Enis Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 Ja det är en jävla massa pack som väller in i vårt land dagligen som jag mår illa av ,våldtäkter mord dagligen osv och det tycker du är ok eller är du naivt dum ? Notis ja det är väl det som är problemet att du inte tar notis ,80% av brotten är ju dom nya tillgångarna till sverige som utför Heja SD Visst gör du det som tycker vi ska ha släppa in allt pack Ja och våldtäkterna kommer att minst fördubblas Det gör du per automatik med att öppna ditt hjärta vem har sagt att det bara är pack ???,har du varit utanför din snitslade bana ngn gång här pratas det om mycket pack Snitslad bana.... ja ja när Thaiavkomma spottas på och thaikvinnor anses vara horor av högsta rang bland de renrasiga vita ni hyllar i vårat samhälle /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 här pratas det om mycket pack Snitslad bana.... ja ja när Thaiavkomma spottas på och thaikvinnor anses vara horor av högsta rang bland de renrasiga vita ni hyllar i vårat samhälle /enis Jo jag har hört mkt från turkar å araber om thaikvinnor vilka horor dom är ,ja även renrasiga svenskor är ju horor i deras ögon Är väldigt sällan från renrasiga ,men har hänt även det OCH ANG( PACKET TILLIKA KRIMINELLA ) SLÄNG UT DOM Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 Jo jag har hört mkt från turkar å araber om thaikvinnor vilka horor dom är ,ja även renrasiga svenskor är ju horor i deras ögon Är väldigt sällan från renrasiga ,men har hänt även det OCH ANG( PACKET TILLIKA KRIMINELLA ) SLÄNG UT DOM Ja där håller jag med svensk medborgare som begår brottslig handling in i sinkabusen är man inte svensk medborgare skicka ut dem ur landet /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 Ja där håller jag med svensk medborgare som begår brottslig handling in i sinkabusen är man inte svensk medborgare skicka ut dem ur landet /enis Då är vi eniga Amen [emoji3] Skickat från min HTC One M8s via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 Då är vi eniga Amen [emoji3] Skickat från min HTC One M8s via Tapatalk Där håller jag med. Får man chansen att vara en del av samhället. Och inte tar den. .... Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 Jo jag har hört mkt från turkar å araber om thaikvinnor vilka horor dom är ,ja även renrasiga svenskor är ju horor i deras ögon Är väldigt sällan från renrasiga ,men har hänt även det OCH ANG( PACKET TILLIKA KRIMINELLA ) SLÄNG UT DOM Vilka ? Kolla i alla led "skor sig"? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 Där håller jag med. Får man chansen att vara en del av samhället. Och inte tar den. .... Tapatalkat Bra där Amen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 Bra därAmen Säger vad jag tycker. I alla trådar. Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 Bra därAmen Sam. Eftersom jag e ny. Vart tog alla MPR vägen? Kör alla Facebook och MPR är utgående? Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 (ändrad) Så skönt då att du blir en HP snart så du kan utvandra och bli en invandrare /enis Men han kan inte ställa en massa krav och inga bidrag får han heller och sköter han sig inte åker han ut eller in Ändrades Januari 22, 2016 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 Sam. Eftersom jag e ny. Vart tog alla MPR vägen? Kör alla Facebook och MPR är utgående? Tapatalkat tar mig friheten att svar. Ja så är det nog. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 tar mig friheten att svar. Ja så är det nog. Elle Hur ? Va Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 tar mig friheten att svar. Ja så är det nog. Khonis. Jag är ny i rymden. Men inte ny i resandet. Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 I dag är jag glad för att kylan har släppt lite, ute nu - 10 och fullmåne tog en lite promenad ,skit skönt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 I dag är jag glad för att kylan har släppt lite, ute nu - 10 och fullmåne tog en lite promenad ,skit skönt fullmåne..... shit så är frugan värre än vanligt /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 Khonis. Jag är ny i rymden. Men inte ny i resandet. Tapatalkat Fattar inte. Svarade på att jag tror MPR tappat till FB Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 här pratas det om mycket pack Snitslad bana.... ja ja när Thaiavkomma spottas på och thaikvinnor anses vara horor av högsta rang bland de renrasiga vita ni hyllar i vårat samhälle /enis Konstigt... jag och min Thailändska fru pratade om detta igår och hon sa följande "i dom 10 åren jag bott här har jag aldrig blivit angripen ,fått erbjudanden eller på något sätt blivit nedvärderat för att jag ser ut som och självklart är från Asien "" så man undrar var du får dina "input" från är det kanske så att "dina" källor spelar i en annan liga än min fru och hennes kompisar ? Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 Det var vad jag funderade över. Ursäkta om jag störde Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 Konstigt... jag och min Thailändska fru pratade om detta igår och hon sa följande "i dom 10 åren jag bott här har jag aldrig blivit angripen ,fått erbjudanden eller på något sätt blivit nedvärderat för att jag ser ut som och självklart är från Asien "" så man undrar var du får dina "input" från är det kanske så att "dina" källor spelar i en annan liga än min fru och hennes kompisar ? Tja jag kanske är mycket mera white trash än vad du är i dina fina kretsar... på solsidan eller var du nu bor mina erfarenheter börjar hos barn och hur de behandlas i skolan av sina klasskamrater och sina klasskamraters föräldrar.... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 (ändrad) här pratas det om mycket pack Snitslad bana.... ja ja när Thaiavkomma spottas på och thaikvinnor anses vara horor av högsta rang bland de renrasiga vita ni hyllar i vårat samhälle /enis De nyanlända kallar alla tjejer för horor som inte är mussetroende är det bättre tycker du ? För övrigt så varken Jittra eller frugan upplevt detta som du skriver förutom Jittra men då av blattegäng när hon var ute med tillsammans med "svenska" klasskompisar Ändrades Januari 22, 2016 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 fullmåne..... shit så är frugan värre än vanligt /enis Ja hon vill gå på sängen min älskling och som en sann gentleman måste ju man hänga med och göra sitt , huva Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 Ja hon vill gå på sängen min älskling och som en sann gentleman måste ju man hänga med och göra sitt , huva Min fruga gick och lade sig när Rapport började 19:30 efter en hård arbetsvecka. DET är lite för tidigt för mig “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 Ja det är mycket märkligt att thaikvinnor ses som horor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 I dag är jag sur för att... Notera att jag bytte ämne lite... Att den där satans Bms. och hans anhang sviker Mpr å det grövsta. Dom kan ta sitt j-a fäjsbok å stoppa upp det i röven. Words. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 I dag är jag sur för att... Notera att jag bytte ämne lite... Att den där satans Bms. och hans anhang sviker Mpr å det grövsta. Dom kan ta sitt j-a fäjsbok å stoppa upp det i röven. Words. Jag håller med dej men förstår inte riktigt vad du menar, jag hjälper dej gärna att stoppa upp nåt nånstans, bara du ringer så fixar vi det, lätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu