning ... hoppas på lite lugn ett tag nu Har min besiktning på onsdag,hoppas på samma resultat. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 14, 2017 Dela Inlagd Mars 14, 2017 5 timmar sedan, skrev måne: Har min besiktning på onsdag,hoppas på samma resultat. Lycka till If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 14, 2017 Dela Inlagd Mars 14, 2017 Sitter och tänker på vad jag är glad för idag. Kan egentligen inte komma på någonting speciellt men får komma upp med något ändå. Så just idag är jag glad för att jag knappt gör en insats på jobbet och att lönen kommer i morgon. Äh, det sista kan ni stryka. Lönen kommer i morgon, men jag blir nog inte glad av summan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Mars 15, 2017 Dela Inlagd Mars 15, 2017 (ändrad) För att Färjestad vann över Djurgården och jag fick vara på plats. Men jag fick trösta min kompis som var med och som är Djurgårdare ut i fingerspetsarna. Ser alltid fram emot säsongen då vi får retas med varandra. Vi är fyra stycken som är goda vänner . Jag håller på FBK , en på Djurgården, en på Brynäs och den sista på Frölunda. Jag saknar de hjärtliga tråkningarna när det inte är säsong. Om jag ska vara ärligt så gör det bara ont om vi förlorar mot Frölund, de andra kan jag leva med. Ändrades Mars 15, 2017 av AnTove Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 15, 2017 Dela Inlagd Mars 15, 2017 On 2017-03-13 at 23:31, skrev måne: Har min besiktning på onsdag,hoppas på samma resultat. o allt gick bra? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 15, 2017 Dela Inlagd Mars 15, 2017 Min Förkylning är över Fan blir svårare ju äldre man blir ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 15, 2017 Dela Inlagd Mars 15, 2017 24 minuter sedan, skrev ellim63: o allt gick bra? Nej,3 2:or Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 15, 2017 Dela Inlagd Mars 15, 2017 Precis nyss, skrev måne: Nej,3 2:or inte kul, det är snart dags att kolla sportvolvon också... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Isan Lover Inlagd Mars 16, 2017 Dela Inlagd Mars 16, 2017 Hej Idag är jag glad för att det känns som om våren är här, den första staren anlände idag och strandskatan kom tidigare i veckan. Mvh isan lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Mars 17, 2017 Dela Inlagd Mars 17, 2017 Internationella Sömndagen idag Så somna om vänner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Mars 17, 2017 Dela Inlagd Mars 17, 2017 On 2017-03-15 at 22:24, skrev svampen: Min Förkylning är över Fan blir svårare ju äldre man blir ! Samma här. Är jäkligt glad över att en 3 veckors lång luftrörsinfektion är över nu. Det trista i kråksången är dock att Cocillanan är slut:( We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu