Odin Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 Jag håller med dej men förstår inte riktigt vad du menar, jag hjälper dej gärna att stoppa upp nåt nånstans, bara du ringer så fixar vi det, lätt Jag håller med dej men förstår inte riktigt vad du menar, jag hjälper dej gärna att stoppa upp nåt nånstans, bara du ringer så fixar vi det, lätt Ja men nej och kanske. Den kan varken simma. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 I dag är jag sur för att... Notera att jag bytte ämne lite... Att den där satans Bms. och hans anhang sviker Mpr å det grövsta. Dom kan ta sitt j-a fäjsbok å stoppa upp det i röven. Words. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 Ja men nej och kanske. Den kan varken simma. Inte jag hellre men jag kan stoppa upp saker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 Tja jag kanske är mycket mera white trash än vad du är i dina fina kretsar... på solsidan eller var du nu bor mina erfarenheter börjar hos barn och hur de behandlas i skolan av sina klasskamrater och sina klasskamraters föräldrar.... /Enis Jag är White trash i sin enklaste form med barn och har på mörka sidan i Stockholm inte upplevd nåt av vad du pekar på. Min loukroung son har på sin förskola barn från Sverige/Frankrike/Brasil/Venezuela/Chile och kompisar med två mammor och mår i största allmänhet bra ändå Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Januari 23, 2016 Dela Inlagd Januari 23, 2016 (ändrad) Sam. Eftersom jag e ny. Vart tog alla MPR vägen? Kör alla Facebook och MPR är utgående? Tapatalkat tar mig friheten att svar. Ja så är det nog. Fattar inte. Svarade på att jag tror MPR tappat till FB Det var vad jag funderade över. Ursäkta om jag störde Tapatalkat I dag är jag sur för att... Notera att jag bytte ämne lite... Att den där satans Bms. och hans anhang sviker Mpr å det grövsta. Dom kan ta sitt j-a fäjsbok å stoppa upp det i röven. Words. Visst har det flyttats en hel del, men det är nog fler o fler som helt enkelt tröttnat på att bli kallade dumskallar eller värre av de som vet o kan allt eller att läsa allt skit som kastas på varandra, stämningen har blivit tristare helt enkelt! Betr. alla i o för sig säkert i många fall relevanta trådarna som spårar ut i migrationsproblemet i Sverige så finns det andra mer anpassade forum för det! Dryftade frågan om MPR vs FB för ett tag sedan, nu går jag på terapi för att försöka bli av med all trauma efter att ha läst de svar jag fick. Skoja bara om terapin, det övriga stämmer dessvärre! Har tappa lusten för mycket av MPR sedan man slutat moderera och anammar tillmälen som aldrig någonsin skulle passera opåtalat IRL! Ändrades Januari 23, 2016 av Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Januari 23, 2016 Dela Inlagd Januari 23, 2016 sedan man slutat moderera och anammar tillmälen som aldrig någonsin skulle passera opåtalat IRL! Nog sant som du säger + att det inte är värt att lägga energi för ägarna längre på ett forum. Mora drar knappt in sin egen kostnader kan jag tro. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Januari 23, 2016 Dela Inlagd Januari 23, 2016 Att jag är i värmen hos vännens familj, oavsett om det hemma är -10 eller -30 så är plusgrader ändå att föredra. Även om jag svär åt värmen åxå ibland, men alternativet är värre. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 23, 2016 Dela Inlagd Januari 23, 2016 Konstigt... jag och min Thailändska fru pratade om detta igår och hon sa följande "i dom 10 åren jag bott här har jag aldrig blivit angripen ,fått erbjudanden eller på något sätt blivit nedvärderat för att jag ser ut som och självklart är från Asien "" så man undrar var du får dina "input" från är det kanske så att "dina" källor spelar i en annan liga än min fru och hennes kompisar ? Tja jag kanske är mycket mera white trash än vad du är i dina fina kretsar... på solsidan eller var du nu bor mina erfarenheter börjar hos barn och hur de behandlas i skolan av sina klasskamrater och sina klasskamraters föräldrar.... /Enis Får nog hålla med Khemarat, vi hade aldrig några problem i Sverige med detta, det enda var var väl i SFI där det var ett visst inslag av ringdanslekar och tillmälen från folk från Irak och Mellanöstern, Somalierna var trevliga allt detta enl min fru. Med Svenskar aldrig några problem, inte råkat ut för något. I skolan inga problem,och grabben var populär bland tjejerna, alla barnen hade massor av kompisar. Så känner inte igen något vad den gode Enis nämner faktiskt. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Januari 23, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Januari 23, 2016 Blir lite lessen av att "min" tråd blivit fylld med negativitet det senaste dygnet men glad att jag ska på intervju för ett nytt jobb på Tisdag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Januari 23, 2016 Dela Inlagd Januari 23, 2016 Blir lite lessen av att "min" tråd blivit fylld med negativitet det senaste dygnet men glad att jag ska på intervju för ett nytt jobb på Tisdag. Å jag är glad för att min hustru äntligen återvänt från en längre vistelse i hembyn men är trött på denna kidnappning av trådar som ständigt pågår. Samma ämne vareviga gång och moderatorerna sover så sött. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Januari 23, 2016 Dela Inlagd Januari 23, 2016 För att det är bara en vecka kvar tills jag har semester (i hela) 2 veckor.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 23, 2016 Dela Inlagd Januari 23, 2016 73h o 45min kvar av vinterhelvetet, det e jag glad för Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 23, 2016 Dela Inlagd Januari 23, 2016 73h o 45min kvar av vinterhelvetet, det e jag glad för Och jag är glad för din skulloch så får du ju träffa fint folk på måndag kväll i hufudstaden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 23, 2016 Dela Inlagd Januari 23, 2016 Är inte glad just nu, ska ta med mej 10 m röd och svart kabel till thai. Hittar bara den svarta kabel rullen, använde den röda i somras när jag fixade lyset på Novelette mopeden. Jag vet kabel finns i Thai men ska man in till Udon och leta saker går det en hel dag men jag kommer att bli glad när jag hittar den Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 23, 2016 Dela Inlagd Januari 23, 2016 73h o 45min kvar av vinterhelvetet, det e jag glad för Jag har ju fem min längre än dej innan flyget går, det blir stackars mej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 23, 2016 Dela Inlagd Januari 23, 2016 att jag inte är i New York Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 23, 2016 Dela Inlagd Januari 23, 2016 Att mitt kära ÖSK skåpade ut Djurgården i årets första träningsmatch(fotboll)och att AIK inte mäktade med Vasalund Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 24, 2016 Dela Inlagd Januari 24, 2016 Jag längtar ut Nu är det slut Jag är ingen slav Tack för allt Ni gav Men luften känns så kvav Jag måste bort från alla krav Pensionen väntar mig Så förlåt mig Jag måste ge mig av.- "Sista natten med gänget" ikväll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kitung Inlagd Januari 25, 2016 Dela Inlagd Januari 25, 2016 Glad för att den första gången som jag varmrökte blev så lyckad Köpte en klotgrill från Home Pro Och en kotlettrad från Makro som jag rimmade i fem dagar. Som grillspån använde jag kokosnötsskal efter tips av Stefan Resultatet blev kanongott med stark röksmak, både som som smörgåspålägg i tunna skivor, och som Kassler vid matlagning Men det va fan så kallt att sitta och vänta på att det skulle bli klart Kitung Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 25, 2016 Dela Inlagd Januari 25, 2016 Jag längtar ut Nu är det slut Jag är ingen slav Tack för allt Ni gav Men luften känns så kvav Jag måste bort från alla krav Pensionen väntar mig Så förlåt mig Jag måste ge mig av.- "Sista natten med gänget" ikväll Free, free, I'm free at lastThank God Almighty I'm free at last Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 25, 2016 Dela Inlagd Januari 25, 2016 Se on sellainen seutu ja sellainen maa, jota ei voi unhoittaa ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Januari 29, 2016 Dela Inlagd Januari 29, 2016 (ändrad) Glad för att jag tillhörde laget Team Sweden som sopade banan med allt motstånd på Pattaya Bridgeclubs årliga lagtävling. Fritz.. Ändrades Januari 29, 2016 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Januari 29, 2016 Dela Inlagd Januari 29, 2016 Att jag får åka tillbaka till Jomtien inatt, nu slipper jag tuppjävlarna. Kul att vara här men det är ganska trivsamt att få sova nån gång åxå. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Januari 29, 2016 Dela Inlagd Januari 29, 2016 Glad för att jag tillhörde laget Team Sweden som sopade banan med allt motstånd på Pattaya Bridclubs årliga lagtävling. Fritz.. Trevligt och Stort Grattis! "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 29, 2016 Dela Inlagd Januari 29, 2016 Jag är glad att jag är hemma i Thai nu, mindre glad att min svärmor kan inte gå så långt hon är en jätte fin mäniska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu