Nineteen68 Inlagd Juli 15, 2016 Dela Inlagd Juli 15, 2016 6 minuter sedan, skrev Tallviking: Den handlar i alla fall om en thailändares resa ! Detta måste vara fredagshumor när den är som bäst! BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 15, 2016 Dela Inlagd Juli 15, 2016 I Älvdalen Kallas detta: Kripper o dans... Vilket kanske kan översättas med... Dom oförmögnas försök att göra det ändå...Fast man inte kan. Men ändå inte, Kripper o Dans är bättre, kan du hjälpa mej Rolf? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Juli 15, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juli 15, 2016 (ändrad) 16 timmar sedan, skrev Tallviking: Jag är väldigt glad för att ignorera tråd-funktionen kom tillbaka för en del trådar är extremt udda och har inte ett skit med Thailand att göra. Schas Tallviking, SCHAAAAS!! Komma här och gnälla i min positiva tråd. Finns massor med fina Thailandsrelaterade glädjeyttringar i denna tråd men du väljer en negativ synvinkel, känner dig tvungen att yttra det offentligt och därmed diskvalificerad härifrån iallafall, hej då. Joykill. Ändrades Juli 16, 2016 av Wwax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Juli 15, 2016 Dela Inlagd Juli 15, 2016 Äntligen fått tag på en transmitter med rätt frekvens, fungerar klockrent. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 15, 2016 Dela Inlagd Juli 15, 2016 Schas Tallviking, SCHAAAAS!! Komma här och gnälla i min positiva tråd. Finna massor med fina Thailandsrelaterade glädjeyttringar i denna tråd men du väljer en negativ synvinkel, känner dig tvungen att yttra det offentligt och därmed diskvalificerad härifrån iallafall, hej då. Joykill. Nu blev jag alldeles extra glad för att jag kunde glädja dig på detta sätt när jag skrev om vad jag var glad för Skickat från min iPhone med Tapatalk Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 15, 2016 Dela Inlagd Juli 15, 2016 4 minuter sedan, skrev Wwax: Schas Tallviking, SCHAAAAS!! Komma här och gnälla i min positiva tråd. Finna massor med fina Thailandsrelaterade glädjeyttringar i denna tråd men du väljer en negativ synvinkel, känner dig tvungen att yttra det offentligt och därmed diskvalificerad härifrån iallafall, hej då. Joykill. Talkviking verkar inte vara så glad idag. Undrar vad han då gör i tråden? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Juli 15, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juli 15, 2016 6 minuter sedan, skrev Tallviking: Nu blev jag alldeles extra glad för att jag kunde glädja dig på detta sätt när jag skrev om vad jag var glad för Skickat från min iPhone med Tapatalk Ah det va inte denna tråden ifråga du avsåg, ber om ursäkt, bockar, bugar, går ned på knä och niger. Läsförståelsen är inte 100 efter fem folköl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juli 15, 2016 Dela Inlagd Juli 15, 2016 6 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Talkviking verkar inte vara så glad idag. Undrar vad han då gör i tråden? Ibland kan man kanske nöja sig med nöjd, i landet mellanmjölk där TV jobbar inom ett expertministerium eller vad det nu var så är glad troligen inte tillåtet. Men jag tror faktiskt att han var smyg-glad i Italien. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 15, 2016 Dela Inlagd Juli 15, 2016 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Talkviking verkar inte vara så glad idag. Undrar vad han då gör i tråden? Hade du varit glad om någon hade klippt dig i en flattop? Jag hade varit skitsne Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 15, 2016 Dela Inlagd Juli 15, 2016 5 minuter sedan, skrev hamnoi: Hade du varit glad om någon hade klippt dig i en flattop? Jag hade varit skitsne Rätt många här skulle nog vara glada om dom hade något hår att klippa..... Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 15, 2016 Dela Inlagd Juli 15, 2016 On 2016-07-13 at 14:10, skrev kitungmakmak: Inte samma som maldiverna, högsta punkt 2,5 möh. https://sv.wikipedia.org/wiki/Maldiverna Smälter det lite glaciäris så försvinner nästan allt. Lite som Bangkok då! Vårt hem ligger högt i Bkk, 2 meter över havsytan! MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 15, 2016 Dela Inlagd Juli 15, 2016 34 minuter sedan, skrev Tallviking: Rätt många här skulle nog vara glada om dom hade något hår att klippa..... Hahaha, touche Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 15, 2016 Dela Inlagd Juli 15, 2016 4 minuter sedan, skrev hamnoi: Hahaha, touche Tupé ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 15, 2016 Dela Inlagd Juli 15, 2016 23 minuter sedan, skrev hamnoi: Hahaha, touche 17 minuter sedan, skrev Tallviking: Tupé ? shall I comb over "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 15, 2016 Dela Inlagd Juli 15, 2016 Man får vara glad för att man inte är i Turkiet eller flyger via Turkiet just nu. Kuppförsök pågår och flygplatser etc är stängda Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juli 15, 2016 Dela Inlagd Juli 15, 2016 35 minuter sedan, skrev Tallviking: Tupé ? Nej tack, det vore rena självmordet för mig. Har man en hjärna som arbetar så producerar den värme och behöver avkylning och inte den värmeisolering som en toupe' eller ett tjockt lager hår ger. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 15, 2016 Dela Inlagd Juli 15, 2016 Man får vara glad för att man inte är i Turkiet eller flyger via Turkiet just nu. Kuppförsök pågår och flygplatser etc är stängda Man får vara tacksam för att nån tröttnat på erdogan. Oklart bara om det är en värre fanatiker som vill in. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 15, 2016 Dela Inlagd Juli 15, 2016 1 minut sedan, skrev Nicholas: Man får vara tacksam för att nån tröttnat på erdogan. Oklart bara om det är en värre fanatiker som vill in. Ja. Mycket kan hända i den krutdurken och jag ser just nu inga positiva alternativ med denna händelse mer än möjligtvis att just Erdogan försvinner från makten Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Juli 15, 2016 Dela Inlagd Juli 15, 2016 1 minut sedan, skrev Tallviking: Ja. Mycket kan hända i den krutdurken och jag ser just nu inga positiva alternativ med denna händelse mer än möjligtvis att just Erdogan försvinner från makten Du skojar nu va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 15, 2016 Dela Inlagd Juli 15, 2016 1 minut sedan, skrev Tallviking: Ja. Mycket kan hända i den krutdurken och jag ser just nu inga positiva alternativ med denna händelse mer än möjligtvis att just Erdogan försvinner från makten Hur skall USA ställa sig till detta... Turkiet är väl ett NAto-land..... Stabilt '' "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 15, 2016 Dela Inlagd Juli 15, 2016 Precis nyss, skrev Enis: Hur skall USA ställa sig till detta... Turkiet är väl ett NAto-land..... Stabilt '' Enligt NATO-avtalet är alla andra NATO-länder skyldiga att hjälpa ett NATO-land som blir angripet. Frågan är hur dom tolkar detta Det lär nog vara ett satans surr i de andra NATO-ländernas ledningar just nu ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 15, 2016 Dela Inlagd Juli 15, 2016 Hur skall USA ställa sig till detta... Turkiet är väl ett NAto-land..... Stabilt '' USA kommer hålla sig lugna eftersom Israel tycker det här är helt ok. Möjligen till och med initierat av dom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 15, 2016 Dela Inlagd Juli 15, 2016 25 minuter sedan, skrev Tallviking: Enligt NATO-avtalet är alla andra NATO-länder skyldiga att hjälpa ett NATO-land som blir angripet. Frågan är hur dom tolkar detta Det lär nog vara ett satans surr i de andra NATO-ländernas ledningar just nu ! Ja det blir svårt när det är landets egen militär Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Juli 16, 2016 Dela Inlagd Juli 16, 2016 8 timmar sedan, skrev Duracell: Äntligen fått tag på en transmitter med rätt frekvens, fungerar klockrent. Vad gör din "transmitter"? Ser ut som en sådan där Sonic Screwdriver, som Dr Who alltid viftar med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Juli 16, 2016 Dela Inlagd Juli 16, 2016 4 timmar sedan, skrev lasseiudon: Vad gör din "transmitter"? Ser ut som en sådan där Sonic Screwdriver, som Dr Who alltid viftar med. Det är en sändare som ansluts till en mikrofon för att kunna spela eller sjunga trådlöst. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu