kitungmakmak Inlagd Juli 16, 2016 Dela Inlagd Juli 16, 2016 (ändrad) 22 minuter sedan, skrev Duracell: Det är en sändare som ansluts till en mikrofon för att kunna spela eller sjunga trådlöst. Borde det inte vara en mottagare då, inte en sändare. Solly, kunde inte hålla mig, satt faktiskt och funderade på vad den mackapären gjorde åxå men vågade inte fråga. Jag lär mig nåt nytt varje dag. Ändrades Juli 16, 2016 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juli 16, 2016 Dela Inlagd Juli 16, 2016 14 minuter sedan, skrev kitungmakmak: Borde det inte vara en mottagare då, inte en sändare. Solly, kunde inte hålla mig, satt faktiskt och funderade på vad den mackapären gjorde åxå men vågade inte fråga. Jag lär mig nåt nytt varje dag. Du sjunger i mikrofonen och makapären sänder sången till en mottagare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juli 16, 2016 Dela Inlagd Juli 16, 2016 Precis nyss, skrev HuaHindinnge: Du sjunger i mikrofonen och makapären sänder sången till en mottagare. Sitter den i micken alltså, då fattar jag. Ursäkta, jag trodde den satt i förstärkaren. Men jag har inte sett en sån tidigare så jag antog lite saker bara lite för snabbt. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juli 16, 2016 Dela Inlagd Juli 16, 2016 4 minuter sedan, skrev kitungmakmak: Sitter den i micken alltså, då fattar jag. Ursäkta, jag trodde den satt i förstärkaren. Men jag har inte sett en sån tidigare så jag antog lite saker bara lite för snabbt. Faktiskt så har jag inte sett en sådan heller. Läste bara vad duracell skrev och antog att det måste vara på det sättet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Juli 16, 2016 Dela Inlagd Juli 16, 2016 34 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Du sjunger i mikrofonen och makapären sänder sången till en mottagare. 27 minuter sedan, skrev kitungmakmak: Sitter den i micken alltså, då fattar jag. Ursäkta, jag trodde den satt i förstärkaren. Men jag har inte sett en sån tidigare så jag antog lite saker bara lite för snabbt. Helt rätt, sändaren kopplar man till en mikrofon som sänder till en mottagare. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juli 16, 2016 Dela Inlagd Juli 16, 2016 1 minut sedan, skrev Duracell: Helt rätt, sändaren kopplar man till en mikrofon som sänder till en mottagare. Sedär, det hade jag inte en aning om, dom vi köpte in till jobbet var färdigt utrustade med trådlös uppkoppling, både mickar och myggor. Alltid lär jag mig nåt nytt. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 18, 2016 Dela Inlagd Juli 18, 2016 att jag hade 5.4 i blodsocker nu på morgonen har inga problem med socker men frugan har, så ibland mäter jag mig med hennes mätare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 23, 2016 Dela Inlagd September 23, 2016 Glad - nä ursinnig. Men jag hittar ingen lämplig tråd. Mycket annan svammel skrivet här, så jag bättrar på det lite grand. Var på rest Pinchos. http://www.pinchos.se/ Världens första app restaurang. Man kliver alltså in på restaurangen. Installerar appen. Registrerar sig med alla sina uppgifter. Sedan beställer man dryck och mat via appen. Man går själv och hämtar mat och dryck efter att man beställt. När man är mätt (eller inte står ut längre...) så betalar man via sin mobil. Alla i sällskapet sitter med sin mobil eller platta i famnen hela jävla kvällen...... Sedan när man skall betala (håll i er...) så säger den jävla appen att man är sniken som inte lämnar med i dricks - fast det är jag som gått och hämtat dryck och mat under kvällen...... Misstänker att konceptet riktar in sig till en viss besökarkrets. Där ingår inte jag. Minus 5 solar. Glömde jag berätta att alla rätter är superduper mini...? Urk Får jag presentera en plankstek stor som ett ekollon i januarikyla..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 23, 2016 Dela Inlagd September 23, 2016 1 minut sedan, skrev uptoyou: Appen och registrering kan man göra innan: http://www.pinchos.se/appen/ Tycker det var superduper maxipriser Maxipriser kan jag nog hålla med om. Om man dubblerar en rätt med fem, så får man kanske en normal portion - och då har man ett pris som är för högt för en sådan rätt..... Men så långt tänker troligen inte berörd kundkrets....... Nä, tacka vet jag en rejäl tallrik med kött å potäter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Efraim Barkbit Inlagd September 23, 2016 Dela Inlagd September 23, 2016 Idag är ja glad för att ja kan dricka öl i lugn o ro Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 24, 2016 Dela Inlagd September 24, 2016 14 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Glad - nä ursinnig. Men jag hittar ingen lämplig tråd. Mycket annan svammel skrivet här, så jag bättrar på det lite grand. Var på rest Pinchos. http://www.pinchos.se/ Världens första app restaurang. Man kliver alltså in på restaurangen. Installerar appen. Registrerar sig med alla sina uppgifter. Sedan beställer man dryck och mat via appen. Man går själv och hämtar mat och dryck efter att man beställt. När man är mätt (eller inte står ut längre...) så betalar man via sin mobil. Alla i sällskapet sitter med sin mobil eller platta i famnen hela jävla kvällen...... Sedan när man skall betala (håll i er...) så säger den jävla appen att man är sniken som inte lämnar med i dricks - fast det är jag som gått och hämtat dryck och mat under kvällen...... Misstänker att konceptet riktar in sig till en viss besökarkrets. Där ingår inte jag. Minus 5 solar. Glömde jag berätta att alla rätter är superduper mini...? Urk Får jag presentera en plankstek stor som ett ekollon i januarikyla..... Men det är ett udda och roligt koncept. Dessutom smakar maten bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 24, 2016 Dela Inlagd September 24, 2016 14 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Maxipriser kan jag nog hålla med om. Om man dubblerar en rätt med fem, så får man kanske en normal portion - och då har man ett pris som är för högt för en sådan rätt..... Men så långt tänker troligen inte berörd kundkrets....... Nä, tacka vet jag en rejäl tallrik med kött å potäter! Gick det inte att skriva kommentarer i appen ? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 24, 2016 Dela Inlagd September 24, 2016 55 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Gick det inte att skriva kommentarer i appen ? Det undersökte jag inte närmare. Spännande att se om kedjan blir flipp eller flopp. Tror dom nischar sig till en speciell kundkrets - återstår att se om det är en lönsam sådan. (En överväldigande majoritet vid mitt besök var kvinnor) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 24, 2016 Dela Inlagd September 24, 2016 för att jag vann drygt 900 kr på hästarna........... dom investerade jag här! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd September 25, 2016 Dela Inlagd September 25, 2016 Att jag vaknat upp utan Söndagsbakfylla ... har varit mycket kräftskivor , kryssningar och travträffar ett tag nu ... If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 25, 2016 Dela Inlagd September 25, 2016 1 timme sedan, skrev Arnold Layne: Att jag vaknat upp utan Söndagsbakfylla ... har varit mycket kräftskivor , kryssningar och travträffar ett tag nu ... Samma här.Det blir lättare att kliva upp och gå till verkstan i morgon. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd September 25, 2016 Dela Inlagd September 25, 2016 Ett par veckor till i jämmerdalen men sen är det 5 månader i Asien nånstans. Fan vad jag blir glad varje dag jag vaknar upp och det är en dag närmare. Sen ett extra plus, jag packade inte upp, så jag behöver inte packa heller. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 25, 2016 Dela Inlagd September 25, 2016 2 minuter sedan, skrev kitungmakmak: Ett par veckor till i jämmerdalen men sen är det 5 månader i Asien nånstans. Fan vad jag blir glad varje dag jag vaknar upp och det är en dag närmare. Sen ett extra plus, jag packade inte upp, så jag behöver inte packa heller. Finns risk då att kläderna luktar en aning unket i väskan.... PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 25, 2016 Dela Inlagd September 25, 2016 6 minuter sedan, skrev B747: Samma här.Det blir lättare att kliva upp och gå till verkstan i morgon. Att vakna utan bakrus är så skönt att jag värderar att sluta dricka.... Kommer aldrig att ske men många gånger är fyllan lägre värderad än bakruset. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd September 25, 2016 Dela Inlagd September 25, 2016 Precis nyss, skrev B747: Finns risk då att kläderna luktar en aning unket i väskan.... Tja, då matchar det vad jag luktar... brukar snöra in allt på tvätt när jag kommer ner faktiskt. Kostar nästan ingenting, men i kambodja blir jag alltid av med nåt plagg. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd September 25, 2016 Dela Inlagd September 25, 2016 1 minut sedan, skrev M33: Att vakna utan bakrus är så skönt att jag värderar att sluta dricka.... Kommer aldrig att ske men många gånger är fyllan lägre värderad än bakruset. Har du gått en språkkurs med Boa eller är jag bara trög, efter sisådär dubla negationer har du tappat mig i alla fall. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 25, 2016 Dela Inlagd September 25, 2016 (ändrad) 7 minuter sedan, skrev kitungmakmak: Tja, då matchar det vad jag luktar... brukar snöra in allt på tvätt när jag kommer ner faktiskt. Kostar nästan ingenting, men i kambodja blir jag alltid av med nåt plagg. Vet inte hur mycket kläder jag blivit av med i Thailand då man lämnat in för tvätt.men att tvättmaskinerna äter shorts och t-shirts??? Ändrades September 25, 2016 av B747 PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd September 25, 2016 Dela Inlagd September 25, 2016 (ändrad) 3 minuter sedan, skrev B747: Vet inte hur mycket kläder jag blivit av med i Thailand då man lämnat in för tvätt. Vet att tvättmaskinerna äter strumpor men shorts och t-shirts?? I Thai verkar jag få tillbaka det jag lämnar in men inte i Kambodja och jag ids inte bråka heller om en gammal T-shirt. Nu bor jag ju i Jomtien i samma kåk som tvätteriet är så dom vågar väl inte sno nåt av mig heller. Då skickar jag tanten på dom Strumpor blir jag av med i Sverige även om jag tvättar själv, det fattar jag inte riktigt hur det går till. Ändrades September 25, 2016 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 25, 2016 Dela Inlagd September 25, 2016 5 minuter sedan, skrev kitungmakmak: Har du gått en språkkurs med Boa eller är jag bara trög, efter sisådär dubla negationer har du tappat mig i alla fall. Om Mr Tangentbordsdiarré förstår bryr jag mig föga om. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd September 25, 2016 Dela Inlagd September 25, 2016 1 minut sedan, skrev M33: Om Mr Tangentbordsdiarré förstår bryr jag mig föga om. Det ovesäntliga är inte om man inte kan oförståndigt säga att det inte är helt fel det du inte hävdar. Eller menar du motsatsen? ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu