Jump to content
IGNORERAD

Idag är jag glad för att.. :)

Wwax

Recommended Posts

Ja det är en jävla massa pack som väller in i vårt land dagligen som jag mår illa av ,våldtäkter mord dagligen osv och det tycker du är ok eller är du naivt dum ? Notis ja det är väl det som är problemet att du inte tar notis ,80% av brotten  är ju dom nya tillgångarna till sverige som utför 

Heja SD 

Visst gör du det som tycker vi ska ha släppa in allt pack

Ja och våldtäkterna kommer att minst fördubblas 

Det gör du per automatik med att öppna ditt hjärta 

vem har sagt att det bara är pack ???,har du varit utanför din snitslade bana ngn gång 

här pratas det om mycket pack

Snitslad bana.... ja ja

när Thaiavkomma spottas på och thaikvinnor anses vara horor av högsta rang bland de renrasiga vita ni hyllar i vårat samhälle

/enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Snitslad bana.... ja ja

när Thaiavkomma spottas på och thaikvinnor anses vara horor av högsta rang bland de renrasiga vita ni hyllar i vårat samhälle

/enis

Jo jag har hört mkt från turkar å araber  om thaikvinnor vilka horor dom är ,ja även renrasiga svenskor är ju horor i deras ögon

Är väldigt sällan från renrasiga ,men har hänt även det 

OCH ANG( PACKET TILLIKA KRIMINELLA ) SLÄNG UT DOM 

Dela på andra sajter

Jo jag har hört mkt från turkar å araber  om thaikvinnor vilka horor dom är ,ja även renrasiga svenskor är ju horor i deras ögon

Ja där håller jag med svensk medborgare som begår brottslig handling in i sinkabusen

är man inte svensk medborgare skicka ut dem ur landet 

/enis

Dela på andra sajter

Ja där håller jag med svensk medborgare som begår brottslig handling in i sinkabusen

är man inte svensk medborgare skicka ut dem ur landet 

/enis

Då är vi eniga Amen [emoji3]

Skickat från min HTC One M8s via Tapatalk

Dela på andra sajter

Då är vi eniga Amen [emoji3]

Skickat från min HTC One M8s via Tapatalk

Där håller jag med. Får man chansen att vara en del av samhället. Och inte tar den. ....

Tapatalkat

Dela på andra sajter

Vilka ? Kolla i alla led "skor sig"?

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Där håller jag med. Får man chansen att vara en del av samhället. Och inte tar den. ....

Tapatalkat

Bra där

Amen

Dela på andra sajter

Bra där

Amen

Sam.

Eftersom jag e ny. Vart tog alla MPR vägen? Kör alla Facebook och MPR är utgående?

Tapatalkat

Dela på andra sajter

Så skönt då att du blir en HP :burn_joss_stick: snart så du kan utvandra och bli en invandrare ;)

/enis

Men han kan inte ställa en massa krav och inga bidrag får han heller  och sköter han sig inte åker han ut eller in ;)

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Sam.

Eftersom jag e ny. Vart tog alla MPR vägen? Kör alla Facebook och MPR är utgående?

Tapatalkat

tar mig friheten att svar. Ja så är det nog.

Dela på andra sajter

tar mig friheten att svar. Ja så är det nog.

Khonis. Jag är ny i rymden. Men inte ny i resandet.

Tapatalkat

Dela på andra sajter

I dag är jag glad för att kylan har släppt lite, ute nu - 10 och fullmåne tog en lite promenad ,skit skönt

Dela på andra sajter

I dag är jag glad för att kylan har släppt lite, ute nu - 10 och fullmåne tog en lite promenad ,skit skönt

fullmåne..... shit så är frugan värre än vanligt :waaaht:

/enis

Dela på andra sajter

Khonis. Jag är ny i rymden. Men inte ny i resandet.

Tapatalkat

Fattar inte. Svarade på att jag tror MPR tappat till FB :haha:

Dela på andra sajter

Snitslad bana.... ja ja

/enis

Konstigt... jag och min Thailändska fru pratade om detta igår och hon sa följande "i dom 10 åren jag bott här har jag aldrig blivit

angripen ,fått erbjudanden  eller på något sätt blivit nedvärderat för att jag ser ut som  och självklart är från Asien ""

så man undrar var du får dina "input" från är det kanske så att "dina" källor spelar i en annan liga än min fru och hennes kompisar ?

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Dela på andra sajter

Konstigt... jag och min Thailändska fru pratade om detta igår och hon sa följande "i dom 10 åren jag bott här har jag aldrig blivit

angripen ,fått erbjudanden  eller på något sätt blivit nedvärderat för att jag ser ut som  och självklart är från Asien ""

så man undrar var du får dina "input" från är det kanske så att "dina" källor spelar i en annan liga än min fru och hennes kompisar ?

Tja jag kanske är mycket mera white trash än vad du är i dina fina kretsar... på solsidan eller var du nu bor

mina erfarenheter börjar hos barn och hur de behandlas i skolan av sina klasskamrater och sina klasskamraters föräldrar....

/Enis

Dela på andra sajter

Snitslad bana.... ja ja

/enis

De nyanlända kallar alla tjejer för horor som inte är mussetroende är det bättre tycker du ?

För övrigt så varken Jittra eller frugan upplevt detta som du skriver förutom Jittra  men då av blattegäng när hon var ute med tillsammans med "svenska" klasskompisar

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

fullmåne..... shit så är frugan värre än vanligt :waaaht:

/enis

Ja hon vill gå på sängen min älskling och som en sann gentleman måste ju man hänga med och göra sitt , huva

Dela på andra sajter

Ja hon vill gå på sängen min älskling och som en sann gentleman måste ju man hänga med och göra sitt , huva

Min fruga gick och lade sig när Rapport började 19:30 efter en hård arbetsvecka. DET är lite för tidigt för mig

Dela på andra sajter

I dag är jag sur för att...

Notera att jag bytte ämne lite... Att den där satans Bms. och hans anhang sviker Mpr å det grövsta. Dom kan ta sitt j-a fäjsbok å stoppa upp det i röven.

Words.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

I dag är jag sur för att...

Notera att jag bytte ämne lite... Att den där satans Bms. och hans anhang sviker Mpr å det grövsta. Dom kan ta sitt j-a fäjsbok å stoppa upp det i röven.

Words.

Jag håller med dej men förstår inte riktigt vad du menar, jag hjälper dej gärna att stoppa upp nåt nånstans, bara du ringer så fixar vi det, lätt

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...