Jump to content
IGNORERAD

Idag är jag glad för att.. :)

Wwax

Recommended Posts

Guest wUThai
Idag är jag glad för att jag inte ser ut som en viss tjockis till värdshusägare i södra Thailand

som aldrig kommer att lyckas ta sig in på en flygtoa

20160609_190610.jpg

Största dramaqueenen gråter ut igen. Väldigt känsliga tår på denna damen! Riktigt patetiskt tilltag och väldigt elakt skrivet av dig. Om man ska gå på utseende så vinner SC sju dagar i veckan! :)

Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk

Dela på andra sajter

Ericsson slog återigen Nasr och det står nu 6-1 i både kval och race hittills i år. :)

Hatar lögnare.

Dela på andra sajter

Idag är jag glad för att vi har affärer som Jula.

Ny elektrisk köttkvarn med korvstoppningsfunktion och en vakumpackare med påsar till.

Mycket renkorv och torkat ren och sälkött lär det bli när jakten drar igång i höst :-)

Jula.JPG

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Ny elektrisk köttkvarn med korvstoppningsfunktion och en vakumpackare med påsar till.

Mycket renkorv och torkat ren och sälkött lär det bli när jakten drar igång i höst :-)

Jula.JPG

Trodde du skulle jaga kameler till hösten? Blir det inget Dubai?

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev wUThai:

Trodde du skulle jaga kameler till hösten? Blir det inget Dubai?

Inte till hösten i alla fall, men nästa år så kanske....valet ligger hos mig :-)

Dela på andra sajter

Jula.JPG

Den där köttkvarnen är helt ok med tanke på priset, har en likadan.

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Vette fan varför jag gick in i denna tråd.

Är inte så jävla glad efter senaste dagars ras på aktiemarknaden och Nok-Thb kursen.

Jag är väl glad för att jag inte är mer förbannad än jag är.

Dela på andra sajter

On 2016-06-12 at 16:20, skrev Kenneth4618:

Har gått ner 13 kilo på 7 månader så någon förminskning av bilder behövs inte

och det finns inte så avancerade fotoprogram att de kan förminska SC hur gärna han än vill :look_down:

Jag och frugan tillsammans kommer inte ens upp i hans matchvikt  så vi kan gå på toan tillsammans ;)

Perfekt! Då sitter hon på dina axlar så når en av er upp till vasken.

Dela på andra sajter

Råkade hamna på en liten konferens där en viss norman var med, självaste Petter Stordalen. Talet han höll gjorde att man glömde alla små problem som man ibland tycker sig uppleva! Nu kommer man efter detta att alltid bo på hans hotell!

Synd bara att man inte hann sticka en business kort till han!:im_happy: 

Ändrades av audirs2

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev audirs2:

Råkade hamna på en liten konferens där en viss norman var med, självaste Petter Stordalen. Talet han höll gjorde att man glömde alla små problem som man ibland tycker sig uppleva! Nu kommer man efter detta att alltid bo på hans hotell!

Synd bara att man inte han sticka en business kort till han!:im_happy: 

Skall han bygga Container-Hotell?

:waaaht::waaaht::big_smile:

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Idag är jag glad för att det nu är fyra dygn sen jag tog en värk tablett. Låg på mellan 4-8st per dag innan operationen så det här känns bra.

Dela på andra sajter

...att jag äntligen fick tummen ur  och gick till en sjukgymnast, och att hon var både trevlig och väldigt vacker :dribble:

Kan vara den sista biten av svensk sjukvård som funkar, ringde i morse och fick tid på em, priset var otroligt lågt, 80:-

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Känner mig faktiskt lite stolt då jag räknade ut att jag simmat cirka 25 kilometer fördelat på 15 gånger i Maj månad, fan vad bra för kropp och själ att detta poolområde byggdes. 

DSC_0016.JPGDSC_0020 - kopia.JPG

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

On 2016-06-10 at 21:14, skrev Soengsang:

Hahah...kanske ligger nått under burken då.....

Köpte du den i Sverige, eller typ amazon`....har faktiskt funderat på en solar.

Skyddar mina furumöbler med dasspapper. Frågor på det? :haha:

Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev Wwax:

Ja, var skiter du?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

28 minuter sedan, skrev Wwax:

Ja läser man aktiesidan så kan du väl snart ta dina sämsta tips aktiepapper som skydd för dina furumöbler :D

Nä nu var jag taskig.....det vänder snart :-)

Ändrades av Cavemannen
Dela på andra sajter

43 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Ja läser man aktiesidan så kan du väl snart ta dina sämsta tips aktiepapper som skydd för dina furumöbler :D

Nu ska vi vara jävligt noga, har aldrig någonsin "tipsat" om något..

EDIT: Blev en smula upprörd nu då, tyckte kunde det vara nyttigt och intressant för övriga i gruppen att ta del av mina affärer. Lägger inte ner pga dig men du förtar en del av glädjen att dela med sig, med och motvind..

Ändrades av Wwax
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev Wwax:

Nu ska vi vara jävligt noga, har aldrig någonsin "tipsat" om något..

EDIT: Blev en smula upprörd nu då, tyckte kunde det vara nyttigt och intressant för övriga i gruppen att ta del av mina affärer. Lägger inte ner pga dig men du förtar en del av glädjen att dela med sig, med och motvind..

HoppsanHoppsan Kerstin! Nu skall vi inte ta det så allvarligt, det är ju bara pengar det handlar om :-)

Ibland går det upp o ibland går det ner......Rock on!

Dela på andra sajter

Kan har klarat av första terminen på universitetsprogrammet "Utländska Lärares Vidareutbildning", ULV.

De kurser som ingick första terminen var:

- Skolans samhällsuppdrag och organisation (7,5 hp)

- Engelska i ett kontrastivt perspektiv (7,5 hp)

- VFU (praktik) i en mellanstadieklass (7,5 hp)

Dela på andra sajter

o vi är glada att favoritdottern klarat alla tentor på veterinärutbildningen i Valencia, första året avklarat! :thumbsup:

P1010356.JPG

P1010389.JPG

Dela på andra sajter

On 2016-06-17 at 01:00, skrev Cavemannen:

För oss som handlat med aktier de senaste 30 åren eller så har aktie"pappret" försvunnit och blivit digitalt...

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Dela på andra sajter

On 2016-06-23 at 01:03, skrev ellim63:

o vi är glada att favoritdottern klarat alla tentor på veterinärutbildningen i Valencia, första året avklarat! :thumbsup:

P1010356.JPG

P1010389.JPG

nu är hon hemma hos oss drygt 2 månader o ska praktisera som veterinärassistent!

P1020095.JPG

P1020096.JPG

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...